فروش تیرآهن دسته دوم

فروش تیراهن دسته دوم بدون جوش خوردگی، رنگ شده، برش خورده با لیزر و بدون تابیدگی و زنگ زدگی در سایز 16 و 20 و متراژ 3 الی 6 متر در تناژ 25 الی 30 تن توسط انچام می گیرد. جهت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش تیرآهن دسته دوم و سایر محصولات فولادی نظیری نبشی، قوطی و … چنانچه محصول کیفیت کافی را برای استفاده جدد داشته باشد، می تواند با هدف استفاده مجدد در داخل سازه به عنوان مثال در ساخت سوله مورد استفاده قرار گیرد.

فروش تیرآهن دسته دوم با کیفیت پایین

چنانچه تیرآهن دسته دوم دارای کیفیت پایین باشد، امکان استفاده مجدد آن در سازه ها وجود ندارد. به عنوان مثال برش، جوش خوردگی، تابیدگی، زنگ زدگی و … در آن اگر زیاد باشد، این محصول قابلیت استفاده مجدد را نداشته و به عنوان قراضه آهن به خط بازیافت باز می گردد. در حقیقت به طور مجدد وارد کوره ذوب شده و در خط فولاد سازی به همراه آهن اسفنجی به کار گرفته می شود.

فروش تیرآهن دسته دوم باکیفیت

ولی گاهی استفاده از تیرآهن بسیار اندک بوده است. تحت نیروهای باری سنگ قرار نگرفته است و گاها حتی داخل سازه نیز مورد استفاده قرار نگرفته است. در این صورت محصول می تواند به طور مجدد مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات تیرآهن دسته دوم موجودی در انبار شرکت که هم اکنون در تناژ 25 الی 30 تن آماده عرضه است، در ابتدای متن ارائه شد. عکس محصول را نیز در زیر مشاهده می کنید.

فروش تیرآهن دسته دوم باکیفیت

 

عکس تصویر را نیز در زیر مشاهده می کنید. چنانکه می تواند برای استفاده شما مناسب اشد می توانید جهت ثب سفارش خرید با کارشناس فروش شرکت از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما