قیمت آهن اسفنجی

قیمت آهن اسفنجی درب کارخانه بر اساس درصد آهن آن و ناخالصی های موجود در آن تعیین می شود. در ایران بهترین کیفیت آهن اسفنجی مربوط به آهن اسفنجی میانه است که بیشترین میزان آهن توتال را دارا است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت آهن اسفنجی در هر بازه از سال بر اساس دو اصل مهم بررسی می شود. موضوع اول مربوط به آنالیز ترکیبی آهن اسفنجی است. و موضوع دوم مربوط به شرایط بازار است که دلیل نوسان قیمت آهن اسفنجی در بازه های زمانی مختلف می شود.

قیمت آهن اسفنجی بر اساس آنالیز

بر اساس درصد ناخالصی ها و آهن توتال آن قیمت آهن اسفنجی را برآورد می کنیم. هرچه درصد ناخالصی ها کم و درصد آهن توتال بالا باشد، به معنی بالاتر بودن کیفیت آن خواهد بود. این به این معنی است که آهن اسفجی در گرید بالاتر قرار دارد و لذا قیمت بیشتری نیز دارد.

در بین آهن اسفنجی تولیدی کارخانه های داخل ایران، بالاترین کیفیت مربوط به آهن اسفنجی میانه هست ه بیشترین میزان آهن توتال را دارد. محصول سایر کارخانه ها نظیر نی ریز فارس، سبزوار، غدیر ایرانیان، جهان فولاد و … در رده های بعدی هستند. (برای دریافت آنالیز هر کدام و ثبت سفارش خرید، می توانید با ما تماس بگیرید.)

البته در خرید آهن اسفنجی کارخانه های تولید کننده شمش و بیلت، به مواردی نظیر درصد کربن، درصد فسفر و … نیز توجه می کنند. کم بودن درصد کربن در ترکیب آهن اسفنجی، تولید کننده شمش را ملزم می کند برای جبران کربن، از کک استفاده نماید. این موضوع سبب افزایش هزینه های تولید او می شود. بنابراین هر کارخانه بسته به نیاز خود اقدام به خرید و تهیه آهن اسفنجی با آنالیز مشخص می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما