تولید کنندگان تیر آهن ۱۴ سبک

تیر آهن ۱۴ سبک نمونهای از انواع محصولات فولادی و تیر آهن های تولید شده در کشور ما توسط بهترین و برترین تولید کنندگان می باشد. خوشبختانه تولید کنندگان این محصول از بهترین و اصل ترین مواد اولیه برای تولید و ساخت این نوع تیر آهن استفاده می کنند و همچنین در سال های اخیر تولید این محصول به صورت عمده و گسترده انجام می شود.

تیر آهن ۱۴ در کارخانه های بزرگ در دو نوع استاندارد و سبک تولید می شود. بیشترین موارد مصرف تیر آهن ها در اسکلت ساختمان سازی است که خود از مزیت های مهم تیر آهن به شمار می رود. شمار زیادی از تولید کنندگان تیر آهن به دنبال راهکاری نوین جهت تولید با کیفیت انواع تیر آهن ها هستند تا از این طریق بتوانند خود را به بازار عرضه این محصول معرفی کنند.

تولید کنندگان تیر آهن ۱۴ سبک

تیر آهن باریک سبک چه مشخصاتی دارد؟

تیر آهن باریک سبک چه مشخصاتی دارد؟ از کاربردی ترین و مهم ترین محصولات فولادی تولید شده در سراسر دنیا که دارای کاربردهای مختلفی می باشد، تیرآهن می باشد که اغلب در ساخت انواع مکان ها و ساختمان های مختلف استفاده می شود. تیر آهن ها با توجه به ضخامت، ابعاد، طول و اندازه هایی که دارند، دارای انواع مختلفی می باشند که از کاربردی ترین آنها می توان به تیر آهن باریک اشاره کرد.

همانطور که از نام اینمحصول مشخص است، نسبت به دیگر تیر آهن ها باریک تر و دارای ضخامت کمتری می باشد. تیرآهن باریک دارای مشخصات بسیار زیادی است که همین مشخصات سبب متمایز شدن آن با دیگر محصولات مشابه شده است.

از مهمترین مشخصات این محصول در درجه اول می توان به قسمت های مختلف آن که شامل تیغه و دو بال می شود، اشاره کرد. این نوع تیرآهن از دو بال در قسمت بالا و دو بال در قسمت پایین تشکیل شده است که این دو بال ها به واسطه ی وسیله ای به نام تیغه به یکدیگر متصل شده اند. این بال های با توجه به اندازه های خود به سه دسته جداگانه تقسیم می شوند که هر یک از این دسته ها با علاوت های اختصاصی بیان می شوند.

تولید این محصول با استانداردهای ملی و شماره های مخصوص از جمله شماره ی 3277 از دیگر مشخصات آن به شمار می رود. این نوع تیر آهن با حروف اختصاصی INP مشخص می شود و تمام قسمت های مختلف آن از جمله: ضخامت، ابعاد، ارتفاع، طول و عرض نیز با حروف لاتین مخصوص نمایش داده می شود.

تیر آهن باریک سبک همواره به دلیل فاصله گرفتن از زمین تیر باریک می شود. چه در زمانی که از این تیر آهن استفاده می کنید، متوجه باریک بودن آن در قسمت انتهایی تیرآهن خواهید شد و چه در موقع خرید متوجه باریک بودن آن می شوید. این محصول منحصر به فرد ذوب آهن اصفهان در کنار بکارگیری از ورق های فولادی یک سطح مقطع بسیار محکمی را بوجود می آورند که دلیل اصلی کاربرد آن ر پروژه های صنعتی خواهد بود.

بازار خرید انواع تیر آهن ۱۴

بازار خرید انواع تیر آهن ۱۴ خرید تیر آهن باریک سبک 14 در بازار به طور گسترده و فراوان انجام می شود. در سال های اخیر فروش این محصول در بازار خرید از رونق و رواج فوق العاده ای برخوردار شده است که دلیل آن کیفیت عالی، کاربردهای متفاوت، مزایای منحصر بفرد این محصول و از همه مهتر قیمت مناسب و منصفانه آن می باشد.

این محصول در بازار خرید توسط بهترین و برترین فروشنده ها به روش های مختلفی که مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به فروش می رسد که از بارزترین این روش ها می توان به روش خرید و فروش عمده و مستقیم اشاره کرد.

اگر برای خرید کالای تیر آهن 14 به دنبال تخفیف هستید در صورت تمایل سری به بازار خرید انواع تیر آهن ها بزنید، درصد تخفیفات مراکز خرید معمولا برای مشتریان رضایت بخش بوده و فروشنده های این بازار تیرآهن ها را با درصد تخفیف بالا به شما پیشنهاد می کنند تا از این طریق بتوانند کالای خود را به فروش برسانند.

اما در محاسبات مالی آهن آلات همیشه قیمت تیر آهن را 100 درصد در نظر گرفته می شود، در ضمن درصد مالیات و درصد سود حاصل از فروش تیر آهن ها به قیمت اصلی تیرآهن اضافه خواهد شد و درصد تخفیف هم از درصد قیمت اصلی تیر آهن کم می شود که این قانون بازار خرید تیرآهن ها است که مشتری از آن آگاه شود.

انواع تیر آهن موجود در بازار را بشناسید

انواع تیر آهن موجود در بازار را بشناسید برای تهیه انواع تیر آهن ها به بازار این محصولات مراجعه کنید. همچنین برای تهیه تمامی موارد و وسایل جانبی که مربوط به ساختمان سازی است و با آهن سروکار دارد می توانید از این بازار دیدن نمایید. هنگامی که سایز تیر آهن برای استفاده شما مهم باشد، بازار عمده و تولید تیر آهن ها می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. وزن تیر آهن زمانی که برای ستون بندی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد اهمیت پیدا می کند که این بازار مملو از اوزان مختلف است.

یک سازه ساختمانی را به راحتی با ستون بندی آهنی می توان پایه ریزی کرد که بازار عرضه تیرآهن ها شامل انواع تیرآهن ها را در مدل های گوناگونی چون تیر آهن های IPB، IPN،IPE و تیرآهن لانه زنبوری که هر یک در جای به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا به پروفیل‌های فولادی I و H شکل، تیرآهن گفته می شود که از نظر ظاهری L شکل هستند و یک بال با ضخامت ثابت دارند و با ارتفاع ۸۰ تا ۶۰۰ میلیمتر در بازار یافت می شوند. ولی تیر آهن های HEA ، HEB, HEM. HEA همگی بال پهن دارند و اگر با دقت به تیر آهن HEB نگاه کنید، این مدل تیرآهن ها بال‌ پهن سنگین دارند، اما تیر آهن HEM در ردیف تیر آهن‌ های بال‌ پهن فوق سنگین قرار گرفته اند.

مزیت تیرآهن 14 نسبت به سایر موارد

مزیت تیرآهن 14 نسبت به سایر موارد یکی از مهمترین ویژگی های تیر آهن 14 مقاومت بالای آن است. اگر در پروژه های ساختمان سازی دقت کنید، اکثرا از سایز تیرآهن 14 استفاده می شود، چون در برابر تنش های وارده ساختمانی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در واقع تیر آهن 14 در طول های 6 تا 12 سانتی تولید می شود که این امر دست افراد را برای استفاده از تیر آهن ها باز نگه می دارد.

ویژگی منحصر به فرد دیگر این تیر آهن ها، ضخامت یکنواخت بال های تیر آهن 14 است که آن را مناسب ارتفاع 600 تا 800 میلیمتری نموده است. در مجموع سوراخ و حفره های روی تیرآهن عامل استفاده و برتری آنها در مقایسه با لوله های ساختمانی خواهد بود، که خود دلیل کمی برای بیان برتری مزیت تیرآهن 14 نیست. همینطور کاهش ازدیاد طول نسبی در این تیرآهن میزان بکارگیری از آن را در صنعت بسیار بیشتر کرده است.

به طور قطع تمامی مهندسین ساختمان سازی قبل از خرید تیرآهن ها از استاندارد تیرآهن ها می پرسند. اگر از نظر کاربرد تیر آهن، بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که استاندارد تیرآهن نشان از سطح کیفی و اطمینان خاطر استفاده از تیرآهن ها در پروژه های ساختمانی خواهد بود. همین ویژگی کیفی تیرآهن بود که مهندسین وقت را به سوی پروژه های عظیم ساختمانی جهت کاهش فضای ساخت در قیاس با بتن ها کشید.

کاربرد انواع تیرآهن چیست؟

کاربرد انواع تیرآهن چیست؟ در مورد کاربرد انواع تیرآهن ها باید گفت که در تولید تیر های سقفی می توان از تیرآهن ها استفاده نمود. علت استفاده از تیرآهن ها در پایه ریزی ساختمان سازی ها، بنای محکم ساختمان ها به شمار می رود. آنها فرضیات متعددی را در ساخت بناهای مستحکم چندین طبقه طرح و مورد بررسی قرار می دهند. به عنوان مثال با شبکه بندی سازه های ساختمانی، نقش تیرآهن ها در ساختمان سازی بهتر مشخص می شود.

کاربرد دیگر از تیرآهن ها را می توان در پوشاندن تیرهای سقفی مشاهده کرد، که معمولا به شیوه عمودی و به صورت ستونی مورد استفاده قرار می گیرند. محکم ترین ساختمان های ویلایی در یک الی 2 طبقه با تیرآهن ها اسکلت بندی می شوند. ولی از تیرآهن ها در ساخت پل ها هم می توان بهره برند. حتی بیش از این می توان به عنوان ستون ساختمان هم استفاده نمایید.

قیمت روز تیرآهن 14 در بازار

قیمت روز تیرآهن 14 در بازار وقتی از قیمت روز تیرآهن 14 در بازار تیر آهن می پرسید، می گویند به غیر از آهن سبک و یا سنگین، سایز 14، 16 یا 18 تیرآهن ها عامل موثر مهم دیگری در قیمت این مدل تیرآهن خواهد بود. زمانی که با تولید کننده اصلی تیرآهن ها صحبت می کنید، قیمتی متفاوت تر از قیمت بازار فروش تیرآهن ها به شما ارائه می دهند. اگرچه طبیعی است اما اختلاف قیمت زیاد کمی مشکل آفرین است بنابراین مشتریان عزیز قبل از خرید، قیمت روز تیرآهن را جویا شوید.

بعد از کلی جستجو در وب سایت های اینترنتی اکنون نوبت آن است که قیمت تیرآهن 14 را که فروشندگان اصلی این محصول ارائه می دهند را بپرسید. باید به شما بگویم که این افراد قیمت تیرآهن را با توجه به وزن تیرآهن و همینطور بر اساس وارداتی و یا صادراتی بودن تیرآهن ها تخمین می زنند. دقیق تر که نگاه کنید متوجه می شوید خرید های آنلاین قیمت روز را کمتر از خرید حضوری عنوان می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما