فروش عمده پوسته اکسید آهن

شمش و میلگرد از جمله فلزاتی هستند که در فرآیند ریخته گری آن هم در دمای بالا ضایعاتی از آنها ریخته می شود که به آهن پوسته اکسید آهن می گویند. بازیافت این مواد ارزش اقتصادی زیادی به همراه دارد و صنایع می توانند از آن برای تولید مواد مختلف استفاده کنند. فروش پوسته اکسید به صورت عمده و در حجم بالا باعث می شود تا نرخ مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده داشته باشد که مقرون بصرفه است. 

فروش عمده پوسته اکسید آهن

قابلیت بازگردانی پوسته اکسید آهن

قابلیت بازگردانی پوسته اکسید آهن پوسته اکسید آهن دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و قابلیت بازگردانی به شکل اولیه را دارد. این پوسته تشکیل شده بر روی سازه های فولادی به عنوان  یک فاز خارجی و داخلی عمل می کند. زمانی که شمش در مقابل حرارت بالا و پاشش آب قرار می گیرد این اکسیدها بر روی بدنه آن تشکیل می شوند. 

با گرم کردن می توان این پوسته را به حالت اولیه بازگرداند. در کوره بلند این پوسته مجدد به چرخه تولید باز می گردد و با حرارت بالا قابلیت شکل پذیری پیدا می کند تا به فلزات دیگر تبدیل شود. این ضایعات به صورت احیا شده و احیا نشده به فروش می رسند که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. 

این مواد برای تولید فروسیلیس مورد استفاده قرار می گیرند و با حرارت بالا به شکل مورد نظر تبدیل می شوند. سایز این پوسته ها متفاوت بوده و هر کدام برای بازگشت و احیا شدن به مدت زمان متفاوتی نیاز دارند. 

شرکت بازرگانی پوسته اکسید آهن

شرکت بازرگانی پوسته اکسید آهن این شرکت پوسته اکسید را در بازارهای داخلی و خارجی تزریق می کند تا در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. روش هایی که برای فروش در بازار در نظر گرفته می شود دارای تنوع بسیار است که از این موارد می توان به وجود بازرگانی این محصولات اشاره کرد که زمینه را برای انجام معاملات در سطح گسترده تر فراهم می آورد و تولید کنندگان را برای تولید عمده تشویق می نماید. 

بازرگانی در بیشتر شهرهای کشور فعالیت می کند. این شرکت های بازرگانی در امر صادرات به قیمت کارخانه نقش اساسی دارند. نرخی که کارخانه در فرآیند تولید مشخص می کند مناسب تر از بازار بوده به همین دلیل کشورهای خارجی بیشترین خرید را دارند که سودآوری خوبی برای تولیدی به همراه دارد. 

بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت این مواد ایرانی زمینه صادرات آن به کشورهای خارجی را فراهم می کند. شرکت های بازرگانی بزرگترین مراکز برای امر صادرات و واردات هستند که در این تجارت پر سود نقش اساسی دارند و محصول تولید شده را به بازارهای خارجی تزریق می کنند

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما