قیمت خرید بریکت آهن اسفنجی

قیمت بریکت آهن اسفنجی بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. در این مقاله به بررسی دو مورد از مهمترین این پارامترها می پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دو عامل مهم تاثیر گذار در تعیین قیمت بریکت آهن اسفنجی، نوع آن و عیار آن است. آیا با انواع بریکت آهن اسفنجی آشنا هستید؟ عیار بریکت آهن اسفنجی در چه حدودی است؟

قیمت بریکت آهن اسفنجی برای انواع مختلف آن

بریکت اهن اسفنجی دارای سه گروه اصلی است.

  1. ابتدا به توضیح بریکت گرم آهن اسفنجی می پردازیم. در تولید این بریکت، آهن اسفنجی با درجه حرارت حدود 650 درجه سانتی گراد وارد بخش بریکت زنی می شود. با توجه به بالا بودن درجه حرارت شارژ ورودی، این نوع بریکت، بریکت گرم یا داغ آهن اسفنجی نامیده می شود.
  2. مورد بعدی بریکت سرد آهن اسفنجی است. در تولید این بریکت می توان عناصر آلیاژِ مورد نیاز در واحد فولادسازی را نیز به شارژ اولیه که آهن اسفنجی است، افزود. در حقیقت امکان کنترل ترکیب شیمیایی محصول برایمان وجود دارد.
  3. نوع سوم بریکت، بریکت نرمه آهن اسنفجی است. نرمه آهن اسفنجی اغلب عیار پایین تری نسبت به خود آهن اسفنجی دارد. نرمه در مرحله سرند آهن اسفنجی از آن جدا می شود. استفاده از نرمه برای تولید بریکت و وارد نمودن آن به چرخه استخراج آهن، می تواند تا حدود زیادی منجر به صرفه جویی شود.

همانطور که مشاهده می کنید، انواع بریکت نسبت به هم اختلاف دارند. بنابراین بدیهی است که قیمت بریکت آهن اسفنجی برای انواع آن متفاوت از هم باشد.

موضوع دوم که باید به آن توجه کنیم، عیار بریکت آهن اسفنجی است. بریکت آهن اسفنجی برای استخراج آهن مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هرچه درصد آهن موجود در آن بیشتر باشد، به معنی بالاتر بودن عیار آن و به تناسب بالاتر بودن قیمت آن خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما