بورس آهن آلات ساختمانی و صنعتی

بورس آهن آلات ساختمانی و صنعتی عرضه کننده انواع آهن آلات ساختمانی می باشد. و به صورت روزانه قیمت آنها را جهت مصارف داخلی و صادرات اعلام می شود.
بیشترین مصارف آهن آلات تولیدی کارخانجات در دو بخش ساختمانی و صنعتی به مصرف می رسد و هدف تمامی کارخانجات تولید بهترین نمونه های آهن آلات جهت ارائه به این دو بخش می باشد.
آهن آلات ساختمانی که در صنعت ساخت و ساز جهت ساخت سازه و اسکلت های فلزی، ستون و پایه های فلزی ساختمان ها و هم چنین به شکل ورق هایی جهت پوشاندن سقف سوله ها تولید می شوند. ماده اولیه اغلب این آهن آلات فولاد می باشد که پس از ذوب شدن در بخش های مختلف تولیدی و با توجه به میزان تقاضای بازار مصرف به شکل انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، تیرآهن و … به عنوان محصول نهایی به بازار عرضه می شوند.
آهن آلات صنعتی در اندازه و وزن های بسیار بزرگ تر از آهن آلات ساختمانی تولید می شوند و معمولاً حمل آنها کار بسیار پر خطر و زمان بری می باشد. این نوع تولیدات همانطور که از نامش مشخص است جهت بکارگیری در ساخت کارخانه ها، ساخت ریل های قطار، بدنه کشتی ها، هواپیما و … به صورت قطعاتی مجزا و کاربردی تولید و عرضه می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بورس آهن آلات تهران

تهران دارای بزرگترین بورس و بازار در زمینه خرید و فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی می باشد. در بورس آهن آلات تهران علاوه بر معامله انواع آهن آلات تولید داخل، آهن آلات ضایعاتی و دسته دوم، آهن آلات وارداتی نیز قیمت گذاری می شوند و به فروش می رسند.
قیمت های تعیین شده در این بورس به قدری قابل اتکا است که بورس آهن آلات بسیاری از کشورها نیز تحت تاثیر قیمت های آن دچار نوسان خواهند شد زیرا بهترین معادن سنگ آهن در شهرهای ایران وجود دارد و به عنوان یک کشور تامین کننده در قیمت ها تاثیر گذار خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما