فروش عمده اشک برش فولاد باکیفیت

بازیافت مواد ناخواسته امروزه یک روش معمول برای کسب درآمد است، اگر ما در جای خود متوقف شویم و زباله هایی را که به سطل آشغال می اندازیم را تجسم کنیم، می فهمیم که بسیاری از آنها ضایعات هستند و در مقادیر زیاد آن می تواند به معنی پول زیادی باشد. یکی از این مواد ضایعاتی اشک برش فولاد باکیفیت است. ما این ماده را به صورت عمده به فروش می رسانیم.

فروش عمده اشک برش فولاد باکیفیت

شناخت انواع ضایعات آهن

شناخت انواع ضایعات آهن برای فولاد اشکال مختلف وجود دارد. یکی از این اشکال، فولاد کوتاه است که طول آن کمتر از 3 فوت (90 سانتی متر) است و می تواند یک جسم کوچک یا بریده شده باشد. فولادهای بلند، مانند تیرهای پل، اگر از فولاد ضخیم باشند به عنوان فولاد سازه ای شناخته می شوند. فولاد کوتاه و بلند هر دو رنگ قهوه ای تیره دارند. فولاد ضد زنگ دارای رنگ نقره ای، براق و به طور کلی روشن تر از انواع دیگر فولاد است. روی دستگیره درها، مخازن فله، قفسه ها، کابینت ها و پیشخوان ها یافت می شود. فولاد گالوانیزه زنگ نمی زند. این همان چیزی است که نرده ها ساخته شده اند و رنگ آن متفاوت، سبک تر اما کسل کننده است.

ما بین مواد مختلفی که می توانیم پیدا کنیم مانند آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، باتری اتومبیل، مس و برنز تفاوت قائل می شویم و آنها را در جعبه های مختلف طبقه بندی می کنیم تا یک طبقه بندی ساده انجام دهیم، زیرا قراضه در این دسته بندی ها طبقه بندی می شود.

اگر قوطی های نوشابه یا نوشیدنی دیگری مصرف می کنید، آنها را در آلومینیوم طبقه بندی کنید، برخی از مبلمان باغ نیز از این مواد ساخته شده اند.

اگر این موارد یکدیگر را به خود جلب می کنند، با یک آهنربا بررسی کنید، بنابراین آنها را به عنوان آهن طبقه بندی کنید. آهن ماده ای است که تقریباً در انواع محصولات فلزی استفاده می شود، در صورت زنگ زدگی می توانید آن را نیز شناسایی کنید.

بازار خرید اشک برش فولاد باکیفیت ایرانی

بازار خرید اشک برش فولاد باکیفیت ایرانی مجموعه ما یک بازار خرید اشک برش فولاد با کیفیت ایرانی و البته سایر ضایعات ایجاد نموده است. در زنجیره ارزش تولید ملی فولاد، قراضه ماده اولیه ضروری برای تولید آن است و عمدتا از طریق بازیابی وسایل نقلیه، تخریب ساختمان ها و بازیافت مواد در کشور بدست می آید. در حال حاضر دو سیستم برای شناسایی و طبقه بندی زباله ها وجود دارد که با یکدیگر سازگار هستند: یکی ملی و جامعه دیگر، دسته دوم از کد LER استفاده می کنند.

نحوه طبقه بندی قراضه، چگونگی طبقه بندی ضایعات و مواد اصلی فلزی این شامل استفاده از یک سری کد به دست آمده از جداول مختلف است که به ما اطلاعاتی در مورد ویژگی های زباله، منشا آن و مقصد نهایی آن می دهد. برای ما دشوار است که طبقه بندی و شناسایی مواد را انجام دهیم زیرا همه آنها مشابه هستند ، اما در طبقه بندی قراضه طبقه بندی نمی شوند. در اینجا نحوه طبقه بندی قراضه را توضیح می دهیم. این محصولات پر کاربرد را با قیمتی استثنایی از تهیه نمایید. برای این منظور با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما