فروش شلاکه آهن عمده

شلاکه آهن صادراتی به نوعی خاص و ویژه از شلاکه ها‌ی آهنی گفته می شود که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. هم اکنون فروش شلاکه آهن صادراتی عمده در بهترین وضعیت ممکن خود قرار دارد و به همین علت می توان گفت که فروشندگان و خریداران روز به روز بیشتر می شوند. در مطلب امروز ما قصد داریم تا در مورد تامین کننده شلاکه آهن و قیمت شلاکه آهن صحبت کنیم. همچنین اطلاعاتی در مورد بهترین راه های خرید آن داریم. پس ادامه مطلب امروز ما را از دست ندهید.

فروش شلاکه آهن صادراتی به شکل عمده انجام می شود و بسیاری از افراد و صنایع در سراسر دنیا به دنبال خرید شلاکه آهن مرغوب هستند. زیرا استخراج و فرآوری این فلز هزینه بالایی دارد و همچنین کمبود اهن نسبت به نیاز بشر باعث شده تا از ضایعات آن نیز استفاده شود. کافی است شلاکه آهن ، باقی مانده آهن مرغوبی باشد تا خریداران زیادی را برای شما جذب کند.

فروش شلاکه آهن صادراتی عمده

شلاکه آهن چه کاربردی دارد؟

 

در همه صنایع یک سری مواد اضافی وجود دارد که به آن به طور معمول دور ریز گفته می شود. این محصولات اضافی مدل ها و انواع مختلفی دارند که برخی از مدل های آن قابل بازیافت هستند. یکی از همین محصولات شلاک آهن می باشد.

هنگامی که سنگ آهن در معادن مختلف برداشت و استخراج می شود به طور معمول یک سری ناخالصی همراه با آن بیرون می آید که اکثر متخصصان این ناخالصی را بیرون می ریزند. اما برخی از تولید کنندگان دوست دارند که از این ناخالصی ها هم در صنایع مختلف استفاده کنند و به همین صورت شلاکه آهن بوجود می آید. البته جالب است بدانید که شلاکه آهن امروزه در صنایع مختلف و تولیدی های زیادی کاربرد دارد.

اولین سوالی که با شنیدن اسم شلاکه به ذهن می رسد این است که شلاکه آهن چیست؟ شلاکه آهن همان ضایعاتی است که در روند ساخت ورق ها و ریخته گری به بیرون از کوره ریخته می شود. با انباشته شدن مقدار زیادی از این آهن ها آن را به عنوان ضایعاتی می فروشند. از طرفی کسانی که این ضایعات را می خرند آن را دوباره ذوب کرده و در ساخت محصولات مختلف استفاده می کنند. حجم بالایی از شلاکه آهن در تولید میلگرد استفاده می شود. اما بجز تولید میلگرد در تولید سیمان پرتلند نیز مصرف دارد.

استفاده از شلاکه آهن در تولید این سیمان باعث بالا رفتن مقاومت و سختی آن می شود. از دیگر کاربردهای شلاکه آهن می توان به صنایع جوشکاری اشاره کرد. در تولید نبسی های ساختمان شلاکه وجود دارد به این شکل نبشی های ساختمان از شمش های فولادی تشکیل می شوند و در ساخت این شمش های فولادی شلاکه نقش دارد. این کاربرد شلاکه آهن است که توانسته خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

قیمت خرید شلاکه آهن صادراتی پیکور خورده

قیمت خرید شلاکه آهن صادراتی پیکور خورده

هم اکنون قیمت نهایی که شما باید برای خرید شلاکه آهن صادراتی پیکور خورده پرداخت کنید می تواند بسته به عوامل بسیار زیاد و مختلفی متغیر باشد. هر کدام از این عوامل می توانند تاثیرات بسیار زیادی را بر روی قیمت نهایی محصول بگذارند. به علت زیاد بودن متغیر ها و عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی محصول مشخص کردن قیمت نهایی آن کار غیر قابل انجامی می باشد و به همین علت ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

اما جالب است بدانید که امروزه فروشگاه ها و فروشندگان بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند که شما می توانید از آنها خرید کنید. اما بهتر است که به دنبال استفاده از بهترین فروشگاه موجود باشید تا مبلغی را از دست ندهید. پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه آنلاین ما می باشد.

دیگر عامل و فاکتور مهم که می تواند قیمت نهایی محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش و یا افزایش دهد، محل تولید آن محصول می باشد. چرا که هر محل می تواند با استفاده از یک سری مواد اولیه و عناصر خاص، یک کیفیت خاص از شلاکه آهن تولید کرده و به دست شما برساند.

طی فرآیند تولید و ذوب آهن ضایعاتی تولید می شود که به آن شلاکه می گویند. شلاکه دارای کاربرد و کارایی زیادی است و همچنین خصوصیات خاصی. شلاکه درصد بالایی از آهن را دارد به همین خاطر بسیار مقاوم است. شلاکه آهن انواع مختلفی دارد مثل شلاکه آهن ورقه ای و شلاکه آهن کلوخه ای . تمیزکاری این محصولات با استفاده از چکش کاری یا پیکورزدن صورت می گیرد .

شلاکه آهن پیکور خورده از قیمت نسبتا پایینی برخوردار است و استفاده از آن برای تولید محصولات بسیار مقرون به صرفه است و استحکام و مقاومت بالایی دارد. البته شلاکه آهن پیکور خورده از قیمت بالاتری نسبت به شلاکه آهن تمیز نشده یا همان پیکور نخورده دارد. در فرآیند چکش کاری و یا پیکور زدن قطعات اضافی چسبیده به شلاکه آهن تا حدودی از آن جدا می شود.

منظور از شلاکه آهن چیست؟

منظور از شلاکه آهن چیست؟ شلاکه آهن یکی از ضایعات آهن است که به طور مداوم و گسترده در کارخانه های ذوب آهن و ساخت فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به کوره ای که شلاکه آهن از آن خارج می شود شلاکه رابه دو دسته شلاکه آهن مربوط به کوره قوس الکتریکی و شلاکه آهن مربوط به کوره القایی تقسیم می کنند . این دو دسته با هم تفاوت هایی دارند و به همین خاطر نمی توان شلاکه خارج شده از کوره قوس الکتریکی را در کوره القایی ذوب کرد.

شلاکه آهن را بر اساس شکل ظاهری نیز طیقه بندی می کنند : شلاکه آهن ورقه ای و شلاکه آهن کلوخه ای. هرچقدر میزان شلاکه آهن ورقه ای در بار بیشتر باشد ارزش مالی بیشتری دارد. برای صادرات نیز شلاکه آهن ورقه ای مناسب تر است و خواهان بیشتری دارد. شلاکه آهن را نیز باید تمیزکاری کرد و این تمیزکاری با چکش کاری شلاکه انجام می شود.

با توجه به خصوصیات شلاکه آهن و درصد خلوص آن قیمت آن نیز متفاوت است. همچنین تمیز بودن آن در تعیین قیمت تاثیر دارد . شلاکه آهن از دیگر ضایعات کوره مانند خرسک قیمت پایین تری دارد و بسیار با صرفه تر است. اما خرسک به دلیل قطعات درشت تر تمیزکاری راحت تری دارد.

مهمترین کاربرد های شلاکه آهن چیست؟

مهمترین کاربرد های شلاکه آهن چیست؟ بسیاری از شرکت های تولید فلزات سعی دارند انواع قطعات فلزی را با قیمت مناسب تولید کنند. دلیل استفاده از شلاکه آهن نیز همین است . با توجه به خصوصیاتی که شلاکه آهن دارد از جمله درصد کربن پایین ، تطبیق پذیری با هر شرایط آب و هوایی و قیمت مناسب باعث شده تا تولید کنندگان به سمت استفاده از آن بروند. کاربرد شلاکه آهن در صنایع بسیار است از جمله استفاده در تولید میلگرد تا تولید قطعات فلزی و همچنین استفاده در تولید مواد اولیه شمش ها.

از شلاکه آهن ورقه ای و شلاکه آهن کلوخی در تولید آلیاژهای مقاوم و سخت استفاده می شود .

خصوصیات ویژه شلاکه آهن صادراتی

خصوصیات ویژه شلاکه آهن صادراتی از مهم ترین خصوصیاتی که شلاکه آهن مرغوب را تعیین و متمایز می کند و آن را به یک گزینه مناسب برای صادرات تبدیل می کند درصد خلوص آن است . هرچه درصد خلوص شلاکه آهن بیشتر باشد از ارزش بالاتری برخوردار است. از ویژگی هایی که یک شلاکه آهن باید داشته باشد تا آن را گزینه مناسب صادرات کند موارد زیر است:

  • درصد خلوص شلاکه آهن : هرچه بیشتر باشد ارزش شلاکه بالاتر است.
  • شلاکه باید بدون زنگ زدگی باشد : وجود زنگ زدگی بر روی قطعات شلاکه باعث کاهش کیفیت شلاکه می شود.
  • تمیز بودن شلاکه آهن : تمیزکاری شلاکه در قیمت و همچنین مرغوبیت آن تاثیر دارد.
  • درصد کربن شلاکه آهن : هرچقدر میزان خلوص کربن شلاکه آهن بالاتر باشد کیفیت شلاکه نیز بالاتر است.

در هنگام اقدام برای صادرات شلاکه آهن باید به این موارد توجه کرد تا بتوان صادراتی خوب داشت. اگر شلاکه ای با این خصوصیات داشته باشید به راحتی می توانید مشتریان خوبی را جذب کنید و به سود خوبی دست یابید.

قیمت شلاکه آهن صادراتی در سال جدید

قیمت شلاکه آهن صادراتی در سال جدید قیمت شلاکه آهن صادراتی به مواردی مثل روش خرید و کیفیت شلاکه بستگی دارد. اگر بتوان شلاکه آهن صادراتی را به شکل مستقیم از تولیدکننده خریداری کرد بخاطر حذف واسطه ها می توان آن را با قیمت پایین تری تهیه کرد. هرچقدر کیفیت شلاکه آهن بالاتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. اما در بین ضایعات آهن شلاکه از قیمت بهتر و مقرون به صرفه تری برخوردار است.

اگر به دنبال خرید شلاکه آهن صادراتی هستید می توانید بدون واسطه با عرضه کنندگان معتبر به صورت غیرحضوری ارتباط برقرار کنید و از قیمت های بروز شلاکه آهن صادراتی اطلاعات دقیق بدست آورید. بسیاری از شرکت ها بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش گیری را انجام داده و محصول را در اختیار شما قرار می دهند. با خرید شلاکه آهن صادراتی از طریق سایت های مستقیم شرکت های تولیدی می توانید تا حدود زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید و در عین حال محصولی با کیفیت و مرغوب داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما