خرید مستقیم میلگرد صادراتی

از مزیت های خرید میلگرد صادراتی برای مشتری ها می توان به کیفیت بسیار خوب و در سطح استاندارد های بین المللی و همین طور قیمت مناسب آن ها در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی خود اشاره کرد.

مرکز های توزیع میلگرد تعیین کننده قیمت این محصول می باشند که به دلیل تورم های موجود در بازار قیمت های آن ها نیز افزایش یافته است که از طریق سامانه های مرتبط در اختیار خریدار ها قرار می گیرد.

خرید مستقیم میلگرد صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت میلگرد صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت میلگرد صادراتی به صورت کلی میلگرد یکی از محصول های بسیار مهم و اولیه صنعتی محسوب می شود که از آن برای ساخت و تولید بسیاری از بنا ها استفاده خواهد شد و به همین خاطر این محصول در انواع گوناگونی بوده و هر یک از آن ها دارای کاربرد منحصر به خود می باشند و در قسمت ها و بخش های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و صادرات آن به کشور های دیگر نیز انجام خواهد شد.

هم چنین یکی از عوامل بسیار مهم و موثر در تولید میلگرد ها نوع و جنس آهن و فولاد به کار رفته در آن ها می باشد که کارخانه های تولید میلگرد از فولاد هایی با ضخامت های متفاوت استفاده می کنند که هر چه ضخامت آن بیشتر باشد در نتیجه در میزان دوام و استقامت این محصول تاثیر زیادی می گذارد.

علاوه بر این یکی دیگر از عومل مهم در کیفیت میلگرد میزان حرارتی می باشد که به فولاد مورد نظر داده می شود که فولاد خالص با اضافه کردن مواد اولیه دارای استقامت بالایی می شود که در کارخانه های صنعتی و با استفاده از کوره های صنعتی و به وسیله گرما و دمای کاملا مشخص و معین به آن حرارت داده می شود و پس از فرایند سرد شدن به میلگرد هایی با کیفیت بسیار بالا تبدیل شده که به همین خاطر در ساخت بنا ها از آن استفاده می شود.

با توجه به کاربرد های متفاوت میلگرد ها، نوع و جنس آن ها نیز با توجه به ویژگی بنا ها با یک دیگر متفاوت می باشد به شکلی که از انواع این محصول می توان به میلگرد های ۱۴ و ۱۶ اشاره کرد که تنش های جاری بر آن ها حدود ۲۳۰۰ کیلوگرم و همین طور تنش گسیختگی که بر آن ها وارد می شود حدود ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

مراکز توزیع میلگرد صادراتی

مراکز توزیع میلگرد صادراتی تولید کننده ها به توزیع میلگرد و صادرات آن به کشور های دیگر به صورت گسترده می پردازند که در انواع گوناگونی بوده که از مهم ترین آن ها می توان به میلگرد نرم اشاره داشت که از ویژگی های ساختاری آن ها می توان به آج هایی که بر روی آن ها وجود دارد اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما