قیمت خرید فروش تیرآهن دست دوم

آیا به دنبال خرید آهن آلات دست دوم با قیمت مناسب هستید؟

برای رسیدن به این منظور در ابتدا باید بدانید که آهن آلات دست دوم خود به چند دسته تقسیم می شوند و در واقع خریدار می بایست متناسب با اهداف خود نوعی از آهن آلات را انتخاب کند که در وهله اول به هدف و کار مورد نظر خود به نحو احسن برسد و در وهله دوم کار خود را به بهترین و به صرفه ترین قیمت انجام دهد.

علت استقبال زیاد از آهن آلات دست دوم در روز های اخیر:

  • اولا افزایش قیمت روز افزون آهن الات در چند ماه اخیر می باشد.
  • ثانیا این که افراد صاحب تفکر و متخصص به این باور دست یافته اند که آهن الات از جمله جنس هایی می باشد که از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی بین نو و دست دوم آن وجود ندارد در صورتی که قیمت آهن نو حدود دو برابر آهن دست دوم می باشد.

با این حال نکاتی وجود دارد که ذکر آنها می تواند به ما در انتخاب شایسته کمک نماید. همیشه هم نباید قیمت را برگ برنده قرار دهیم. باید سنجیده عمل نماییم.

فروش تیرآهن دست دوم در فروش تیرآهن دست دوم یا هر نوع آهن آلات دیگر، این محموله از نظر قابلیت استفاده مجدد یا عدم استفاده مورد بررسی قرار می گیرد. گاهی اوقات به دلیل اینکه آهن آلات سالها داخل سازه ای بوده میزان استهلاک در آن زیاد بوده و در حین تخریب و حتی داخل سازه که بوده در اثر تحمل بار و فشار دچار خمش و تابیدگی و یا زنگ زدگی شده است. در این صورت محموله قابلیت استفاده مجدد را ندارد و فقط برای ذوب به عنوان ضایعات فولادی مناسب است. این آهن آلات جمع آوری شده و به عنوان ضایعات ذوب مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی در برخی موارد تیرآهن دست دوم یا آهن آلات علیرغم اسکلت بندی اصلا داخل سازه نمی رود حال به دلایلی اسکلت بندی تخریب می شود. در چنین مواردی از آهن آلات آن می توان به عنوان آهن آلات دست دوم مجددا در سازه ها استفاده کرد. اینکه آیا این محموله قابلیت استفاده مجدد در سازه های بزرگ و ساختمان را دارند یا فقط برای اماکنی نظیر سوله و … مناسب هستند باید مورد بررسی قرار گیرد. قطعا این بررسی نیاز به نظر یک کارشناس دارد تا خسارات جبران ناپذیر بعدی را سبب نشود. دو نمونه از محموله آهن آلات اسکلت بندی شده بدون مصالح را که در حال تخریب است و آماده فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ می باشد را می توانید در زیر مشاهده کنید.

محموله یک آهن آلات دست دوم / شرکت آهن و فولاد سیمرغ

محموله دو آهن آلات دست دوم / شرکت آهن و فولاد سیمرغ

در اغلب موارد محموله دارای آهن آلات با استهلاک زیاد همچنین آهن آلاتی که قابلیت جدایش و استفاده مجدد را دارند می باشد، مثل تصویر زیر.

محموله سه آهن آلات دست دوم / شرکت آهن و فولاد سیمرغ

قیمت آهن آلات دست دوم کشتی و دکل نفتی آهن آلات دست دوم دیگر سازه ها نیز اغلب به فروش می رسد. به عنوان مثال آهن آلات دست دوم کشتی ضایعاتی یا دکل نفتی. یا آهن آلات ریل. البته این محموله هایی که در اختیار دولت بوده است، برای صدور مجوز فروش و البته سند مالکیت نیاز به اسناد و مدارک و مجوز دارند. هم اکنون شرکت آهن و فولاد سیمرغ دو محموله کشتی در بندر عباس که مجوزهای لازمه برای بهره برداری آهن آلات آن آماده است، را موجود داشته و مورد عرضه قرار داده است. تصاویر مربوطه را می توانید در زیر مشاهده کنید. برخی از صفحات آهن آن حتی ممکن است مورد استفاده مجدد قرار گیرد و یا برای ذوب اسفاده شود.

محموله چهار آهن آلات دست دوم /شرکت فولاد سیمرغ

خرید آهن آلات دست دوم ریل راه آهن آهن آلا دست دوم ریل راه آهن نیز که به صورت مزایده ای واگذار شده است پس از اخذ مجوزهای لازم و مربوطه عرضه خواهد شد. متعاقبا اطلاعات محصول و شرایط فروش بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

قیمت آهن آلات نو

از تفاوت های اصلی تیرآهن نو و دست دوم در ابعاد آن ها می باشد چرا که آهن آلات نو در ابعاد ۶ و ۱۲ متر به فروش می رسند حال آنکه آهن آلات دست دوم با ابعاد متفاوت در ابعاد معمولا کمتر موجود می باشد. البته از نظر خصوصیات مکانیکی و استحکام نیز آهن آلات باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. نباید کیفیت و استاندارد را فدای قیمت نماییم. لذا ضروری است در هر انتخابی نظر متخصصین را جویا شویم تا همزمان با صرفه جویی اقتصادی و برنده شدن از این حیث، از نظر کیفیت نیز مناسب ترین محصول متناسب با کاربردمان را خریداری کنیم.

درصورت نیاز میتوانید در ابتدا هدف خود از خرید تیر آهن دست دوم مورد نظر با مشاوران ما در میان بگذارید تا شما را با توجه به نوع کارتان( احداث سوله، ساخت خرپا، سازه موقت و یا هر سازه دیگری ) راهنمایی و مشاوره کنند تا بتوانید ارزان ترین و با کیفیت ترین محصول را پیرامون کار خود انتخاب کنید.

آری کمک و مشاوره گرفتن در هر کار و زمینه ایی می تواند کمک بزرگی به افراد خریدار بکند و هر کس که برای خریدداری کردم آهن الات دو دل می باشد و نمی داند که چگونه باید با کیفیت ترین محصول را با کمترین هزینه تهیه کند باید از مشاوران با تجربه و مجرب در این زمینه کمک بگیرد و بعد متوجه می شود که چقدر آسان توانسته بهترین و اعلاترین محصول را انتخاب کند.

قیمت خرید فروش تیرآهن دست دوم

تفاوت تیرآهن نو با دست دوم چیست؟

تفاوت تیرآهن نو با دست دوم چیست؟ هر محصولی که تازه تولید شده و دارای مواد اولیه نو می باشد بسیار باارزش تر از محصولی است که مدتی از تولید آن می گذارد و مواد موجود در آن بسیار کهنه و فرسوده شده اند در این مورد هر فردی باید اطلاعات زیادی به دست آورد تا بتواند تفاوت تیرآهن نو و با دست دوم را تشخیص دهد من خلاصه ای از تفاوت ها را برای خوانندگان محترم تهیه و تبت کرده ام مهم ترین اختلاف بین تیراهن نو و دست دوم در این می باشد که موادی که در تیر آهن نو به کار رفته است بسیار باارزش تر و با کیفیت تر است و می‌توان به راحتی به آنها در ساخت و ساز ساختمان ها اعتماد و اطمینان کرد ولی تیر آهن دست دوم از این ویژگی محروم است و با مواد فرسوده ی خود مورد توجه افراد کمتری قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی ها و تفاوت های این دو تیرآهن میتوان به استحکام و نحوه ی تولید آنها اشاره کرد در تیرآهن دست دوم نمی شود زیاد به مقاومتش اطمینانی کرد زیرا تولید کنندگان در سال های پیش آن را تولید کرده اند و در تیرآهن جدید و تازه تولید شده تولید کنندگان موفقش شده اند از مود اولیه بسیا مرغوب تر و مقاوم تر استفاده کنند و همین موجب شده که آن بیشتر مورد توجه خریداران باشد.یکی دیگر از اختلافات این دو در قیمت های آنها می باشد که در بازارهای داخلی و خارجی دست دوم نسبت به کار نکرده بسیار پایین تر و کمتر است و مشتریان هم برای ساختمان سازی های خود معمولا از تیرآهن کارکرده که استحکام بیشتری دارد استفاده می کنند زیرا این تیر آهن از لحط قیمت هم بسیار به صرفه و به جا می باشد.

مزایای استفاده از تیرآهن دست دوم

مزایای استفاده از تیرآهن دست دوم هر محصولی که توسط تولید کنندگان ایرانی در هر زمینه ایی تولید می شوند از مزایای و معایبی برخوردار هستند چه دست دوم و چه نو باشند کسی که قصد خرید تیر آهن دست دوم را دارد باید در مورد مزایا و معایب آن اطلاعاتی را به دست آورد تا بتواند با دانش و آگاهی کامل و محصول مورد نظر خود را انتخاب کند من در اینجا خلاصه ایی از مزایای استفاده از تیر آهن دست دوم را برای خوانندگان و کسانی که قصد خرید را دارند تهیه و ثبت کردم که امیدارم بتواند به آنها کمک کند یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع تیرآهن قیمت گایین و به صرفهٔ آن می باشد که افرادی کدر ساختمان سازی هستند می توانند از آنها استفاده کنند یکی دیگر از مزیت های تیرآهن دست دوم این است که می‌توان دو قطع از آن را به راحتی به یکدیگر متصل کرد بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

استفاده و به کاربردن این محصول در صنعت ساختمان سازی از فواید دیگر آن برخوردار می باشد که باید به آنها اشاره کرد این نوع محصول را می‌توان با سرعت زمانی بالاتری نصب کرد و اصلا وقت کارگران را تلف نمی کند و این خود از مزیت های مهم و باارزشی است که یک محصول می‌تواند داشته باشد و دیگر اینکه تیرآهن دست دوم فضا و جای کمتری نسبت به تیرآهن نو و تازه تولید شده اشغال می کند و این از شرایطی است که در صنعت ساختمان سازی زیاد مؤثر می باشد در ارتفاع زیاد استفاده شدن و به کار رفتن هم از مزایای مورد استفاده ی این تولید می باشد که باید مورد توجه قرار داد با تمام این اطلاعات فرد مشتری و خریدار می‌تواند بهترین و مرغوب ترین تولید را انتخاب کند و در همین حین کمترین و به صرفهٔ ترین هزینه را هم پرداخت می کنند.

ضایعات تیرآهن شامل چه مواردی می شود؟

ضایعات تیرآهن شامل چه مواردی می شود؟ هر محصولی که تولید می شود دارای ضایعات مختلفی است و چه خوب است هر فرد در مورد اینکه ضایعات آهن شامل چه مواردی می شود اطلاعاتی به دست آورد و بداند که ضایعات تیرآهن را برای ساختن و تولید بسیاری از محصولات فولادی استفاده می کنند و حتی در برخی از ساخت و سازها از این ضایعات استفاده می شود ضایعات تیرآهن شامل مواردی می شود که قابل بازیافت است و می شود دوباره آنها را در تولیدات استفاده کرد. اطلاعات بالا که تنها خلاصه ای از تحقیقات مربوط به ضایعات تیرآهن است می تواند به خریداران در این زمینه کمک بسیاری بکند. این محصولات در ب ای از کشورها جزء موارد کاربردی در صنایع به کار می رود.

عرضه آهن آلات دست دوم به سراسر ایران

عرضه آهن آلات دست دوم به سراسر ایران تولید کنندگان و توزیع کنندگان همه ی تلاش خود را می کنند تا بتوانند نظم و تعادل را بین بازارهای داخلی و خارجی و هم چنین بین مشتریان و خریداران درسراسر کشور برقرار نمایند عرضه آهن آلات دست دوم به سراسر ایران توسط تولید کنندگان و مراکز معتبر و شناخته شده انجام می گیرد و مشتریان و خریداران می توانند با مراجعه به این مراکز و با کمک و همکاری عرضه کنندگان و فروشندگان مجرب و باتجربه بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را داشته باشند و اعتماد و اطمینان کامل آنها را به دست آورند. بنابراین خریداران و مشتریانی که به دنبال خرید آهن آلات دسته دوم میباشند میتوانند با مراجعه به سایت مجموعه سیمرغ ضمن اطلاع و آگاهی از قیمت تیر آهن دست دوم ، آهن آلات دست دوم و … کیفیت آنها را نیز مورد بررسی قرار داده و محصول مورد نظر و دلخواه خود را سفارش دهند.

همه ی تولید کنندگان تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرند تا عرضه آهن آلات به سراسر جهان با کیفیت و مرغوبیت صورت بگیرد و تا حدود زیادی توانسته اند در این راه موفقیت به دست آورند و روزانه مشتریان و خریداران خود را افزایش دهند و با افزایش مشتریان انگیزه ی آنها برای تولید بیشتر بالاتر می رود و هرچه انگیزه بالاتر برود میزان تحویل سفارشات هم بیشتر می شود و این به رونق اقتصادی کشور کمک به سزایی می کند و باعث می‌شود که زندگی مردم این سرزمین بهبود یابد. چه خوب است که ما با خریداری محصولات و تولیدات ایرانی به این رونق کمک بزرگی بکنیم و موجب بهبود صادرات و روابط بین کشورها شویم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما