خرید انواع نبشی آلومینیومی سبک

نبشی آلومینیومی يك نوع پروفيل پركاربرد صنعتي است.اگر شما هم دنبال خريد قطعه اي سبك و پركاربرد و با هزينه‌اي مناسب هستيد قطعا نبشی آلومینیومی بهترين گزينه براي شماست. اين روزها از اين قطعه در اكثر سازه هاي ساختماني و در صنعت كابينت سازي و كمدسازي از نبشی آلومینیومی سبک استفاده می‌شود. چرا كه به دليل داشتن ويژگي هايي از قبيل وزن سبك و مقاومت بالا در برابر خوردگي، سطح صاف و صيقلي، عايق حرارتی و دارای استحکام كششي بودن از محبوبيت خاصي برخوردار است.

خرید انواع نبشی آلومینیومی سبک

نکات مهم در انتخاب نبشی آلومینیومی

نکات مهم در انتخاب نبشی آلومینیومی در هنگام انتخاب و خريد نبشي آلومينيومي سبك به ياد داشته باشيد كه با توجه به نياز و استفاده شما، درجه بندي كيفيت اين قطعات متفاوت است.بعضي از نبشي‌های آلومينيومي از مواد بازيافتي توليد ميشوند اما برخي با توجه به نياز مشتري از مواد درجه يك و با كيفيت بالا توليد می‌شوند. به هرحال با توجه به موارد استفاده شما ميتوان درجه ضعيف يا قوي را براي اين قطعه انتخاب كرد.

نكته حائز اهميت بعدي در انتخاب نبشي آلومينيومي اين است كه اين نوع قطعه در برابر حرارت بسيار مقاوم است و از استحكام بالایی برخوردار است. چرا كه در هنگام ساخت تحت فشار زيادي قرار ميگيرد. پس بهتر است به هنگام خريد از كيفيت و مقاومت اين نوع نبشي اطلاع كافي را داشته باشيد.

در بازار سه نوع پروفيل آلومينيومي وجود دارد: پروفيل اختصاصي( براي ساخت درب و پنجره)، پروفيل صنعتي و پروفيل ساختماني. كه باتوجه به پروژه موردنظرتان نوع پروفيل انتخابي متفاوت است. پروفیل هایی با ضخامت ۰/۵ تا ۱/۵ میلی متر در دسته پروفیل های سبک می‌باشند. و اگر این ضخامت به ۲-۳ میلی متر برسد دسته ساختمانی و بیشتر از این در دسته صنعتی جایگذاری میشوند.

پروفيل هاي آلومينيومي از لحاظ ضخامت و قالب به صورت قوطي و ورقه اي توليد مي شوند. به صورت كلي قوطي آلومينيومي در ابعاد ۵*۵ میلی‌متر الی ۱۲۰*۱۲۰ میلی‌متر،ضخامت‌های ۰/۳ الی ۱۰ میلی‌متر، طول‌های ۳ ،۴ و ۶ متری و آلیاژ های ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ در بازار وجود دارند. اما اگر شما نياز به اندازه ، ضخامت و آلياژ ديگري داريد بايد با توجه به پروژه خودتان به توليد كننده هاي معتبر سفارش دهيد. دو فاكتور مهم از جمله نحوه توليد و مواد استفاده شده در ساخت پروفيل هاي آلومينيومی در کیفیت آن نقش مهمی دارند. چرا که آلیاژهای مورد استفاده نقش پررنگی در واکنش با هوا و استحکام پروفیل ها دارد.

بازار فروش نبشی آلومینیومی سبک

بازار فروش نبشی آلومینیومی سبک از آنجايي كه اين روزها نبشي آلومينيومي سبك از پركاربردترين و اصلي ترين قطعات صنعتي به حساب می‌آید، بنابراين بازار فروش نبشی آلومینیومی بسيار داغ است. قيمت نبشي آلومينيومي سبك باتوجه به نوسانات آهن و فلز، بيلت آلومينيوم، هزينه رنگ و برش و هزينه‌های جانبي ديگر در بازار تغيير می‌کند و قيمت ثابت و مشخصي ندارد.

نبشي آلومينيومي سبك در شهرهاي صنعتي بزرگ مثل اراك ، تهران و اصفهان در بازارهاي فلز و آهن به وفور در ابعاد مشخصي و استانداري توليد ميشوند. اما اگر مصرف كننده اي نياز به ابعاد ديگري داشته باشد ميتواند فقط با يك تماس تلفني با كارخانه هاي توليدي یا مراجعه به سایت ‌های خریدغیرحضوری سفارش خود را ثبت كند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما