فروش کنسانتره آهن صادراتی

فروش کنسانتره آهن صادراتی از ایران در عیار بین 65 الی 67 انجام می گیرد. سه عیار کنسانتره آهن 65 درصد، کنسانره آهن 66 درصد و کنسانتره سنگ آهن 67 درصد را اغلب در لیت سنگ آهن صادراتی ایران مشاهده می کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کنسانتره آهن صادراتی برای عیارهای بین 65 الی 67 درصد رونق دارد. همانطور که می دانید عیار آهن یعنی درصد آهن توتال در کنسانتره سنگ آهن اغلب در محدوده 65 الی 69 درصد قرار دارد. صادرا کنسانره سنگ آهن 67 درصد اغلب به عنوان کنسانتره اهن پر عیار انجام می گیرد. از مهمترین بازار های هدف آن نیز کشورهای آسیایی نظیر چین می باشد.

قیمت فروش کنسانتره سنگ آهن صادراتی

قیمت کنسانتره سنگ آهن ممکن است تحت تاثیر بازار های جهانی به خصوص بازر کشوری نظیر چین که بسیار موثر در این حوزه است، دچار نوسان شود. ما اغلب میزان نوسان قیمت برای عیار های مختلف کنسانتره آهن را متفاوت می بینیم. قطعا تغییر میزان تقاضا برای عیار های مختلف کنسانتره سنگ آهن بر این موضوع تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال فولادسازان چینی با توجه به محدودیت هایی که با قوانین کاهش آلاینده های هوایی بر آنها اعمال شد، از کنسانتره سنگ آهن پر عیار استقبال بیشتری کردند. این موضوع بر میزان تقاضای خرید و لذا میزان افزایش قیمت کنسانتره سنگ آهن پر عیار موثر بود.

جهت دریافت قیمت کنسانتره سنگ آهن fob بندرعباس برای عیارهای 65 الی 67 درصد به صورت به روز شده، لطفا از راه های ارتباطی زیر با ما صحبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما