صادرات بریکت آهن اسفنجی

بریکت در واقع همان آهن اسفنجی می باشد که به آن DRI نیز گفته می شود. آهنی که برای تولید این محصول به کار رفته به صورت فشرده می باشد و به همین سبب از دوام و استحکام فراوانی برخوردار است. این روزها در کشورمان کارخانجات و مراکز مختلفی وجود دارند که با استفاده از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید و صادرات بریکت آهن اسفنجی نموده و آن را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

صادرات بریکت آهن اسفنجی

منظور از بریکت آهن اسفنجی چیست؟

منظور از بریکت آهن اسفنجی چیست؟ این روزها در بسیاری از کارخانجات معتبر دنیا محصولی توسط آهن اسفنجی تولید می شود که به آن بریکت آهن می گویند و بسیاری از صنایع فولاد سازی از آن برای تولید محصولات خویش استفاده می نمایند.
این محصول از نظر شکل ظاهری و همچنین دمایی که در آن تولید شده است به دو نوع بریکت سرد و بریکت گرم تقسیم بندی می شود.
در فرایند تولید نوع سرد این بریکت ها، مواد مخصوص در همان دمایی که در محیط وجود دارد وارد دستگاه بریکت زنی می شوند و دو نوع محصول به نام بریکت نرمه آهن و بریکت سرد آهن اسفنجی تولید می گردد.
برای تولید نوع گرم این محصول نیز از آهن اسفنجی گرم استفاده نموده و آن را در دمای بیش از 650 درجه سانتیگراد حرارت می دهند.

شایان ذکر است که بریکت گرم یکی از متداول ترین نوع این محصولات است که به سبب حمل و نقل آسانی و ایمنی فراوانی که در ساختار آن وجود دارد، در بسیاری از صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین این محصول دارای چگالی و استحکام مکانیکی بالایی بوده و همین امر مقاومت آن را در برابر اکسیداسیون افزایش داده و ماندگاری و دوام آن را بیش از سایر محصولاتی که در این زمینه تولید شده اند می نماید.

فروش مستقیم بریکت آهن اسفنجی

فروش مستقیم بریکت آهن اسفنجی این روزها فروش بریکت آهن اسفنجی در کشورمان بسیار گرم و پر رونق است و این محصول تبدیل به یکی از کاربردی ترین مواد در کارخانجات و صنایع مختلف گردیده است. به عنوان مثال برخی از صنایع فولادسازی در کشورمان از بریکت برای تولید فولاد آلیاژی استفاده می نمایند، زیرا میزان کربن و ناخالصی آن بسیار پایین است؛ همچنین تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که بریکت آهن اسفنجی می تواند به عنوان یک جایگزین عالی برای قراضه در فرایند کنورتور فولاد سازی گردد و به عنوان یک عامل خنک کننده مورد استفاده قرار گیرد.
البته ذکر این نکته نیز ضروری است که از بریکت در کوره های القایی و قوس الکتریکی و برای تولید بسیاری دیگر از محصولات نیز بهره گرفته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما