صادر کننده ته تاندیش هرمزگان

کارخانه تولیدی ته تاندیش هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان صنایع فلزی کشور شناخته می شود که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، این آهن آلات را به کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می نماید. صادر کننده ته تاندیش هرمزگان با در نظر گرفتن نیازهای کشورهای هدف و با وجود محدودیت هایی که بر کشور حاکم است، خوشبختانه توانسته گام بزرگی در جهت فروش این محصولات در کشورهای دیگر بردارد و در رونق اقتصادی کشور سهیم باشد.

صادر کننده ته تاندیش هرمزگان

5 ویژگی مهم ته تاندیش پر عیار

5 ویژگی مهم ته تاندیش پر عیار ته تاندیش به ضایعات آهن گفته می شود که به صورت های گوناگونی تولید می شود و کاربردهای متنوعی در صنایع دارد. به عنوان مثال در ساخت هواپیما، تولید میلگرد، تولید قاشق و چنگال، مقاوم سازی بتن و …بسیار پر کاربرد هستند و بر اساس عیاری که دارد استفاده های متنوعی از آنها می شود.
به طور کلی 5 ویژگی مهم ته تاندیش پر عیار عبارت است از:

  • درصد خلوص بسیار عالی و عدم وجود ناخالصی 
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر حرارت و نسوز بودن
  • کیفیت عالی و دوام و ماندگاری بالا
  • ارزش بالای اقتصادی و صادراتی

تولید فرآورده های آهنی با استفاده از ته تاندیش پر عیار به این صورت است که ابتدا ته تاندیش را تحت حرارت بسیار بالایی ذوب می کنند و آنقدر به آن حرارت می دهند که به درجه کیفیت لازم برسد سپس آنها را با استفاده از قالب های مخصوصی به شکل مورد نظر در می آورند.
لازم به ذکر است که هر چه عیار ته تاندیش بیشتر باشد کیفیت آن بیشتر و هر چه میزان خلوص آن کمتر باشد، دارای کیفیت پایین تر و مقاومت کمتری است از همین رو با قیمت پایین تری نیز به فروش می رسد.

شرکت پخش ته تاندیش هرمزگان

شرکت پخش ته تاندیش هرمزگان شرکت پخش ته تاندیش هرمزگان بهترین و خالص ترین نمونه ها را که از مواد فلزی بی نظیر ساخته شده اند و دارای عیار بلایی هستند، با قیمت های ویژه در اختیار شرکت های تولیدی، صنایع مختلف کشور و تجار و بازرگانان قرار می دهد و آنها را به صورت بی واسطه ارائه می کند.
پخش مستقیم این کالاها به قیمت تولیدی انجام می شود چرا که هیچ گونه واسطه و دلالی مابین خریدار و توزیع کننده وجود ندارد و فرصتی بسیار عالی برای متقاضیان است تا بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با بهترین قیمت تهیه نموده و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند.
لازم به ذکر است که پخش این محصولات از فروش حضوری فراتر رفته است و با اینترنتی شدن خرید و فروش ها، فروش این کالاها نیز بیشتر از طریق سامانه فروش آنلاین صورت می گیرد و خریدار می تواند با کسب اطلاعات ضروری در زمینه محصول، شرکت تولید کننده و ارائه کننده، کیفیت کالا، قیمت و …به صورت آگاهانه خرید خود را انجام دهد.
کیفیت بالای تولید و نرخ پایین سبب شده که افراد متعددی برای خرید این نمونه ها ترغیب شوند و آنها را در حجم بالا سفارش داده و برای تولیدات خود به کار ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما