تولید کننده شمش فولاد صادراتی با بالاترین کیفیت

شمش فولاد صادراتی مهمترین ماده اولیه برای تولید تجهیزات فولادی چون میلگرد و تیر آهن و مفتول است که امروزه در صنایع به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای استحکام زیادی بوده و زمانی که درون کوره در مقابل حرارت بالا قرار می گیرد ذوب شده و به دلیل انعطاف پذیری بالا می توان آن را به شکل های مختلفی تبدیل کرد. تنوع در این فلزات بالا بوده و هر کدام با مزیت های مشخص کارایی بخصوصی هم دارند. این تولید کننده با تولید شمش با کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخلی به آن جنبه صادراتی هم می دهد. 

تولید کننده شمش فولاد صادراتی با بالاترین کیفیت

اطلاعاتی مختصر در مورد شمش فولاد صادراتی

اطلاعاتی مختصر در مورد شمش فولاد صادراتی شمش فولاد صادراتی ممتاز از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و به صورت کاملا استاندارد ساخته می شود به همین دلیل سطح کیفی و دوام بسیار بالایی دارد. این محصول در ۳ نوع تولید می شود. 

  1. شمش بیلت
  2. اسلب
  3. بلوم

هر کدام از این نمونه ها کارایی خاص خود را دارند. برخی مدل ها چون دارای طول زیادی هستند و سطح مقطع آنها به شکل مربع و دایره است. اما دو نمونه دیگر سطح مقطع مستطیلی شکل دارند و از طول کمی برخوردار هستند. از این محصولات برای ساخت ورق های فولادی استفاده می شود که دوام و ماندگاری زیادی دارد.

این شمش ها سطح کاربری گسترده ای دارند که از سنگ آهنی مرغوب و مقاوم ساخته شده اند. سایز آنها کوچک و وزن بالایی دارند. این سایز باعث شده تا حمل و نقل راحتتری داشته باشند. به همین دلیل امروزه به سراسر کشور ارسال می شوند.

روش های فروش شمش فولاد صادراتی ممتاز

روش های فروش شمش فولاد صادراتی ممتاز فروش شمش فولاد صادراتی به روش های مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد. در روش اول دست واسطه ها از بازار کوتاه شده و محصول با نرخ مناسب تری به دست مصرف کنندگان می رسد. امروزه بیشتر مردم از این شیوه عرضه استقبال می کنند چون می توانند با خرید مستقیم و عمده در هزینه ها صرفه جویی کنند. 

فروش به صورت اینترنتی امروزه طرفداران زیادی دارد و در این روش محصولات و قیمت ها به صورت یکجا و خیلی سریع به نمایش گذاشته می شود و مشتری می تواند با مقایسه آن ها در کمترین زمان و تنها با زدن چند کلیک ساده سفارش خود را به صورت عمده و با نرخی ارزان تر ثبت کند.

این مرکز با استفاده از روش های جدید خریداران را متقاعد کرده که می توان خرید را به صورت اینترنتی نیز انجام داد. فروش تنها به بازارهای داخلی منتهی نمی شود بلکه تا بازارهای خارجی هم امتداد دارد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما