شرکت صنعتی لجن آهن اسفنجی

یکی از انواع محصولات جانبی که از آهن به دست می ‌آید، لجن آهن اسفنجی می ‌باشد که از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار بوده و با درصد عیارهای مختلفی تولید و عرضه می ‌گردد، شرکت صنعتی لجن آهن اسفنجی این نمونه کالا را با کیفیتی بسیار بالا و با قیمتی مناسب در اختیار مراکز مصرف کننده و خریداران قرار می ‌دهد و با ایجاد این سایت زمینه خرید را برای مشتریان خود فراهم نموده است. 

شرکت صنعتی لجن آهن اسفنجی

موارد استفاده لجن آهن اسفنجی

موارد استفاده لجن آهن اسفنجی آهن به‌ عنوان یکی از فولاد های پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله ساختمان ‌سازی و درب و پنجره سازه می‌ باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از ویژگی‌ های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و با عیار های مختلف تولید و عرضه می‌ گردد و عیار آن باعث می شود تا از آن استفاده‌ های گوناگونی گردد. 

همانطور که گفته شد یکی از نمونه ‌های این محصول آهن اسفنجی می باشد، این نمونه آهن نیز خود دارای کاربردها و ویژگی ‌های زیادی می‌ باشد که دارای کاربردهای بسیار زیادی نیز است. تولید آهن اسفنجی به روش کوره آهن می باشد و در آن آهن اسفنجی را در دمای حدود 1100 درجه سانتیگراد به دست می ‌آورند. 

آهن اسفنجی به ‌تنهایی سودمند و قابل استفاده نمی‌ باشد اما اگر بخواهند از آن برای تولیدات مختلف از جمله فرفوژه یا فولاد فرآوری شده استفاده نمایند باید با استفاده از چکش های مخصوص عملیات نورد را بر روی آن انجام ‌دهند تا بتوانند از آن برای تولیدات مختلف در صنایع فولاد و… استفاده کنند. اما یکی از مهمترین موارد مصرفی که این محصول دارد می ‌توان به تولید لنت ترمز خودرو اشاره کرد که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. 

تولید کنندگان بهترین لجن آهن اسفنجی

تولید کنندگان بهترین لجن آهن اسفنجی همانطور که قبلاً نیز اشاره شد آهن دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و از ارزش بالایی در داخل کشور برای تولیدات مختلف برخوردار است به همین علت بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید این محصول در سطح وسیعی نموده اند. تولید کنندگان زیادی نیز در کشور وجود دارند که به تولید لجن آهن اسفنجی با بهترین کیفیت نموده‌ اند و آن را به طرق مختلف در اختیار مراکز مختلف مصرف ‌کننده قرار می ‌دهند. 

تولید کنندگان بهترین لجن آهن اسفنجی با تولیدات گسترده محصولات خود باعث می ‌شوند که نیاز بازار داخلی در صنایع مختلف، نسبت به این محصول تامین گردد و کمبودی برای استفاده از آن در کشور احساس نشود. تولید کنندگان این ماده آهنی با ایجاد وب سایت‌ های اینترنتی زمینه خرید و فروش محصولات خود را برای متقاضیان و مشتریان فراهم نموده اند و از این طریق توانسته اند که با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما