فروش آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه

فروش آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه نظیر تیرآهن یا دیگر آهن آلات ساختمانی که در ردیف آهن قراضه سوپر ویژه قرار دارد، در تناژ بالا جهت ذوب و تولید شمش و بیلت ه کارخانه های داخلی انجام می گیرد.

فروش آهن قراضه ذوبی سوپر از بین انواع آهن آلات قراضه با قیمت بالاتری انجام می گیرد. آهن قراضه سوپر ویژه آهن آلات ساختمانی برش خورده در ابعاد کوچک با چگالی بالاست. در حقیقت آهن قراضه سوپر ویژه آن دسته از آهن آلات قراضه می باشد که تقریبا یکدست بوده و ابعاد کوچک تری دارند. فروش آهن قراضه ذوبی سوپر با قیمت بالاتر نیز به دلیل همین ویژگی ها یعنی یکدست و بودن کوچک بودن ابعاد آن می باشد.

انواع ضایعات مورد عرضه در فروش آهن قراضه ذوبی سوپر از جمله آهن آلات قراضه که به عنوان آهن قراضه سوپر ویژه مورد عرضه قرار می گیرد، می توانیم به انواع آهن آلات قراضه ساختمانی نظیر سر یرآهن، نبشی و ناودانی، و یا قراضه هایی نظیر سر شمش، آهن آلات قراضه پرسی که یکدست هستند، میلگرد های با سایز بیش از 18 و … اشاره کنیم.

فروش آهن قراضه ذوبی در انواع سوپر ویژه، ویژه، یک، دو، سه و چهار توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ انجام می گیرد. آماده تهاتر با کارخانجات برای عرضه این محصولات و دریافت فرآورده های آهن و فولاد نظیر شمش فولادی و میلگرد هستیم.

مراکز فروش آهن قراضه ذوبی در سراسر کشور با قاطعیت تمام و اطمینان خاطر اقدام به فروش محصولات خود با قیمت های خوب و مناسب می کنند. اساس کار این مراکز کاهش هزینه های مشتریان و ارائه آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه با کیفیت بالاتر می باشد. از آنجا که هدف از فروش آهن های قراضه ذوبی در تولید مجدد محصولات آهنی و کاهش مصرف انرژی است، بدانید که این در فروش آهن های قراضه پارامترهایی چون تناژهای بالا، خرید از محل جمع آوری آهن قراضه ها کمک خوبی به مشتریان امر خواهد نمود.

فروش آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه

آهن قراضه ذوبی چیست؟

آهن قراضه ذوبی چیست؟

حتما واژه های قراضه، خرید آهن قراضه و یا اوراق برایتان آشنا است، قراضه و اوراق به فلزات قطعه قطعه ای گفته می شود که با گذشت زمان شکستگی پیدا کرده اند، یا در مجاورت هوا با اکسیژن واکنش داده و اکسید شده اند و یا به هر نحوی شکستگی در آن ها ظاهر شده است، به این قطعه فلزها که بر اساس تغییرات فیزیکی و شیمیایی مختلف حالتی غیرقابل استفاده به خود گرفته اند، آهن قراضه و ضایعات فلزی ذوبی می گویند. این قطعات قراضه نیاز به ذوب دارند چون تنها در این صورت قابل استفاده می باشند.

افرادی که در کوچه ها و خیابان ها در حال جمع کردن قراضه های ساختمان و یا قطعات شکسته ایی از ابزارآلات و ماشین و دیگر موارد هستند، این قراضه ها را به ضایعات فروشی تحویل می دهند تا در آن جا این قطعات را ذوب کنند و برای کاربرد های مختلفی به کار گیرند.

موارد استفاده از آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه

موارد استفاده از آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه از بازیافت آهن قراضه و فلزات می توان فرصت های جدیدی ایجاد کرد و کارهای زیادی انجام داد و محصولات زیادی تولید کرد که این امر به خودی خود باعث کمک به محیط زیست و باعث کاهش ضایعات می شود و به نسل های آینده کمک فراوانی می کند.

آهن قراضه ها را در بسیاری از موارد می توان بدون اندکی تغییر استفاده کرد و در مصارف مختلفی به کار برد. مثلاً آهن و ضایعات فلزات آلومینیوم در صنعت ساخت و ساز به طور گسترده ایی برای پروژه های مختلفی مثل ساخت جاده، پل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر مشتاق دیدن وسایلی که با مواد قراضه فلزی و آهنی ساخته شده اند هستید، مانند انواع گلایدر ها، نیمکت ها، میز ها و لامپ ها. کافی است اندکی دقیق باشید و آنها را در اطراف خود پیدا کنید.

شاید برایتان باورکردنی نباشد اما در صنعت بسته بندی، ضایعات فلزات بازیافتی نظیر فولاد، آهن و آلومینیوم کاربردهای زیادی دارند. همچنین با استفاده از قراضه های بازیافت شده مبلمان، وسایل روشنایی و بسیاری دیگر از محصولات خانگی را می توان ساخت و مورد استفاده قرار داد.

همچنین با این کار نه تنها می توان به اشیایی که به پایان عمر خود رسیده اند، عمری دوباره داد بلکه می‌توان به طبیعت هم کمک بسیاری کرد. در صنعت خانگی و تولیدی نیز از این بازیافتی ها می توان استفاده کرد. استفاده از قراضه های بازیافتی نیاز به استخراج آهن اضافی برای به دست آوردن فلزات جدید را کاهش می دهد.

فلزات تزئینی دارای سبک هنری خاصی هستند و جنبه زیبایی بی نظیری دارند و به فراوانی توسط هنرمندان در خلق آثار هنری خاص به کار برده می شوند.

کارخانه بازیافت آهن قراضه

کارخانه بازیافت آهن قراضه

در کارخانه های پیشرفته شرایط غربالگری این آهن آلات قراضه و اوراق به شکل خاصی انجام می گیرد که در ادامه مراحل آن را برای شما بیان می کنیم:

در این کارخانه ها قراضه ها و اوراق را در ابتدا طبقه بندی کرده و سپس شروع به جداسازی دقیق آنها می کنند. درمرحله بعدی این آهن آلات قراضه و اوراق را با دستگاه های مخصوص و پیشرفته به صورت پودر در می آورند. سپس افزودنی های لازم و مورد نیاز را به آن ها اضافه کرده و به صورت قطعاتی بسته بندی شده آن ها را به فروش می رسانند.

اما این کارخانه ها در کشورهای پیشرفته وجود دارند و در کشور ما برای ذوب این قراضه ها و اوراق از کوره ها استفاده می کنند. شما حجم محصولات چدنی را در آشپزخانه های خود دیده اید، در واقع دیگ هایی که در آن پخت و پز می کنند از جنس چدن می باشد این محصولات چدنی در صنایع ریخته گری تولید می شود.

صنایع ریخته گری محصولات چدنی تولید می کنند که برای تولید محصولات چدنی از کوره های مخصوصی کمک می گیرند که به این کوره ها کوره های القایی گفته می شود که این کوره ها دمای بالایی دارند.

همچنین برای تولید فولاد از کوره های قوس الکتریکی که تا ۲۰۰۰ درجه سانتی گراد حرارت دارند استفاده می کنند.

برای ریخته گری های سنتی نیز از کوره هایی که به آنها کوره های گردون گفته می شود و حد اکثر یک تن گنجایش دارند استفاده می شود.

بازیافت آهن قراضه پروسه طولانی اما جالبی دارد، در ادامه مراحل آن را به شما توضیح خواهیم داد:

در کارخانه های بازیافت، آهن قراضه های پرسی را که از ورقه های نازک تشکیل شده اند را وارد کوره می کنند. به علت اینکه این ورقه ها نازک هستند و سریعتر ذوب می شوند، تقریباً یک سوم از حجم کوره را از آهن قراضه های پرسی پر می کنند. بعداز اینکه این آهن قراضه های پرسی ذوب شدند سازه هایی با ضخامت بیشتر که به آنها کلفت بار گفته می شود، را وارد کوره می کنند که در زمان کمتری این قراضه ها ذوب می شوند. تقریبا در طی ۲ ساعت ذوب کامل انجام میگیرد.

در این مرحله مواد افزودنی مورد نیاز برای استاندارد کردن ذوب را اضافه می کنند. سپس نمونه‌ای از این ذوب به آزمایشگاه جهت آنالیز نهایی فرستاده می شود. آزمایشگاه نیز آزمایش های شیمیایی و مکانیکی لازم را انجام می‌دهد و پس از بررسی دقیق اعلام می‌کند که آیا این آنالیز ذوب مطابق با استاندارد هست یا نه؟ در نهایت این ضایعات آهن قراضه و اوراق در صورت تایید آزمایشگاه به استاندارد بودن آنالیز، به محصولی استاندارد تبدیل شده و آماده استفاده برای مصارف مختلف می شوند.

خرید آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه و ضایعات

خرید آهن قراضه ذوبی سوپر ویژه و ضایعات

وقتی اسم قراضه و اوراق به گوشمان می خورد یاد آهن قراضه می افتیم، در حالی که قراضه و اوراق تنها مربوط به آهن نیست و دیگر فلزات مثل آلومینیوم هم قراضه می شوند.

اما خرید ضایعات آهن، آهن قراضه و آهن آلات قراضه دربین تمام فلزات با قیمت بالاتری انجام می شود. این آهن آلات در ابعاد کوچک برش خورده اند و نکته جالب این است که چگالی آن بالاست. اینها یک سری از موضوعاتی هستند که قبل از خرید این محصول لازم است از آن مطلع باشید.

آهن آلات قراضه که عرضه می شوند، دارای انواع مختلفی هستند که از جمله این موارد می توان به انواع آهن آلات قراضه ساختمانی مثل سرتیر آهن، نبشی، ناودانی و یا قراضه هایی مثل سرشمش ،آهن آلات قراضه پرسی که یک دست هستند و میلگرد هوایی در سایز ۱۸ و ۲۴ اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما