قیمت خرید اسلب فولاد 200 میلی لیتر

قیمت خرید اسلب فولاد 200 میلی لیتر به عوامل متعددی از جمله خالص بودن آن ربط دارد. این که کدام یک از شرکت های بزرگ نیز آن را ساخته باشند نیز تاثیر زیادی بر روی نرخ ها می گذارد. مثلاً بهای اسلب فولاد هرمزگان ممکن است با سایر کارخانه ها فرق کند. به هر حال، افزون بر شرکت تولید اسلب فولادی و عیار آلیاژ، آن را بر اساس چگونگی خرید نیز ارزش گذاری می کنند که خرید عمده با هزینه پایین تر امکان پذیر است.

قیمت خرید اسلب فولاد 200 میلی لیتر به کیفیت و مرغوبیت، سایز و ابعاد، عیار آلیاژ، میزان خرید بستگی دارد، بنابراین توصیه می‌شود برای کاهش قیمت محصول بهتر است آن را به صورت عمده سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت محصول می توان با سایت های معتبر اینترنتی ارتباط برقرار کرد و ضمن مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش داد.

قیمت خرید اسلب فولاد 200 میلی لیتر

نحوه تشخیص اسلب فولاد مرغوب

نحوه تشخیص اسلب فولاد مرغوب با نحوه تشخیص اسلب فولاد مرغوب آشنا هستید؟ برای این که بهتر به این پرسش جواب داده باشیم، خود محصول را از جهات متفاوت معرفی می کنیم. چنین کالایی، در ابعاد و شکل سطح مقطع مختلفی تولید می گردد. از جانب دیگر، به آن در ایران تختال می گویند که بیشتر مستطیلی شکل ارائه می شود.

از سوی دیگر، بر اساس استانداردهای گوناگون آن را در ابعاد زیر ارائه می دهند:

  • عرض 650 میلی متر
  • عرض 2000 میلی متر
  • ضخامت 200 میلی متر
  • ضخامت 250 میلی متر
  • طول 4 متر
  • طول 12 متر

این مسئله به چگونگی استفاده از آن نیز ربط دارد. اصولاً از اسلب ها جهت تولید ورق، صفحه، میلگرد و سایر موارد دیگر استفاده می نمایند. آن نوعی از کیفیت بالا برخوردار است که ناخالصی کمتری دارد به بهترین شکل ممکن نورد داده اند. عموماً آنها را در نورد تخت آماده می کنند.

به هر ترتیب جهت تهیه یک اسلب عالی با ابعاد استاندارد، باید به موضوعاتی که گفتیم دقت کرده و در کنار این، به مرکز پخش اصلی مراجعه نمایید. همینطور به شرکت سازنده آن نیز بایستی دقت گردد که در بخش دیگری از این مطلب، پیرامون این مسئله مهم به شکل همه جانبه ای، بحث می شود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت اسلب و رعایت استاندارد های مختلف در مرغوبیت محصول نقش مهمی دارد، همچنین ابعاد و شکل ظاهری آن که بدون عیب و نقص باشد، سطح صاف و بدون پوسته داشته‌ باشد، هیچ گونه تَرَک ریز یا درشت روی آن وجود نداشته باشد، حفره اضافه نداشته باشد، عیار آلیاژ آن بالا باشد، ناخالصی کمی داشته و محصولاتی که با آن تولید می شوند با کیفیت باشد. یک لایه ضد زنگ روی یک طرف آن یا روی دو طرفش وجود داشته باشد.

و نکته بسیار مهم برای داشتن اسلب فولادی مرغوب خریداری آن از مراکز معتبر است، که بتوانید محصولی با کیفیت بالا و مرغوب از آن ها تهیه کنید. و از اصل بودن محصول مطمئن باشید و از محصولات تضمین شده این مراکز استفاده کنید.

کارخانه تولید اسلب فولاد 200 میلی لیتر

کارخانه تولید اسلب فولاد 200 میلی لیتر بزرگترین کارخانه تولید اسلب فولاد 200 میلی لیتر محصولاتی از این دست که نوع نیمه ساخته هستند، در مراحل مختلف فرآوری می کنند. بیشتر چنین محصولاتی را شرکت از جنس فولاد کربنی می سازد؛ ولی نوع زنگ نزن هم وجود دارد.

از جانب دیگر، تولیدی به مسائل متعدد از جمله استانداردها، ابعاد گوناگون، شکل ظاهری محصول و همینطور عدم ترک، حفره، پوسته، جوش و سایر نقص های دیگر نیز توجه دارد که این موضوعات سبب می شوند تا محصولی ایده آل به دست مصرف کننده برسد.

گفتنی است که چنین محصولی از آلیاژهایی مانند مس، کروم، آهن، نیکل، مولیبدن، سیلیسیوم‌ و غیره ترکیب می شود که کیفیت های گوناگونی دارند و از جهتی موارد کاربردشان هم با هم‌ فرق می کند. در کل، می توانید بهترین نوع را که کارخانه معتبر ساخته، از این مرجع آنلاین به راحتی تهیه نمایید.

کارخانه محصول مورد نظر با به کارگیری بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، تکنولوژی روز دنیا ، استانداردهای جهانی، نیروی کار مجرب و متخصصین توانا و کنترل کیفی مجهز، توانسته اند محصولی با کیفیت عالی تولید کند و با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار دهد. و در این راه توانسته اند به خودکفایی دست پیدا کند و برای تولید محصولی بی نظیر به خود ببالد.

کارخانه تولید اسلب، محصولات با کیفیت خود را هم به بازارهای داخلی و هم به بازارهای خارجی عرضه می کند و در این میان با رقبای خود به رقابت پرداخته و با بالا بردن کیفیت محصولات خود توانسته است مشتری بیشتر و در نهایت فروش بیشتر داشته باشد. زیرا می داند که فروش بیشتر در گرو کیفیت بالاتر است و مشتری واقعی محصول با کیفیت بالا را بیشتر می پسندد و تقاضا می کند.

مشتری وقتی محصول باکیفیت خریداری کند ضمن داشتن رضایت از محصول، آن را به دوستان، همکاران و… معرفی کرده و باعث فروش بیشتر می شود و مشتری بیشتری را در بر دارد.

اسلب فولاد را بیشتر بشناسید

اسلب فولاد را بیشتر بشناسید قبل از کامل شدن فولاد محصولی تولید می شود که اسلب یا خلخال نام دارد مستطیل شکل است و طی فرآیند ریخته گری پیوسته تولید می شود و جنس آن عمدتا فولاد کربنیست، جنس این اسلب آهن، منگنز، نیکل و… است.

از اسلب برای تولید محصولات نورد تخت مثل کوپل، ورق نورد گرم استفاده می‌شود و همچنین در ساخت ماشین آلات سنگین کاربرد دارد.

به سایز ها و ابعاد مختلف برش داده می شود و اغلب ضخامت آن ۱۶۰ میلی متر است. به سه روش تولید می شود با استفاده از کوره بلند، کوره قوس الکتریکی، کوره القایی.

در ایران از روش کوره بلند استفاده می‌شود برین صورت که آهن خام همراه با آهک وارد کوره می شود و ناخالصی های آن از بین رفته و آهن خام به دست می آید.

سپس کربن را از آن حذف کرده و اکسیژن به آن اضافه می کنند و دوباره وارد کوره می شود و بعد از آن با فرآیندی آن را سرد کرده منجمد می کنند و به ابعاد مختلف برش می زنند.

دسته بندی انواع اسلب فولاد بر اساس ابعاد

دسته بندی انواع اسلب فولاد بر اساس ابعاد انواع اسلب فولادی عبارتند از: اسلب مسطح: دارای ضخامتی حدود ۰.۲ تا ۸ میلی متر است، تیر ندارد و بار مستقیم به پایه خود این اسلب منتقل می شود، سقفی که با این اسلب ساخته می شود ساده است و در آتش سوزی آسیبی نمی بیند.

اسلب معمولی: ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتی متر است، به تیر احتیاج دارد و بارها اول به تیر و بعد به اسلب منتقل می شود.

اسلب گنبدی: که ضخامت ۰.۱۵ متر دارد و بیشتر در مساجد، کاخ و … کاربرد دارد، به شکل نیم دایره است و بر روی اسلب معمولی ساخته می شود.اسلب ها به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، دماهای بالا و پایین، رطوبت و بارندگی زیاد، شکستگی و خراش، انواع اشعه ها و نور مستقیم خورشید و … از آن می توان در ساخت انواع ساختمان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد حتی در مناطقی که از نظر اقلیمی دارای سختی آب و هوا هستند.

همه چیز درباره اسلب فولاد 200 میلی لیتر

همه چیز درباره اسلب فولاد 200 میلی لیتر اسلب فولاد در ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که اسلب ۲۰۰ میلی متری هم یکی از این ضخامت هاست. میزان ضخامت اسلب ها حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلی متر است، حداکثر ضخامت آن می تواند ۲۰۰۰ میلی متر باشد، حداقل عرض هم ۶۵۰ میلی متر، طول اسلب ها هم بین ۴ تا ۱۲ متر است.

قطعه ای به بزرگی ۲۰۰ میلی متر که عرض آن ۱ متر می باشد به طول ۱۲ متر بزرگترین اسلبیست که ساخته شده است.

ویژگی های اسلب عبارت است از: اسلب هایی که منگنز بیشتری دارند مقاومت بالایی دارند و شکننده نیستند و شکل پذیری ندارند. و اسلب هایی که از فولاد درست می شود مقاومت دو چندانی دارد.

فروش اسلب فولادی 200 میلی لیتر

فروش اسلب فولادی 200 میلی لیتر

فروش اسلب فولادی ۲۰۰ میلی لیتر، توسط مراکز معتبر و نمایندگی‌های معتبر شرکت های تولید صورت می گیرد، این مراکز هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند و محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار مشتری قرار می دهند. و در این میان با بالا بردن کیفیت محصولات خود، ضمن جلب رضایت مشتری، توانسته اند مشتری بیشتر را جذب کرده و در نهایت فروش بالاتری داشته باشند.

زیرا آن ها می دانند که فروش بیشتر در گرو کیفیت بالاتر محصول است و مشتری واقعی محصول با کیفیت بالا را بیشتر می پسندد و تقاضا می کند، و در پی بالا رفتن کیفیت محصول مشتری دوباره راغب به خرید می شود.

مرکز فروش در خصوص انتخاب نوع محصول، کیفیت و قیمت آن به مشتری مشاوره می‌دهد تا مشتری بتواند بهترین محصول را با بهترین قیمت انتخاب و سفارش دهد. تا خریدی مطمئن داشته باشد و در نهایت از خرید خود لذت ببرد.

یکی از روش های انجام سفارش و خرید به صورت آنلاین است که امروزه بسیار پرطرفدار است زیرا همیشه و همه جا در دسترس است و امکان مقایسه قیمت ها را به مشتری می‌دهد و باعث صرفه‌جویی هم در وقت و هم در هزینه رفت و آمد می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما