فروش سنگ آهن مگنتیت

فروش سنگ آهن مگنتیت به دلیل اینکه دارای عیار بالای آهن است و همچنین به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی امکان پرعیارسازی با فرآیند های مغناطیسی که آسانتر از فلوتاسیون می باشد را دارد، پر رونق است.

در خرید و فروش سنگ آهن موارد زیادی مورد توجه خریدار و فروشنده قرار می گیرد. دو مورد از مهمترین این موارد را در متن زیر مورد بررسی قرار می دهیم.

فروش سنگ آهن مگنتیت با عیار بالا

عیار سنگ آهن یعنی درصد آهن موجود در کانسار یکی از مهمترین پارامترهایی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد. هدف از استخراج و فرآوری کانسار، استخراج آهن است. بنابراین هرچه درصد آهن قابل استحصال بالاتر باشد ،بالتبع ارزش آن بالاتر خواهد بود.

در بین انواع سنگ آهن، سنگ آهن مگنتیتت و هماتیت اغلب دارای بالاترین عیار می باشند. به عنوان مثال سنگ آهن مگنتیت دارای حدود 60 الی 69.9 درصد است.

پر عیارسازی سنگ آهن مگنتیت

موضوع دوم که در تعیین ارزش سنگ آهن مورد توجه قرار می گیرد، قابلیت پرعیار سازی آن است. کانه آهن دارای ناخالصی هایی است. بعد از استخراج، کانه تحت فرآیند خردایش و پرعیار سازی قرار می گیرد. در مرحله پرعیارسازی، ناخالصی های موجود در کانسار آهن تا حد ممکن از کانه جدا می شود.

فرآیند های پرعیار سازی شامل روش های فیزیکی، مغناطیسی و روش فلوتاسیون است. دو روش فیزیکی و مغناطیسی نسبت به روش فلوتاسیون دارای هزینه های پایین تری است. در بررسی ارزش هر سنگ آهن، علاوه بر اینکه به عیار آن توجه میکنیم به امکان پرعیارسازی آن و هزینه های مورد نیاز برای آن نیز توجه می کنیم. خوشبختانه سنگ آهن مگنتیت دارای خاصیت مغناطیسی بوده و هزینه های پایین تری برای پرعیارسازی آن صرف می شود.

جهت سفارش خرید سنگ آهن مگنتیت و هماتیت می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما