بازار تولید و صادرات آهن اسفنجی

آیا می دانید آهن اسفنجی چیست و از بازار تولید و صادرات آهن اسفنجی در کشورمان اطلاع دارید؟ آیا می دانید هر ساله چه مقدار از این محصول صادر می شود؟
آهن یکی از مهم ترین فلزات جهان می باشد. این فلز به دلیل کاربرد گسترده ای که در صنعت در تمام دنیا دارد بسیار محبوب شناخته شده است و استخراج آن یکی از فعالیت های مهم به شمار می آید. فلز آهن از سنگ آهنی یا همان گنداله که از معادن استخراج می شوند به دست می آید از این رو سنگ آهن نیز محصولی بسیار مهم به شمار می رود. فرآیند جداسازی آهن از سنگ آن کار چندان آسانی نیست و به کمک روش های ذوب این سنگ انجام می شود، اما به طور معمول برای تولید محصولات مختلف از آهن باید ابتدا این فلز را از سنگ آن جداسازی کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید آهن اسفنجی

یکی از محصولات سنگ آهن که اخیراً مورد توجه زیادی قرار گرفته است، آهن اسفنجی می باشد. این آهن برخلاف سایر محصولات این فلز به طور مستقیم از سنگ آهن به دست می آید. آهن اسفنجی محصولی است که در تولید آن نیازی به ذوب کردن سنگ آهن نیست و از احیای مستقیم این سنگ حاصل می شود. در واقع این آهن با حذف اکسیژن موجود در سنگ آهن تولید می شود و به همین علت حالتی کروی به خود می گیرد. این آهن یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای ضایعات آهن می باشد و کاربرد اصلی آن در تأمین مواد اولیه جهت ذوب واحد های فولاد سازی می باشد.

ایران از مهمترین مراکز تولید و صادرات آهن اسفنجی در جهان است. بعد از کشور هند از نظر حجم تولید سالانه دومین رتبه را به خود اختصاص داده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما