شرکت تولید سنگ اهن بافق

یکی از مهمترین سنگ های معدنی که امروزه اهمیت قابل توجهی را در صنایع مختلف پیدا کرده، سنگ آهن می باشد که 10 درصد از آن را در واحد احیا و 90 درصد را هم در کوره بلند استفاده می نمایند. اما در اشاره به یکی از بزرگترین بخش های تولید سنگ اهن بافق را می توان نام برد که متشکل از مجموعه های زیادی تحت عنوان شرکت سنگ آهن بوده و هر کدام از آنها با تولیدات وسیعی که به ثبت رسانده اند، توانسته اند درصدی از تولیدات را به صادرات اختصاص دهند.

شرکت تولید سنگ اهن بافق

معدن سنگ آهن بافق در کدام استان است؟

معدن سنگ آهن بافق در کدام استان است؟ یکی از با ارزش ترین سنگ های معدنی که دارای رگه هایی از آهن بوده، سنگ آهن می باشد که برای مصارف مختلف، ابتدا آن را در معرض خالص سازی قرار می دهند.
در واقع این سنگ را از طریق فرآیند احیا و ذوب، خالص نموده و سپس در صنایع فلزی مختلف جهت انجام تولیدات مهم و اساسی از آن بهره می جویند.

این سنگ را می توان یکی از فراوان ترین عناصر معدنی روی این کره خاکی معرفی کرد که 5 درصد از پوسته زمین را به خود اختصاص داده است، ترکیبات موجود در آن نیز شامل دو نوع کلی یعنی هماتیت و مگنتیت می گردند.

حال بعد از آشنایی کلی با این ماده معدنی مهم، می پردازیم به تولیدکننده سنگ آهن که در بخش اول گفتیم، از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ آهن بافق است که نیمی از تولیدات آن را به دست گرفته و علاوه بر رفع نیاز بازار، توانسته در بازارهای صادراتی نیز موفق عمل کند.

اما می خواهیم به این سوال نیز پاسخ دهیم که معدن سنگ آهن بافق در کدام استان است؟
در جواب به این پرسش باید بگوییم از آنجا که بافق یکی از شهرهای استان یزد به شمار می آید، لذا معدن این سنگ نیز در همین استان واقع شده است.

در حقیقت بافق یکی از شهرهای پهناور و وسیع یزد است که قطب معدنی کشور به شمار رفته و از لحاظ تولید مواد معدنی، بسیار غنی می باشد.
جالب است بدانید که اولین معدن سنگ آهن ایران متعلق به بافق بوده است.

قیمت روز سنگ اهن بافق

قیمت روز سنگ اهن بافق سنگ آهن از جمله ترکیبات معدنی است که انواع مختلفی را از نظر ظاهری در بر گرفته که هر یک از آنها دارای مشخصاتی متمایز از هم می باشند، لذا طبیعی است که قیمت روز سنگ اهن بافق نیز در درجاتی مختلف قرار داشته و بخواهید آنها را با نرخ های متفاوت تهیه نمایید.

اما انواع سنگ آهن عبارتند از:

  • سنگ آهن گندله: رقم قابل توجهی از این محصول سالانه تولید می شود که به حدود 300 میلیون تن در سال می رسد.
  • سنگ آهن دانه بندی: از خاصیت احیاپذیری کم برخوردار بوده و به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سنگ آهن کلوخه: در صنایع تولید آهن و فولاد، مورد توجه و کاربرد واقع شده و یکی از رایج ترین انواع سنگ آهن به شمار می آید که در سال، 700 میلیون تن از آن تولید می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما