صادرات سنگ آهن از چابهار

صادرات سنگ آهن از چابهار به چین در انواع دانه بندی شده، کنسانتره و گندله با کشتی های 100 هزار تنی این بندر، مهیا است. جهت مذاکره می توانید با ما تماس بگیرید. آنالیز و کیفیت انواع سنگ آهن موجود را در زیر قرار میدهیم.

صادرات سنگ آهن از بندر چابهار با توجه به برنامه ریزی انجام شده با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال توسعه و افزایش تا ظرفیت حدود 300 هزار تن در سال است.

وجود معادن سنگ آهن در استان سیستان و بلوچستان و نزدیکی آن به بندر چابهار از دلایل این سرمایه گذاری محسوب می شود. این مساف در حدود 234 کیلومتر است که مسافت نسبتا کمی است. هم اکنون امکان پهلوگیری کستی ها با ظریفیت 100 هزار تنی در این بندر ممکن بوده و با توجه به کم بودن مسافت آن تا بنادر چین، می تواند از نظر اقتصادی حمل از این بندر به بنادر چین برای صادرکنندگان سنگ آهن و محصولات فولادی به صرفه باشد.

صادرات سنگ آهن دانه بندی شده، کنسانره آهن و گندله

هم اکنون صادرات کنسانتره اهن، صادرات گندله اهن و همچنین صادرات سنگ آهن دانه بندی شده در آنالیز و مشخصاتی که در قسمت سمت چپ سایت می توانید مشاهده و دانلود نمایید توسط شرکت بازرگانی آهن و فولادسیمرغ امکان پذیر است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا از مسیرهای ارتباطی زیر اسفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما