قیمت خرسک آهن تمیز با عیار آهن بالا

شاید شما نیز مانند خیلی های دیگر تا به حال نام خرسک آهن را نشنیده و با آن آشنایی نداشته باشید. برای اطلاع شما باید بگویم، که این محصول در واقع همان ضایعاتی است که در طی فرایند تولید کردن فلز آهن در کوره ها بدست می آید و می توان بعد ها آن را مجددا مورد استفاده قرار داد. قیمت خرسک آهن تمیز با میزان عیار آهن بالا، بر اساس عیار، حجم و اندازه آن تعیین می گردد.

قیمت خرسک آهن تمیز با عیار آهن بالا

معرفی خرسک آهن درجه یک

معرفی خرسک آهن درجه یک آیا می دانید که خرسک آهن چیست؟ ما در این بخش به معرفی این محصول می پردازیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید آهن از سنگ های معدنی که حاوی این فلز هستند تولید می شود. برای تولید کردن آن و استخراج آهن از دل سنگ، باید این سنگها در داخل کوره های صنعتی، با اعمال حرارت بسیار زیاد ذوب گردند. در طی این فرایند فلز آهن خالص از سایر ناخلصی ها و ضایعات موجود در ترکیب آن جدا می گردد.

ضایعات آهن، در بالای سطح کوره جمع می شوند و آهن به دلیل وزن بیشتری که دارد در بخش پایینی قرار می گیرد. این دو بخش، از طریق دستگاه های فیلتر از هم جدا می گردند، ضایعات مضاب با کمک آب یا دستگاه های مکانیزه سرد شده و سخت می گردند و به صورت توده هایی در می آیند.

به این توده ها که ممکن است حاوی مقادیری آهن خالص هم باشند، خرسک آهن گفته می شود. خرسک های آهن درجه یک که عیار بالایی از لحاظ آهن موجود در داخل ترکیبات خود دارند، توسط کارخانه های تولید کننده به صورت انبوهی به نمایندگی های پخش واگذار می شوند و برای استفاده و فراوری مجدد در صنایع به فروش می رسند.

شرکت بازرگانی خرسک آهن تمیز

شرکت بازرگانی خرسک آهن تمیز شرکت های بازرگانی عرضه و فروش خرسک آهن تمیز، این محصول را که از ضایعات و پس ماندهای تولید شده در کارخانه های صنعتی ساخت فلز ایجاد می گردد، به صورت انبوه و به شکل کاملا مستقیم خریداری کرده، سپس به کمک نمایندگی های پخش به همه واحد های فروش خود در سطح کشور ارسال می نمایند.

این مراکز محصولات را به شکل عمده یا جزئی به خریداران ارائه می دهند. این محصول می تواند در فرایند بازیافت، مجددا ذوب گشته، آهن و سایر فلزات موجود در آن جدا گردد و از آن برای ساخت وسایل فلزی استفاده شود.

از این رو خرید و فروش و استفاده این محصول، یک فعالیت اقتصادی بسیار سود آور بوده و موجب صرفه جویی در هزینه های تولید می گردد. جهت خرید می توانید از همین وب سایت استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما