بهترین قیمت شلاکه یزد در بازار

از جمله ضایعات آهن آلات می توان شلاکه را نام برد که کاربرد زیادی را در واحد های ذوب و واحد های فولاد سازی دارد. خصوصیات شلاکه یزد و مراکز عرضه کننده آن به قیمت ارزان و مناسب از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد که در این جا می خواهیم در مورد آن مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم. 

بهترین قیمت شلاکه یزد در بازار

بارزترین خصوصیات شلاکه یزد کدامند؟

بارزترین خصوصیات شلاکه یزد کدامند؟ مهمترین تفاوت بین محموله های شلاکه در درصد خلوص یا عیار شلاکه است. درصد خلوص باعث می شود که کیفیت شلاکه ها با هم متفاوت باشند. 

شلاکه در جاهای زیادی در سطح کشور یافت می شود ولی مهم است شلاکه ای که خریداری می کنید کیفیت بالایی داشته باشد شلاکه یزد درصد خلوص بسیار بالایی دارد و از بهترین شلاکه های ایران محسوب می شود. 

نکته ای که باید در هنگام خرید شلاکه آهن به آن دقت کرد کاهش درصد کربن ذوب می باشد. زیرا استفاده از شلاکه آهن برای ذوب همراه با قراضه چدن یا آهن اسفنجی امکان پذیر است. شلاکه یزد این ویژگی را دارد. 

امروزه به دلیل مصرف زیاد شلاکه واردات نیز صورت می گیرد ولی نوع وارداتی آن مانند شلاکه یزد پر فروش نمی باشد. علاوه بر شلاکه ته تاندیش و خرسک نیز در واحد های ذوبی استفاده می شوند که با کیفیت ترین آن ها را می توانید در یزد پیدا کنید. 

عرضه کننده شلاکه یزد به قیمت ارزان

عرضه کننده شلاکه یزد به قیمت ارزان قیمت عرضه شلاکه یزد به درصد خلوص و کیفیت آن بستگی دارد. اگر شلاکه ای با کیفیت خوب را می خواهید خریداری کنید بهتر است از مراکز معتبر و خوب خرید خود را انجام دهید.

مراکز معتبر معمولا تجربه ی زیادی در این باره دارند و نام خود را در بازار جای داده اند. بعضی از افراد در هنگام خرید شلاکه فقط به قیمت آن توجه می کنند و اصلا به کیفیت توجه خاصی ندارند در حالی که اگر شلاکه با کیفیت نباشد ممکن است مجبور به خرید دوباره شوید. 

اگر شلاکه با کیفیت و قیمتی ارزان مد نظر دارید بهتر است به صورت مستقیم خرید را انجام داد. اگر خرید شلاکه به صورت مستقیم نباشد و از طريق واسطه ها انجام شود قیمت به مراتب بالاتر خواهد بود. خرید به صورت مستقیم از مراکز عرضه کننده یزد از مناسب ترین خرید های شلاکه محسوب می شود. 

همچنین امروزه می توانید بسیار راحت تر از طریق آنلاین از قیمت های روز شلاکه اطلاع پیدا کنید و خریدی بهتر داشته باشید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد شلاکه یزد دارید می توانید هم اکنون با مشاوران و کارشناسان ما در مورد شلاکه مشورت کنید و اطلاعات کافی را به دست آورید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما