بازرگانی فروش کنسانتره سنگ آهن زنجان

بازرگانی های فروش کنسانتره سنگ آهن زنجان، این محصول را در عیار های 65 تا 69 درصد ارائه می دهند تا  مورد استفاده کارخانه‌ های گندله سازی با هدف تولید گندله سنگ آهن و همچنین مورد توجه واحد های احیاء برای تولید آهن اسفنجی قرار بگیرد. کنسانتره آهن زنجان از کیفیت و عیار مناسبی برخوردار است و در حجم های متفاوتی قابل تامین می باشد.

بازرگانی فروش کنسانتره سنگ آهن زنجان

کنسانتره سنگ آهن چیست؟

کنسانتره سنگ آهن چیست؟ کنسانتره سنگ آهن در گروه محصولات ثانویه تولید شده در فرآیند تولید سنگ آهن است که هدف استفاده از این روش پر عیار سازی سنگ آهن کم عیار و بی کیفیت است و بر مبنای فرایند کنسانتره می توانند سنگ آهن های باطله و بلا استفاده را مجددا به چرخه تولید برگردانند.

کنسانتره آهن دارای کاربرد های بسیار زیاد در صنایع ذوب است و باعث کاهش هزینه‌ ها در این صنایع می‌ شود زیرا مواد اضافه و مزاحم آن گرفته می ‌شود و از این رو هزینه انرژی و زمان کمتری از کارخانه ها با هدف اجرای فرایند ذوب گرفته می شود.

از کنسانتره سنگ آهن معمولا برای تهیه انواع گندله آهن، آهن اسفنجی و تمامی محصولات فلزی استفاده می شود. در ایران کارخانجات معدودی در حال فعالیت در زمینه تولید کنسانتره سنگ آهن هستند زیرا خط تولید این محصول جزو خط تولیدی های پر هزینه است و به آب و انرژی فراوانی نیاز دارد. علاوه بر این موضوع تولید کنسانتره سنگ آهن امکانات محیطی طبیعی و منطقه بسیار خاصی را نیاز دارد و در تمامی مناطق کشور امکان تولید این محصول وجود ندارد.

بازار خرید کنسانتره سنگ آهن زنجان

بازار خرید کنسانتره سنگ آهن زنجان قیمت خرید کنسانتره آهن بر مبنای شاخص های جهانی نظیر شاخص پلاتس مشخص می گردد. این شاخص جهانی قیمت ها، برای کنسانتره های سنگ آهن با عیار 65 تا 69 در نظر گرفته می شود. برای کنسانتره های بالاتر از این عیار از شاخص ‌های دیگری نسبت به تعیین قیمت آن استفاده می شود.

فروش کنسانتره آهن با کیفیت های متفاوت در ایران انجام می پذیرد و موارد و پارامتر های بسیاری در تعیین کیفیت این محصولات تاثیر تاثیر گذار هستند. در فرآیند تولید کنسانتره های سنگ آهن بعضی از عناصر دخالت دارند که هر چقدر درصد این عناصر مضر و مزاحم کمتر باشد، درجه خلوص این محصول بیشتر است و از قیمت فروش بالاتری برخوردار می باشد.

در هر حال می توان گفت فروش کنسانتره سنگ آهن با کیفیت و قیمت های متفاوتی انجام می پذیرد که خط تولیدی های وابسته به این محصول، باید بر اساس نیاز خود نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما