عمده فروش شلاکه آهن صادراتی

عمده فروشی شلاکه آهن صادراتی شرکت های متعددی هستند که این مواد را به مشتریان خود عرضه می دهند. شلاکه آهن صادراتی در واقع ضایعات آهنی می باشند که در دسته چهار پروسه قرار دارند. شلاکه آهن صادراتی در صنعت فولاد سازی به کار گرفته می شوند شلاکه آهن صادراتی باید بدون زنگ زدگی بوده باشند شلاکه آهن صادراتی در بخش ذوب به کار برده می شود. 

عمده فروش شلاکه آهن صادراتی

مشخصات شلاکه آهن چیست؟

مشخصات شلاکه آهن چیست؟ مشخصات شلاکه آهن این است که این سازه به صورت ورقه های نازک و ضخیم مشاهده کرد شلاکه را بیشتر در کوره های چدن و استیل می توان مشاهده کرد. از شلاکه در صنعت فولاد سازی برای تنظیم کردن میزان کربن به کار برده می شود پس یکی از مشخصات شلاکه این است که به منظور کاهش کربن در صنعت فولاد سازی به کار می آید.

مشخصات دیگر شلاکه آهن این بوده که در این سازه خبری از زنگ زدگی نیست شلاکه جز ضایعات آهنی بوده و ا این نظر در درجه 4 قرار دارد. هر شلاکه آهنی هر چه قدر میزان خلوص کربن در آن بیشتر بوده باشد یعنی شلاکه کیفیت بالایی داشته و قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده است در صورتی که خلوص کربن شلاکه کم بوده باشد یعنی شلاکه از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

مشخصات دیگری که در مورد شلاکه آهن وجود دارد این است که شلاکه قطعات ریزتری هستند که در سطح بازار دارای سه گونه متنوع بوده و به مشتری خود عرضه می شود. یکی از این موارد شلاکه بال میل شده نام دارد از این شلاکه برای خلوص بیشتر به کار برده می شود میزان خلوص این سازه تقریبا 100 بوده است. نوع دیگر شلاکه تمیز نشده نام دارد کیفیت این شلاکه از نظر میزان خلوص کربن در حد متوسط می باشد. نوع دیگر شلاکه چکش خورده نام دارد که این شلاکه در صنایع فولاد دیده می شود.

قیمت روز شلاکه آهن صادراتی

قیمت روز شلاکه آهن صادراتی قیمت روز شلاکه آهن صادراتی به کیفیت و روش خرید شلاکه آهن صادراتی بستگی دارد هر چه قدر درصد خلوص و تمیز کاری شلاکه آهن صادراتی بیشتر بوده باشد قیمت خرید نیز افزایش پیدا می کند شلاکه درجه یک را به کشور های متقاضی صادر می کنند مشتریان داخلی نیز با روش های متعددی می توانند شلاکه آهن را سفارش داده و از آن استفاده کنند.

شلاکه اصفهان یکی از فلزات آهنی در داخل کشور بوده است مشتریان شلاکه آهن صادراتی را به صورت مستقیم می توانند سفارش دهند در این روش شلاکه با هزینه مناسبی تامین می شود. صادرات شلاکه عمده نیز توسط نمایندگی های تولید کننده به صورت عمده صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما