خرید آسان سنگ آهن اسفنجی

سنگ آهن اسفنجی که مجموعه ما قادر به تولید آن است به آسانی  می توانید آن را خرید کنید فقط کافی است با مراجعه به سایت ما این محصول را سفارش دهید از آنجایی که عیار آهن اسفنجی بالاست  منبع مناسبی برای تولید آهن و فولاد می باشد.   همان طور که می دانید آهن اسفنجی از بازیافت کانی‌ آهن طبیعی یا فرآوری شده که به دمای ذوب نرسیده است، به وجود می آید. احیا سنگ آهن در مجموعه ما  اغلب با استفاده از فن آوری میدرکس قابل انجام است.  

خرید آسان سنگ آهن اسفنجی

جدید ترین انواع سنگ آهن اسفنجی

جدید ترین انواع سنگ آهن اسفنجی به طور کلی سنگ آهن اسفنجی که با یکدیگر تفاوت چشمگیری دارند بیشتر به دلیل تفاوت در کانی های تشکیل دهنده شان است. از این رو انواع سنگ آهن های اسفنجی که در کانی متفاوت اند به شرح زیر می باشند :

  •  سنگ آهن  اسفنجی هماتیت
  •  سنگ آهن اسفنجی  مگنتیت
  •  سنگ آهن  اسفنجی زئولیت
  •  سنگ آهن  اسفنجی لیمونیت
  • سنگ آهن  اسفنجی سیدریت


 سنگ آهن های خالص را نمی شود به صورت مستقیم استفاده کرد. ابتدا باید حتما کار فرآوری روی سنگ آهن اسفنجی انجام شود و سپس  از آن در بازار استفاده کرد. . به همین دلیل سنگ آهن های فرآوری شده نیز خود انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می باشد:

  •  سنگ آهن اسفنجی  دانه بندی شده
  •  سنگ آهن  اسفنجی کنسانتره
  • سنگ آهن  اسفنجی گندله


آهن به طور خاص به خودی خود استحکام کافی را  که باید داشته باشد را ندارد تا بتواند در صنایع فولاد  مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین به آن کمی کربن  اضافه می کنند در این صورت  دیگر هیچ چیزی نمی تواند جای آهن را بگیرد.

انواع سنگ آهن اسفنجی شامل:

  • سنگ آهن گرانول شده دارای  اندازه های ریزدانه از اندازه های 0 تا 10 ميليمتر و دانه های درشت با اندازه های 10 تا 30 ميليمتر می باشد.
  •  سنگ آهن  اسفنجی کنسانتره که بسیار ریزدانه است.
  •  سنگ آهن اسفنجی  گندله، که با غلظت های بیشتری تغییر نمی کنند، اما با بنتونیت و برخی مواد دیگر، اغلب شکل می گیرد و کروی هستند و به طور مستقیم به آهن اسفنجی تبدیل خواهند شد.

برای خرید سنگ آهن اسفنجی می توانید به سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید.

تضمین قیمت خرید سنگ آهن اسفنجی

تضمین قیمت خرید سنگ آهن اسفنجی از آن جایی که قیمت سنگ آهن امروزه با توجه به نوسانات ارزی بسیار تغییر کرده و با نوسانات خرید و فروش بسیاری هم مواجعه هستیم، اما در مجموعه ما سنگ آهن اسفنجی را با قیمت خرید تضمین شده روانه بازار می کند که مشتریان این محصول با کیفیت راضی باشند. اگر هر سوال و پرسشی در زمینه سنگ آهن اسفنجی مد نظر دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما