فروشگاه مرکزی تیرآهن مقوایی

با مراجعه مستقیم به فروشگاه تیرآهن مقوایی شما می توانید محصولات مرغوب و درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنید و از تخفیفات ویژه این محصول بهره مند شوید.
تیرآهن مقوایی یکی از مهم‌ترین محصولات فولادی بوده که دارای کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف می باشد. این محصول در سایزهای مختلفی تولید شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین سایز را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

فروشگاه مرکزی تیرآهن مقوایی

نحوه تولید تیرآهن مقوایی چگونه است؟

نحوه تولید تیرآهن مقوایی چگونه است؟ نحوه تولید تیر آهن مقوایی راحت و آسان می باشد و تیرآهن در فرایند نورد گرم تولید شده است که نحوه تولید محصولات فلزی تقریبا شبیه به یکدیگر بوده و در نورد کاری این فلز را در دمای بالا قرار می دهند و از بین غلتک های گوناگون رد می‌ شود و در اثر فشار غلتک ها تیرآهن شکل می گیرد. رایج‌ترین نوع تولید تیر آهن آن است که فولاد خام در یک کوره دوباره گرم شده و به شکل کاملا باریک در کارخانه توسط دستگاه‌های مخصوصی ایجاد می شود.

این تیر آهن ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل است که دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد و افراد زیادی متقاضی خرید آن نیز می باشند. شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید و قبل از خرید تمامی اطلاعات لازم را درباره کیفیت و قیمت محصول از پشتیبان فروش و مشاوران خرید دریافت نموده و سپس اقدام نمایید.

فروشنده عمده تیرآهن مقوایی

فروشنده عمده تیرآهن مقوایی با مراجعه مستقیم به فروشنده تیرآهن شما می توانید این کالا را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. همانطور که خود مطلع هستید مسئله قیمت محصول پس از مولفه کیفیت کالا مهمترین مسئله برای مشتریان و خریداران محسوب می شود و افراد زیادی سعی در خرید کالای با کیفیت و با قیمت مناسب و ارزان دارند.

سالانه حجم انبوهی از تیراهن مقوایی به کشور های همسایه و آسیایی صادر می شود که صادرات این محصول سبب رونق چرخه اقتصادی و ارز آوری برای کشور شده و افرادی که در زمینه تولید این کالا فعالیت می‌ کنند معتقدند که با فعالیت در این زمینه توانسته به رشد اقتصاد کشور کمک بسیار خوبی نمایند.

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت این محصول نقش دارد مسئله کیفیت کالا است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد و شما باید هزینه بیشتری را برای خرید متحمل شوید. قیمت این محصول توسط تولید کنندگان تعیین و تصویب شده و فروشندگان حق فروش این محصول را بالاتر از قیمت مصوب ندارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما