بازار فروش آهن آلات ساختمانی

آیا معاملات و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی تنها در مراکز استان ها یا بورس آهن صورت می گیرد؟ به نظر شما امروزه در مورد بازار خرید و فروش آهن آلات محدودیتی وجود دارد؟
انواع آهن آلات که به طور کلی به دو دسته ساختمانی و صنعتی تبدیل می شوند از پایه های اصلی تجارت و اقتصاد هر کشور به شمار می روند، پایه هایی که صنایع مختلفی وابسته به آن هستند و کمبود یا رکود در این بازار باعث ضربه زدن و فلج شدن اقتصاد می شود.
بنابراین وجود انواع بازارها و روش های مختلف داد و ستد آهن آلات از مهمترین اهداف دولت ها و شرکت های خصوصی و کارخانجات تولیدی می باشد تا روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی این صنعت و به دنبال آن دیگر صنایع وابسته به آن باشند.

بازار آهن آلات ایران

در خاورمیانه، ایران بزرگترین کارخانجات تولیدی و ذوبی آهن آلات را دارا می باشد که در بین تمام استان ها، استان اصفهان را باید مرکز صنعتی ایران دانست. وجود کارخانه های بزرگ فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و انواع ریخته گری ها باعث شده است تا سهم قابل توجهی از تولید انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی به این استان اختصاص یابد.
طبق آمارهای رسمی میزان تولید فولاد خام کشور تا بهمن سال 95، عددی بالغ بر 941 هزار تن بوده است که از این میزان تولید، 178 هزار تن فولاد به کشورهای مختلف صادر شده است.
بنابراین بازار آهن ایران توانایی های بسیاری در زمینه تولید انواع آهن آلات دارد اما نکته مهم این که امروزه بازار آهن تنها محدود به خرید از درب کارخانه یا مراجعه به بازارهای قدیمی مانند شادآباد تهران نیست. آیا می دانید دلیل این امر چیست؟

آهن آلات ساختمانی

بازار آنلاین و اینترنتی آهن آلات

همانگونه که اشاره شد در این مصرف آهن آلات به ویژه آهن آلات ساختمانی بسیار زیاد است و در شهرهای پرجمعیت به علت ساخت و سازها و افزایش جمعیت شهری، میزان خرید و فروش ها نیز رو به افزایش است، بنابراین متکی بودن به بازارهای سنتی و خرید به صورت حضوری دیگر جوابگوی نیاز بازار نخواهد بود. امروه سایت های آنلاین و اینترنتی به صورت فعال در زمینه خرید و فروش، اطلاع رسانی و صادرات انواع آهن آلات تولید شده در ایران فعال هستند و به صورت مستقیم و بدون واسطه نیازهای خریداران را از کارخانه تهیه و برای آنها ارسال می کنند.
این روش خرید و فروش آهن آلات اغلب برای آهن آلاتی مانند تیرآهن، نبشی، میلگرد، ورق های آهنی و دیگر آهن آلات مصرفی ساختمانی صورت می گیرد زیرا نیاز بازار آهن آلات و تقاضا برای آنها به مراتب بیشتر از دیگر نمونه ها می باشد.

قیمت آهن آلات در بازار

مسئله قیمت برای خریداران به ویژه در خریدهای غیر حضوری بسیار حائز اهمیت است، از این رو تمامی سایت های آنلاین جداولی را برای اعلام قیمت دارند که بر اساس بورس و قیمت اعلام شده از سوی کارخانه ها، به صورت روزانه آپدیت می کنند و در اختیار خریداران و فعالین این حوزه قرار می دهند.
پس می توان نتیجه گرفت که بازار آهن آلات متکی به روش های قدیمی نیست و کشور ایران نیز مانند دیگر کشورهای پیشرفته و در حال رشد به سمت جهانی شدن پیش می رود که انجام معاملات در مورد تمام محصولات یکی از روش های پیشرفت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما