فروش آهن آلات ساختمانی در تهران

چرا فروش آهن آلات ساختمانی در تهران رونق بیشتری نسبت به دیگر شهرها دارد؟ آیا فروشنده آنلاین در این بازار امکان پیشرفت و موفقیت خواهد داشت؟ بازاری که بیشترین نوسانات و تغییرات را در دنیا دارد.

تهران، پایتخت ایران بیشتر از شهر دیگری میزابان خریداران و فروشندگان آهن آلات ساختمانی و صنعتی می باشد، بازاری که در آن رقابتی بسیار جدی به علت نوسانات قیمت وجود دارد و هر کسی سعی می کند خریداران را به سمت خود جلب و در نتیجه فروش و سود بیشتری به دست آورد.

اتحادیه صنف استان تهران

در سال 1354 اولین اتحادیه و صنف آهن در تهران تشکیل و از آن به بعد تمام مجوزها و فعالیت ها زیر نظر این اتحادیه صادر و مورد بررسی قرار می گرفت. بعد از آن سال به بعد بود که بازار آهن با یک ریتم مشخص و منظمی شروع به فعالیت نمود. زیرا هدف تشکیل اتحادیه نیز سروسامان دادن به صنف آهن فروشان بود.

 

اولین کارخانه ذوب آهن ایران

شاید تاکنون فکر می کردید که اولین کارخانه ذوب آهن ایران، در اصفهان بنا شده است اما باید بدانید که قرارداد تاسیس اولین کارخانه به دستور رضا شاه پهلوی و طی قراردادی با یک شرکت آلمانی به نام کروپ به امضاء رسید و طی آن قرار شد یک کارخانه فولاد سازی در شهر کرج تهران در سال 1318 شمسی تاسیس شود که مقدمات اولیه و ساختمان سازی آن نیز به اجرا درآمد و اما ادامه ساخت این کارخانه همزمان شد با آغاز جنگ جهانی دوم.
خطوط تولیدی این کارخانه هیچ گاه آغاز به کار نکردند و تمامی دستگاه های آن به مکان های دیگری منتقل شد.

همانطور که متوجه شدید شهر تهران از دهه های پیش در زمینه آهن آلات ساختمانی و بازار آهن پیشرو و فعال تر از شهرهای دیگر ایران بوده است و به همین علت امروزه نیز بازارهای این شهر مانند بازار آهن آلات شادآباد از عناصر تعیین کننده قیمت و حتی میزان موجودی آهن در کشور می باشد.

امروزه فروشنده و معامله گران آهن آلات تهران تنها محدود به بازارهای حضوری نمی شوند و اکثر مردم به خرید آنلاین آهن آلات نیز روی آورده اند، خریدی که مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، خرید دست اول آهن آلات، کیفیت بهتر آهن آلات ساختمانی و قیمت پایین تر نسبت به بازارهای حضوری برای خریدار در پی دارد. بنابراین بازار آهن تنها بازار تهران یا کارخانه های فولاد و ذوب آهن اصفهان را در بر نمی گیرد و امروزه در هر کجای دنیا که باشید، تنها با یافتن فروشندگان معتبر بازار می توانید بهتر آهن آلات را با کمترین قیمت ها خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما