صادرات آهن اسفنجی در ایران

آهن اسفنجی ماده اولیه کارخانه های تولید فولاد و آهن است که ایران در زمره تولید کنندکان آن قرار می گیرد و از این حیث دارای رتبه دوم در جهان می باشد . همچنین تقاضای زیادی برای فروش و صادرات آهن اسفنجی بنابه تولید بالای آن در کشورمان وجود دارد.
یکی از راه های مؤثر در کاهش هزینه تولید هر تن فولاد مذاب ، شارژ گرم آهن اسفنجی است زیرا باعث کاهش مصرف الکترود و برق می شود . همچنین موجب افزایش بهره وری واحد ذوب طراحی شده برای شارژ سود آهن اسفنجی می باشد.
این تکنولوژی یکی از ابداعات شرکت اسار ( Essar ) در کشور هند می باشد که حدود 120 کیلو وات در ساعت در هر تن با مصرف DRI گرم در درجه حرارت 650 درجه سانتی گراد ی موجود در آهن باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

.

منبع: آهن و آلومینویم

آهن اسفنجی برای کوره القایی و قوس الکتریکی

جایگزینی آهن اسفنجی و بریکت آهن به جای آهن قراضه خود به خود در کاهش هزینه های تولید موثر است. دلیل این مسئله مربوط به پایین بودن قیمت آهن اسفنجی و البته مزایایی است که در مجموع سبب بهبود راندمان فرآیند ذوب در صورت استفاده از آهن اسفنجی می شود. همین موضوع سبب توسعه تولید آن شده است. ایران نیز از مهمترین تولیدکنندگان و البه صادرکننده آهن اسفنجی در جهان به شمار می آید.

صادرات آهن اسفنجی و فروش آن در تناژ بالا توسط شرکت بازرگانی آهن و فولاد سیمرغ انجام می پذیرد. برای دریافت آنالیز و قیمت روز آهن اسفنجی از طریق مسیرهای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما