صادرات انبوه ته پاتیل فولاد

صادرات ته پاتیل فولاد را برترین‌ گروه های تجاری انجام داده و آنها را به ممالک مختلفی از جهان ارسال می کنند. در این زمینه مشاهده می کنیم که شرکت های بازرگانی به دنبال مرکز اصلی عرضه ته پاتیل فولاد بوده که به این شکل خرید انبوه را روی دست گرفته و از جانبی، نوع مرغوب با درصد خلوص بالا را می خرند. به این صورت راحت تر قادر به فروش کالای خود خواهند بود.

صادرات انبوه ته پاتیل فولاد

ته پاتیل فولاد چه مشخصاتی دارد؟

ته پاتیل فولاد چه مشخصاتی دارد؟ در پایین کوره های ذوب آهن، مشاهده می کنیم که ضایعاتی وجود دارد. آنها را به نام های گوناگون می شناسند که یکی از مشهورترین‌ ها ته پاتیل فولاد است. ولی این محصول چه مشخصاتی دارد؟ باید گفت که در اصل باقی مانده و یا قراضه محسوب می شود و به دلیل این که در کوره انواع آلیاژ ذوب می گردند، ممکن است درصد خلوص آن پایین باشد.

البته باید به این نکته هم اشاره نمود که آنها یکی از با ارزش ترین‌ ها هم به شمار می روند. زیرا که امروزه با کاهش منابع اصلی مواجه هستیم و با این حال، ضایعات هستند که عظیمی از مواد اولیه را تشکیل می دهند. از سوی دیگر، مشاهده می کنیم که برخی از شرکت ها نیز چنین کالایی را به صورت خلوص بالا ارائه می دهند.

یعنی در آنها کمتر شما آلیاژهایی همچون مس، آلومینیوم و غیره را مشاهده می کنید. در کنار این، به راحتی می شود چنین محصولاتی را هم درجه بندی کرد، فلزات دیگر را جدا نمود و به چرخه کار باز گرداند. از آنها امروزه در صنایع مختلف استفاده می شود و در اصل این خود شرکت های تولید آهن هستند که مشتریان ثابت کالا به شمار می روند.

عرضه کننده بهترین ته پاتیل فولاد

عرضه کننده بهترین ته پاتیل فولاد بهترین ته پاتیل را می توان از عرضه کننده ای تهیه نمود که نمونه خالص را ارائه می دهد. باید گفت، شرکت های تولیدی ورق های فولادی در یک فرایند خاصی آنها را آماده سازی کرده و سپس در محصولات خود به کار می گیرند. البته چنین ضایعاتی به خارج از ایران هم به وفور صادر می گردد که با سود خوبی را در پی دارد.

گفتنی است، عرضه کننده به روش های متفاوتی کالا را به فروش می رساند. البته این کار به صورت عمده انجام می شود، چون که مصرف کنندگان‌ آن شرکت های خاصی هستند و کاربرد عمومی ندارند. ولی این مجموعه که به توزیع اینترنتی مشغول است، بهترین نمونه ها را به فروش می رساند.

شما می توانید با تماس برقرار کردن به واحد پخش، جزئیات دقیقی از قیمت و نحوه خرید را به دست آورده و درخواست را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما