بزرگترین فروشندگان کنسانتره آهن

فروشندگان کنسانتره آهن که در تهاتر با کارخانه های کنسانتره سازی هستند، می توانند منبع بسیار خوبی برای دسترسی به پایین ترین قیمت کنسانتره آهن باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کنسانتره، سنگ آهن غلیظ شده است که عیار آن نسبت به کانه استخراج شده از معدن طی مراحل مختلف مغناطیسی و …، افزایش پیدا کرده است. عیار کنسانتره ها اغلب در محدوده 65 الی 70 قرار می گیرد.

البته کنسانتره نمی تواند به طور مستقیم برای فولاد سازی مورد اسفاده قرار بگیرد. دلیل ان سایز ریز دانه های کنسانتره است. در حقیقت برای افزایش عیار سنگ آهن در طی فرآیند کنسانتره سازی، مجبور به خردایش و آسیا کردن آن می شویم. بنابراین کنسانتره محصولی پودری با سایز دانه های در حدود میلی متر است.

فروشندگان کنسانتره آهن چه کسانی هستند؟

کنسانتره آهن در چند استان از کشورمان تولید می شود. می توانیم استان زنجان، خراسان، کردستان و … را از جمله آنها بدانیم. این کارخانه ها خود فروشندگان مستقیم این محصول هستند. البته دیگر فروشندگان کنسانتره آهن، شرکت های بازرگانی قدرتمند هسند که از طریق معاملات تهاری توان تامین بالایی ر پیدا کرده اند. این شرکت ها فعال در حوزه آهن و فولاد هستند. و آنها اغلب دسترسی به همه کارخانه های تولید کنسانتره آهن را دارند. با این حال سوالی مطرح است. کدام فروشندگان کنسانتره آهن می توانند بهترین گزینه برای خرید این محصول باشند؟

برخی از فروشندگان کنسانتره آهن از طریق تهاتر این محصول با مواد دیگر با کارخانه تولید کننده کنسانتره آهن، قابلیت تامین این محصول را به دست می آورند. به همین دلیل امکان دستیابی به بهترین قیمت کنسانتره آهن را دارند. بنابراین می توانیم بگوییم این شرکتها می توانند بهترین فروشندگان این محصول باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما