صادرات فروکروم کم کربن در تناژ بالا

فروکروم یکی از انواع محصولات فلزی کاربردی و پر مصرف است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه فرو کروم در کارخانه های تولیدی با بهترین کیفیت تولید می شود و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. این روزها صادرات فروکروم کم کربن در تناژ بالا با ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق، ارمنستان، آذربایجان و ترکیه توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود که باعث ارزآوری خوبی برای کشور می گردد.

صادرات فروکروم کم کربن در تناژ بالا

5 ویژگی برتر فروکروم چیست؟

5 ویژگی برتر فروکروم چیست؟ فروکروم دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ فرو کروم ترکیبی از آهن و کروم است و درساخت فولاد ضد زنگ استفاده می شود. استفاده از فروکروم باعث افزایش مقاومت فولاد در برابر حرارت می شود. این آلیاژ در شکل های متنوعی نظیر گرانول، کلوخه، جامد و کریستال های کوچک تولید و ارائه می گردد.
این آلیاژ قابلیت حل شدن در آب را نداشته و بوی خاصی ندارد و دارای رنگی تیره است. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسودگی می باشد همچنین در برابر اکسیده شدن و سایش بسیار مقاوم می باشد و از این رور در تهیه انواع آلیاژ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف از جمله فولادسازی، صنایع شیمیایی و متالوژی دارد. با استفاده از فروکروم می توان انواع ابزار برش، مته  و تیغه را تهیه کرد همچنین در تولید انواع بلبرینگ های فولادی از این آلیاژ بهره می برند و میزان عیار کروم استفاده شده در تولید هر کدام از محصولات ذکر شده با هم متفاوت می باشد.

سفارش خرید ویژه فروکروم کم کربن

سفارش خرید ویژه فروکروم کم کربن سفارش خرید فروکروم کم کربن به صورت آنلاین از همین شرکت امکان پذیر است. در این مرکز مشتری می تواند به صورت عمده کالای دلخواه را سفارش دهد تا به نشانی او ارسال گردد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.
این روزها بازار خرید و فروش فروکروم به دلیل نقش مهمی که در ساخت و تولید انواع محصولات فلزی و فولادی دارد، بسیار داغ می باشد و بسیاری از صنایع فولاد سازی و شیمیایی از خریداران عمده این محصول می باشند.
معادن کرومیت در مناطقی از کشور از جمله استان های فارس و خراسان وجود دارد که ابن محصول پس از استخراج وارد کارخانه شده تا آنجا به وسیله دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته و با بهره وری از نیروی توانمند و متخصص عملیات فرآوری و جداسازی ناخالصی از آن انجام شود و در بسته بندی های متنوع راهی بازار فروش گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما