صادرات میلگرد به ترکیه

میزان صادرات میلگرد به ترکیه در پی حذف تعرفه واردات میلگرد در کشور ترکیه افزایش یافت. مقامات این کشور به دلیل بالا بودن تقاضای داخلی برای میلگرد، حذف تعرفه واردات میلگرد را برای سال 2018 در نظر گرفتند.

به گزارش ایفنا، میزان صادرات مقاطع فولادی در 6 ماه نخست سال 2018 نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل (2017) حدود 21 درصد افزایش داشته است. امسال مجموع واردات مقاطع فولادی به ترکیه به حدود 502 هزار تن رسید.

افزایش صادرات میلگرد به ترکیه

در حقیقت میزان تقاضا برای صادرات میلگرد به ترکیه با انتشار خبر حذف تعرفه واردات میلگرد، از سوی تجار ترکیه ای افزایش یافت. صادرکنندگان میلگرد ایران در پی انتشار این اخبار با افزایش میزان تقاضا از سوی ترکیه مواجه شدند. در حقیقت عرفه واردات میلگرد به رکیه ابتدا از سی درصد به ده درصد تقلیل یافت و سپس طبق تصمیم دیگری از یک ژانویه، به صفر درصد رسید.

صادرات میلگرد ایران

یکی از صادرکننده های مقاطع فولادی به ترکیه، ایران است. با توجه به میزان تولید بالای میلگرد در داخل کشورمان که مازاد مصرف داخلی است، امکان صادرات میلگرد به ترکیه، عراق، افغانستان و همچنین دیگر کشورها فراهم است. و البته سالهاست که به صورت پر رونق در حال انجام است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما