فروش بریکت گرم آهن اسفنجی

فروش بریکت گرم آهن اسفنجی که ایمن ترین نوع بریکت از بین انواع آن برای حمل و نقل آسان است، در حوزه صادرات توسعه خوبی پیدا کرده است.

مزیت هایی که بریکت نسبت به آهن اسفنجی دارد سبب توسعه تولید آن شده است. این مزیت چیست؟ یکی از این مزیت ها این است که امکان شارژ و انبار بریکت آهن اسفنجی نسبت به خود آهن اسفنجی ساده تر است. آهن اسفنجی امکان اشتعال و انفجار دارد، در حالیکه این احتمال در مورد بریکت آهن اسفنجی بسیار کم است. بریکت بر اساس شارژ ورودی به دو نوع بریکت آهن اسفنجی و بریکت نرمه آهن اسفنجی دسته بندی می شود. بریکت آهن اسفنجی خود بر اساس درجه حرارت اهن اسفنجی ورودی به دستگاه بریکت زنی، در دو نوع دسته بندی می شود.

  • بریکت سرد آهن اسفنجی
  • بریکت گرم آهن اسفنجی

در تولید بریکت سرد آهن اسفنجی، آهن اسفنجی را در درجه حرارت محیط وارد دستگاه بریکت زنی می کنیم. درحالیکه در تولید بریکت گرم درجه حرارت آهن اسفنجی ورودی حدود 650 درجه سانتی گراد است. بریکت گرم ایمن ترین نوع بریکت جهت حمل و نقل است. بریکت گرم در حال حاضر توسط کارخانه صبا فولاد خلیج فارس تولید شده و وارد بازارهای صادراتی می شود.

بریکت گرم آهن اسفنجی بریکت گرم آهن اسفنجی تحت عنوان HBI که مخفف Hot Briquettes Iron است شناخته شده است. درجه حرارت محصول خروجی واحد های احیای مستقیم که تولیدکننده آهن اسفنجی هستند، 650 درجه سانتی گراد است. شارژ ورودی در تولید بریکت داغ نیز 650 درجه سانتی گراد است. بنابراین احداث خط بریکت زنی گرم نزدیک واحد تولید آهن اسفنجی می تواند مزیت نسبی در صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه های تولید داشته باشد.

نکته مهم در رابطه با بریکت گرم آهن اسفنجی استفاده مجدد آنها در دفعات متعدد می باشد. سیستم تولید بریکت های گرم آهن اسفنجی به گونه ای است که تولید کنندگان با صرف انرژی کمی به محصولات با ارزش دست پیدا می کنند.ا ز آنجایی که کاهش مصرف انرژی در استفاده از بریکت های گرم مسئله با اهمیتی است که از منظر صاحبان امر در خصوص بریکت ها نادیده نخواهد گرفت. مسئله مهم دیگر در خصوص کاربرد بریکت ها این است که مصرف عمده بریکت ها براي تولید صنایع فولاد مورد استفاده قرار مي‌‌گيرد. که جهت استخراج آنها از هرس درختان استفاده می گردد. همچنین بریکت های اسفنجی در صنایع غذایی که شامل پخت و پز هم می شود نقش بسزایی را ایفا می کنند. دلیل اصلی نامگذاري بریکت ها هم به شکل ظاهری آنها مرتبط می شود، پر حجم بودن بریکت ها و شکل پفکی آنها هم مزیت بر علت خواهد بود.


فروش بریکت گرم آهن اسفنجی

انواع بریکت آهن اسفنجی

انواع بریکت آهن اسفنجی

انواع مختلف بریکت آهن اسفنجی در طبیعت به صورت سرد و گرم وجود دارد. البته شما می توانید بریکت ها را از معادن سنگ آهن ها تهیه نمایید. بررسی های مختلف کیفیتی و کاربردی بریکت ها نشان از بکارگیری آنها در جاهایی که نیاز به کاهش مصرف انرژی احساس می شود به وفور یافت می شود.

بریکت ها از آهن اسفنجی تولید می شوند و به صورت قالب برای شما عرضه می شود. در حالت کلی اگر اکسیژن را از سنگ آهن جدا کنید یا به نوعی حذف کنید بریکت ها حاصل می شوند. همچنین از نظر فیزیکی این عناصر به بسیار جاگیر هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند.

و از نظر ترکیب شیمیایی بریکت ها حاوی عناصر کربن، اکسیژن می باشند. که با احیا سنگ آهن شما به بریکت دست خواهید یافت.

از با اهمیت ترین نکات مربوط به آهن اسفنجی مسئله کاربرد آنها در صنعت ریخته گری است که بدین وسیله شما می توانید به محصولات خود شکل دلخواه را نسبت دهید. بکارگیری آنها در صنایع ای چون صنایع فولاد در تهیه محصولات صنعتی، محصولات ساختمانی، اسکلت های فلزی که مورد توجه می باشد است.

بررسی های صورت گرفته از لحاظ درصد خالصی و ناخالصی بریکت های آهن اسفنجی، میزان عیار سنگ آهن را مورد سنجش قرار می دهد معمولا عیار بالا سنگ آهن اسفنجی قیمت بالای بریکت ها را به همراه خواهد داشت و عیار پایین آنها هم به طبع آن، قیمت بریکت آهن اسفنجی را کاهش خواهد داد.

همه چیز درباره بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi)

همه چیز درباره بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi)

گر بخواهیم از نظر دانسیته یا همان جرم موجود در واحد حجم، بریکت های hbi را مورد پژوهش قرار دهیم آنها سطح دانسیته پایینی دارند. و از نظر استحکام و مقاومت توان بسیار بالایی در فرایند اکسایش دارند که در هر فرایند از اکسایش یک واحد به اتم های بریکت اضافه خواهد شد.

اگر بخواهیم درصد سنگ آهن موجود در معادن کل جهان را تخمین بزنیم چیزی در حدود ۸۰۰ میلیارد تن می شود، که از این ۸۰۰ میلیارد تن همگی از آهن خالص تشکیل شده اند. از مقدار تناژ آهنی که نام بردیم ۱۶۰ میلیارد تومان آن آماده بهره برداری خواهد بود.

یک ویژگی عالی بریکت ها میزان حمل و نقل آسان آنها می باشد. و همینطور داشتن یک جریان خوب و روان برای بریکت ها که زمینه ساز استفاده این محصولات در تولید بریکت ها خواهد بود. همانطور که می دانید بریکت های گرم اسفنجی از نظر ظاهری دارای ظاهری متخلل دارند. که میزان فسفر آنها کم می باشد. و برای تولید آهن و فولاد از بریکت های hbi های با کیفیت استفاده می شوند.

از مشخصه های دیگر سنگ آهن میزان عیار آهن موجود در بریکت ها می باشد و صد البته مواد تشکیل دهنده بریکت ها و همینطور درصد مواد زائد تشکیل دهنده این عنصر است که تولیدات با کیفیتی را ارائه خواهند داد. همچنین یکنواختی محصولات تولید شده از بریکت های آهن از دلایل پرکاربردی آنها بیان می شود.

مزیت بریکت نسبت به آهن اسفنجی

مزیت بریکت نسبت به آهن اسفنجی


مهمترین برتری بریکت نسبت به آهن اسفنجی که مورد توجه قرار گرفته، درصد آهن بیشتر در بریکت ها می باشد. می دانید که بالا بودن درصد آهن در بریکت ها درصد استفاده از این عناصر را در معادن و صنایع مختلف بیشتر خواهد کرد.

از مهمترین مزیت های بریکت ها نسبت به آهن اسفنجی مراحل تولید بریکت ها از پسماندهای هرس درختان باغی است که در طبیعت تولید آلودگی می کنند می باشد. از آنجایی که بریکت ها از مواد سوختنی فشره شده تولید می شوند کاربرد بسیار خوبی در استفاده از آنها در تولید لوازم خانگی دارند.

همانطور که هرس درختان در طبیعت چیزی جز آلودگی به ارمغان نمی آورد. پس تولید بریکت از موادی که تولید آلودگی می کند نتیجه بسیار امید بخشی را می آفریند. مضاف بر این آهن اسفنجی از ذرات گرد و غبار موجود در هوا جلوگیری می کنند.

اما بریکت های در تولید گرما توسط وسایل گرمایشی نقش بسیار خوبی دارند. از آنجایی که گرد و غبارها از عوامل اصلی آلرژی به شمار می روند پس آهن های اسفنجی هم برتری خاص خودشان را دارند.

صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی از ایران

صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی از ایران


هدف اصلی در صادرات بریکت آهن اسفنجی، افزایش درآمد رو به جلو تولیدکنندگان اعلام شده است. در ضمن افزایش صادرات آهن های اسفنجی علاوه بر میزان رشد اقتصادی کشور، رونق خوبی به بازار ایران خواهد داد.

برای افزایش میزان صادرات در زمینه صادرات بریکت آهن لازم است عاملان فعال در زمینه بریکت ها در نمایشگاههای داخلی و خارجی شرکت داشته باشند. داشتن تبلیغات رسانه ای از فاکتورهای مهم و با اهمیت به سمت افزایش صادرات آهن های اسفنجی به شمار خواهد آمد.

همچنین شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی، کمک بسیار خوبی به چرخه تولید و ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای مراکز عرضه و تولید آهن های اسفنجی خواهد نمود. البته ایران به دلیل داشتن معادن بسیار غنی از محصولات آهن اسفنجی می تواند صادرات بسیار خوبی به دیگر کشورهای دنیا داشته باشد. اگر صادرات در این خصوص خوب صورت می گیرد دلیلش ارتباط با کشورهای همسایه عربی خواهد بود. در حالت کلی بریکت های گرم صادرات خوبی دارند.

شایان ذکر است که به دلیل تحریم هایی که امروزه کشورمان با آن روبرو هست ما در زمینه صادرات با مشکل بسیار جدی ای روبرو هستیم. امید است در آینده نزدیک این بازار رونق بسیار بهتری به خود بگیرد. آن هم از طریق ارائه راهکار خلاقانه در فروش محصولات مربوط به بریکت های گرم آهن اسفنجی. همچنین به دلیل مشارکت داشتن شهرهای زیادی از کشور در تهیه بریکت های آهن اسفنجی میزان تولیدات روزانه آهن اسفنجی بسیار خوب و عالی گزارش شده است.

سلام مابقی متن هایلایت شده مربوط به ویرایش های قبلی است

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما