بورس آهن آلات و میلگرد اصفهان

آیا کسب اطلاعات در مورد بورس آهن آلات و میلگرد کار دشواری است؟ چرا در تمامی سایت ها به عنوان یک مرجع تخصصی تنها راجع به قیمت، فروش یا خرید آهن آلات اصفهان و دیگر کارخانجات صحبت می شود؟
تکنولوژی تمام مرزها را از بین برده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت کسب اطلاعات تخصصی در مورد انواع آهن آلات یا نحوه تولید و بازار خرید و فروش آنها نمی باشد.
تنها با مراجعه به سایت های تخصصی اطلاعات لازم را کسب خواهید نمود اما متاسفانه سایت های ایرانی تنها به جنبه اقتصادی موضوع توجه می کنند و کمتر سایتی اطلاعات جامع و دقیقی را در مورد انواع آهن آلات مانند میلگرد، تیرچه، تیرآهن و …. یا نحوه کاربرد آنها نشر می دهند. سایت ها اغلب در پی نشر قیمت ها به صورت روزانه می باشند و کمتر به اتفاقات بورس های مهمی مانند تهران یا اصفهان اشاره ای دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بورس آهن آلات چیست؟

زمانی که صحبت از بورس یا بازار می شود بی شک همه به موضوع خرید، فروش و قیمت اشاره می کنند اما در بورس تنها به این موضوعات پرداخته نمی شود. در بورسی مانند اصفهان یا تهران که می توان گفت تمام فعل و انفعالات بازار آهن آلات ایران در این دو مکان صورت می گیرد کل اطلاعات تخصصی به صورت روزانه مورد بحث و تبادل نظر صورت می گیرد و تنها هدف اعلام قیمت نیست، بحث هایی مانند:

  • تصویت یا اجرای آئین نامه های جدید دولت در مورد تولید، عرضه یا صادرات انواع آهن آلات
  • اعلام میزان صادرات و واردات آهن آلات
  • تغییر و تحولات در معادن کشور
  • نوسانات و قانون های جدید در بازارهای جهانی
  • وضعیت بازار آهن آلات در کل کشور

قیمت میلگرد در بورس

بنابراین در بورس تنها به موضوع قیمت پرداخته نمی شود. به عنوان نمونه میلگرد جزء آهن آلاتی است که در بسیای از کارخانجات با حجم انبوهی تولید و حتی از کشورهای دیگر نیز جهت ساخت و سازهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. اما تمامی فعالین تنها به قیمت روز یا خرید و فروش آن توجه می کنند.
بیش از هر نکته باید بدانند که انواع میلگرد تولیدی در کارخانجات چه ویژگی هایی دارد و میزان تولیدات داخلی به چه میزان می باشد. شاید کمتر کسی اطلاعی داشته باشد که میلگردهای تولید اصفهان بر اساس استانداردهای تعیین شده روسی تولید می شوند یا جهت تشخیص اینکه این میلگردها ساخت کارخانه اصفهان است بر روی آن علامت گذاری می شود.
بنابراین در بورس اینگونه اطلاعات مورد بررسی قرار می گیرد و جهت موفقیت در بازار آهن آلات لازم است که به صورت کاملاً تخصصی تمام جوانب را بررسی نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما