قیمت انواع ورق فولادی گالوانیزه

قیمت انواع ورق فولادی گالوانیزه را می توانیم در سایت های معتبر این محصول بررسی کنیم. قیمت ورق گالوانیزه و نوع و زمان فراوری آن در شرکت های تخصصی ساخت این نوع از ورق متفاوت است. ورق گالوانیزه کاربردهای زیادی در صنعت دارد و یکی از آن کاربرد ها استفاده از آن در ساخت ساندویچ پانل است. در واقع ورق گالوانیزه به ورقی گفته می شود که در فراوری آن از روی استفاده شده است.

قیمت انواع ورق فولادی گالوانیزه

اطلاعاتی درباره ورق فولادی فنری

اطلاعاتی درباره ورق فولادی فنری

ورق فولادی فنری یا گالوانیزه نوعی از آهن است که با روی پوشیده شده است و این خصوصیت از زنگ زدن آهن در زمان شکستگی و خوردگی، محفوظ می دارد. هرچه پوشش ورق گالوانیزه دارای ضخامت بیشتری باشد مقاومت آن ورق نیز بیشتر است. روش گالوانیزه کردن فولاد از بهترین و با صرفه ترین راه مراقبت از فولاد در محیط هایی است که احتمال خوردگی و زنگ زدگی فولاد بیشتر است.

میزان پوشش روی در ورق های گالوانیز با یکدیگر تفاوت دارد و در برخی بیشتر و در بعضی دیگر این ضخامت کمتر است. برای اینکه درک کنید ورقه فولادی فنری گالوانیزه دقیقا چیست چند نمونه از این ورق ها را که در اطراف ما کاربرد دارند را نام می بریم. لوله بخاری، کابیت آشپزخانه ها، کانال کولر، لوله های آب و شیروانی خانه های شمال کشور و هر قسمتی که ممکن است در معرض آب و هوا وجود داشته باشد و بعد از مدتی آهن آن دچار زنگ زدگی شود از آهن گالوانیزه استفاده می کنند.

هزینه پوشش گالوانیزه بر روی آهن معمولا پایین است و در مقابل سایر روش های هزینه ی پایین تر و همچنین مقاومت بهتری در برابر خوردگی دارد. دوام و عمر ورقه هایی که با گالوانیزه پوشیده شده است از سایر روش ها مقاومت بیشتری دار و تا سال ها بدون تغییر باقی می ماند.

بازار فروش ورق فولادی گالوانیزه

بازار فروش ورق فولادی گالوانیزه

بازار فروش ورق فولادی گالوانیزه به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به سایر فولادهای ضد خوردگی همیشه داغ بوده است. امروزه کشور ما علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای ورق فولادی گالوانیزه داخل کشور، صادرات این محصول را نیز با جدیت دنبال می‌کند و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهان است و سعی دارد از اعتبار و نام محصولات ایرانی به ویژه ورق فولادی گالوانیزه در خارج از مرزها دفاع کند.

به دلیل وجود ورق فولادی گالوانیزه بی کیفیت در بازار توصیه ما به شما این است که این محصول را از افراد و یا مراکز قابل اعتماد تهیه کنید تا دچار خسارت و ضرر و زیان نشوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما