شرکت پخش گندله سنگ آهن

گندله سنگ ‌آهن نیز یکی دیگر از محصولات جانبی می‌ باشد که از آهن به وجود می ‌آید و دارای اندازه‌ های مختلف با کاربردهای بسیار زیادی است، شرکت پخش گندله سنگ آهن با شناختی که از ویژگی ‌های این محصول دارد و همچنین با شناخت بازار هدف و فروشنده ‌ها در سراسر کشور این محصول را به‌ صورت عمده در اختیار آنها قرار می ‌دهد و با فروش آنلاین و غیرحضوری سبب گردیده تا متقاضیان بتوانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی این نمونه سنگ ‌آهن را سفارش داده و خریداری نمایند، شرکت پخش ‌کننده مذکور محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی و نازلترین قیمت و متناسب با نیاز خریداران و مشتریان خود عرضه می ‌کند.

شرکت پخش گندله سنگ آهن

مراحل تولید گندله سنگ آهن

مراحل تولید گندله سنگ آهن برای تولید گندله سنگ ‌آهن نیاز به مواد اولیه و تجهیزات بسیار زیادی می ‌باشد تا براساس آنها و همچنین بر اساس دستورالعمل استاندارد برای تولید و تهیه آن بتوانند این محصول را تولید و روانه بازار فروش نمایند.

در تولید گندله سنگ ‌آهن نیاز به مواد اولیه که شامل کنسانتره سنگ ‌آهن، بنتونیت، آهک و غیره می ‌باشد تا بتوانند این محصول را تولید نمایند.

برای تولید آن نیاز به یک نیروی مکانیکی می ‌باشد تا بتواند گندله های تولید شده را فشرده و به چرخش درآورد و درون دیسک یا استوانه ‌ای که برای تولید این محصول است بتوانند کشش سطحی و نیروی موئینگی ایجاد نمایند.

به ‌طور کلی تولید گندله سنگ ‌آهن دارای دو مرحله می ‌باشد که در مرحله اول ایجاد هسته یا جوانه اولیه آن می‌ باشد که در این مرحله با چسبیدن ذرات بسیار ریز آهن هسته‌ هایی به وجود می ‌آید که از استحکام کمتری برخوردار می ‌باشند اما در مرحله دوم تولید گندله با استفاده از مخلوط گندله سازی می‌ باشد که در آن محصولی که تولید می‌ گردد از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با دستگاه‌ های مختلف با ابعاد و اندازه ‌های متفاوتی تولید می ‌شود.

مراحل تولید این محصول شامل پختن گندله خام، مرحله خشک کردن گندله سبز، مرحله‌ پیش ‌گرم کردن و مرحله‌ پخت گندله می ‌باشد که هر کدام از آنها با استفاده از تجهیزات مختلفی انجام می ‌گردد.

عرضه کننده انواع گندله سنگ آهن

عرضه کننده انواع گندله سنگ آهن عرضه کننده گندله سنگ آهن انواع مختلفی از این محصول را در ابعاد و اندازه و سایزهای مختلفی در معرض فروش قرار داده ‌است و آنها را با قیمتی مناسب در اختیار سایر خریداران در سراسر کشور قرار می ‌دهد.

عرضه سنگ آهن توسط این واحد عرضه‌ کننده از طریق این سایت اینترنتی انجام می ‌گردد و از آنجایی ‌که خریداران زیادی در سراسر کشور و نقاط مختلف وجود دارند این امکان برای آنها فراهم گردیده ‌است تا بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس تلفنی با واحد فروش ما این محصول را سفارش دهند و خریداری نمایند.

مجموعه فروش ما که در زمینه عرضه و فروش گندله سنگ ‌آهن فعالیت می‌ کند با احترام به حقوق مصرف ‌کنندگان خود انواع مختلفی از این محصول را به طرق مختلف عرضه می‌ نماید و با فروش آنلاین و اینترنتی توانسته با سایر خریداران و فروشندگان در سراسر کشور ارتباط نزدیکی برقرار نموده و زمینه خرید را برای آنها فراهم نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما