فروشنده انواع تیرآهن فولادی زنبوری

سابقه استفاده از سازه های فلزی و تیرهای لانه زنبوری در ایران به چند سال قبل برمی گردد. سازه های فولادی دستخوش تغییرات زیادی شده اند ، از جمله ساخت تیرهای لانه زنبوری. تیرهای لانه زنبوری یکی از رایج ترین عناصر عملکردی در سازه هایی است که بیشتر در سازه های فلزی استفاده می شود. از این رو شرکت ما فروشنده انواع تیرآهن فولادی زنبوری می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند.

فروشنده انواع تیرآهن فولادی زنبوری

آنچه باید از تیرآهن فولادی بدانید

آنچه باید از تیرآهن فولادی بدانید تیرهای لانه زنبوری به این دلیل نامگذاری شده اند که در نتیجه فرایندهایی مانند برش ، جوشکاری مجدد ، پایان پروفیل در طول آنها ، فضاهای توخالی مانند لانه زنبوری دارند. بر این اساس، آنها به عنوان تیرهای لانه زنبوری شناخته می شوند و استفاده از آنها در ساختارهای سبک است. هدف از ساخت تیرهای لانه زنبوری هدف از ساخت تیرهای لانه زنبوری این است که پرتو قادر به مقاومت در برابر خمش بیشتر با افزایش نسبتاً کم (تغییر شکل) و وزن کمتر در مقایسه با تیرهای مشابه نورد باشد.

به عنوان مثال ، ارتفاع پروفیل 18 سانتی متری IPE 18 تا 27 سانتی متر قابل افزایش است. روش تهیه تیرهای لانه زنبوری به شرح زیر است: اول، مطابق استاندارد، بر روی روح پرتوی نورد شده، با استفاده از یک ego شش ضلعی از نیم میلی متر ورق آهن سفید (قالب) آغاز می شود. سپس تیر در نقاط مختلف روی یک قاب افقی جوش داده می شود تا از تاب خوردگی جلوگیری کند.

سپس آنها با استفاده از دستگاه برش (Bernoulli) در امتداد خط برش ، مشخصات را به دو قسمت بالا و پایین تقسیم می کنند. حال اگر قسمت فوقانی توسط دندانی جابجا شود و دندانهای قسمتهای فوقانی و تحتانی با دقت به هم برسانند و یک کارگر ماهر با استفاده از جوش قوس نیمه اتوماتیک از دو طرف جوش بخورد تا به دو نیمه بریده شده بپیوندد، جوشکاری خوب است، بی عیب و نقص، سریع و مقرون به صرفه خواهد بود.

در تیرهای لانه زنبوری علاوه بر تنش های اصلی خمشی ، در منطقه حلقوی به دلیل برش مقطعی تنش های خمشی ثانویه بوجود می آیند که گاهی از تنش های اصلی خمشی تیر نیز بیشتر هستند. این تنش ها باعث کاهش کارایی تیر می شوند. برای این منظور، حلقه های کناری باید با ملحفه پر شود تا رو به آنها باشد.

خصوصاً وقتی این نوع تیرها بجای یاتاقانها با لنگر برشی و خمشی کاملاً استفاده شود ، تنش های خمشی بسیار زیاد می شود و نیاز به تقویت تیر در این مکان ها از نظر اقتصادی قابل توجیه نیست. برای کنار آمدن با این ضعف در تیرهای لانه زنبوری، رفتار ترکیبی برای بتن و فولاد ایجاد شده است.

به این ترتیب در جاهایی که تنش های ثانویه احساس می شود ، فضای داخلی تیر فلزی با بتن پر می شود و با تغییر کشش حلقه های خالی، سختی و مقاومت تیر را افزایش می دهد و می توان از نظر اقتصادی اعمال کرد.

خرید بدون واسطه تیرآهن فولادی زنبوری

خرید بدون واسطه تیرآهن فولادی زنبوری مشتریان گرامی که قصد خرید تیرآهن فولادی را بدون واسطه دارند می توانند به وب سایت رسمی شرکت ما که تولید کننده این محصول هستیم مراجعه کنند و این محصول را با قیمت به روز و منطقی خریداری نمایند این محصول حتی کیفیت بالایی داشته و به کشورهای دیگر اروپایی نیز صادرات می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما