قیمت بیلت فولاد

قیمت بیلت فولادی تیانجین و تانگشان در پی اعمال محدودیت 2 هفته ای برای اوایل ژانویه 2019 از سوی دولت چین، روند صعودی پیمود. این موضوع بر سود مارجین فولادسازان تاثیر مثبت داشته و متعاقا بر روند صعودی قیمت سنگ آهن منجر شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نوسان قیمت بیلت فولاد در شهرهای تیانجین و تانگشان که مهمترین مراکز فولادسازی در چین هستند، ناشی از اعمال قوانین بر فولادسازان لذا میزان تولید و البته حجم تقاضای موجود از سوی بازار که به شرایط بازار بستگی دارد، گاهی اوقات نوسان نزولی و گاهی نوسان صعودی را طی می نماید. این نوسان قیمت بر میزان سود فولادسازان چینی و میزان تقاضا برای خرید محصولات بالادستی نظیر سنگ آهن تاثیر می گذارد. لذا نوسان قیمت سنگ آهن را نیز در پی خواهد داشت. هوانطور که در هفته اخیر شاهد آن بودیم و افزایش قیمت بلیت فولاد و متعاقبا قیمت سنگ آهن را مشاهده کردیم. قیمت فولاد در کشور چین به دلیل اینکه از بزرگترین مصرف کنندگان سنگ آهن در جهان است، تاثیر مهمی بر قیمت های جهانی می گذارد.

تغییر هفتگی قیمت بیلت فولاد

تغییر هفتگی دومین هفته دسامبر برای بیلت فولاد تانگشان برابر با 1.2 درصد در راستای افزایشی اعلام شده است. البته در همین بازه زمانی یعنی مصادف با سومین هفته آذر 1397 شاهد افت قیمت بیلت صادراتی ایران در حدود 3.7 درصد و اف قیمت اسلب در حدود 1.9 درصد بودیم. نگرانی که وجود دارد رسیدن اختلاف بیلت و اسلب با شاخص cis به حدود 33$ می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما