خرید نرمه آهن اسفنجی

از اهداف خرید نرمه آهن اسفنجی استفاده از آن برای تولید بریکت نرمه اسفنجی می باشد. خرید نرمه آهن اسفنجی با عیار بالا می تواند مناسب برای این تولید باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نرمه آهن اسفنجی با عیار و آنالیز مختلف مورد عرضه قرار می گیرد. بسته به عیار نرمه آهن اسفنجی، این محصول می تواند مصارف و کاربردهای مختلفی داشته باشد. یکی از مهمترین کاربردهای نرمه آهن اسفنجی، استفاده از آن برای تولید بریکت است. بریکت هم از خود آهن اسفنجی می تواند به دست آید و هم قابل تولید از نرمه آهن اسفنجی است.

خرید نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت

کارخانه های تولیدکننده آهن اسفنجی چنانچه بتوانند خط بریکت سازی را در بخشی از کارخانه راه اندازی کنند، می توانند از اتلاف مواد خود در حجم بالا جلوگیری کنند. نرمه آهن اسفنجی که در مرحله سرند آهن اسفنجی از آهن اسفنجی جدا می شود، می تواند محصول اولیه و شارژ برای تولید بریکت باشد. بریکت اهن اسفنجی خود محصول بسیار ارزشمندی است و در کارخانه های فولادسازی همراه با آهن آلات قراضه جهت ذوب مورد استفاده قرار می گیرد.

البته برکیت آهن اسفنجی دارای انواع و مدل های مختلفی است. که در سه گروه عمده قرار می گیرند. یکی از این گروه بریکت نرمه اهن اسفنجی است که از فشرده سازی نرمه اهن اسفنجی با چسب توسط دستگاه های مخصوص به دست می آید.

جهت خرید و فروش و تهاتر نرمه آهن اسفنجی با عیار بالا، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. راه های ارتباطی در زیر قرار داده شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما