ارائه دهنده پوسته اکسیدی نورد عمده

برای تولید پودر آهن و یا ترکیبات آهنی بهترین منبع و ماده اولیه پوسته اکسیدی نورد است که دارای مقاومت بالا بوده و انعطاف پذیری خوبی هم دارد. این ماده بیشتر در خط تولید کارخانه های فولاد و آهن دیده می شود که در واقع نوعی از ضایعات است. این محصول پس از شست و شو و تمیز شدن برای احیا درون کوره های بزرگ قرار می گیرد تا ابتدا به خوبی خرد شوند و بتوان با ذوب کردن شکل مورد نظر را به آن داد. این مرکز بزرگترین ارائه دهنده پوسته به صورت عمده به بازار است. نرخ عمده همیشه مناسب تر است. 

ارائه دهنده پوسته اکسیدی نورد عمده

بارز ترین ویژگی پوسته اکسیدی نورد

بارز ترین ویژگی پوسته اکسیدی نورد بارزترین ویژگی پوسته اکسیدی نورد سختی و مقاومت آن است به همین دلیل در صنعت آهن و فولادسازی بیشترین مصرف را دارد. این مزیت ها باعث برتری این ماده نسبت به محصولات دیگر شده است. از دیگر ویژگی ها می توان به خالص بودن آن اشاره کرد که به همین علت وزن بیشتری هم دارد و می توان برای کارایی های مختلف از آن بهره برد. 

دارای ضخامت بالا بوده و با دستگاه به راحتی خرد می شود. این محصول زمانی که در مقابل حرارت قرار می گیرد به آسانی ذوب شده و قابلیت ارتجاعی پیدا می کند. دیگر مزیت های این ماده جداسازی راحت آن از فلزات در حین ریخته گری است که این ضایعات بادوام بر جای می مانند. 

این ویژگی های منحصر به فرد باعث شده تا از این ماده استثبال زیادی شود و بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد. 

نگاهی به بازار فروش پوسته اکسیدی نورد

نگاهی به بازار فروش پوسته اکسیدی نورد استفاده زیاد و بالا رفتن سطح تقاضا باعث شده تا بازار فروش پوسته اکسیدی نورد طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کند. حجم فروش بستگی به نیاز و مصرف صنایع دارد و اصولا عمده و جزیی انجام می شود و چون نرخ عمده مناسب تر است استقبال کنندگان بیشتری هم دارد. 

فروش این مواد ضایعاتی در سایزهای مختلف انجام می شود. این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. تنوع بالا در بازار نشان از گستردگی فعالیت تولیدی است که باعث فروش بیشتر محصولات می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این مصنوعات صنعتی رقابت را برای خرید و فروش آن ها تشدید کرده است. 

رقابتی شدن بازار خرید و فروش در کشور باعث شده تا تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران اقدام به تولید این محصولات کنند تا بتوانند با علاوه بر تامین نیاز بازار آن را برای صادرات به کشورهای دیگر مهیا کنند. این امر با درامد ارزی که به همراه دارد به اقتصاد کشور کمک زیادی می کند و زمینه اشتغالزایی را فراهم می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما