قیمت خرید شلاکه بالمیل شده درب کارخانه

شلاکه بالمیل شده نوعی ضایعات فولادی و آهنی مورد استفاده در صنایع فولاد سازی می باشد. این محصول تجاری در انواع مختلفی در بازار فلز به فروش می رسد. می توان این شلاکه های تمیزکاری شده را با نقطه ذوب پایین به صورت بالمیل شده به قیمت درب کارخانه از تولید کننده به صورت مستقیم به صورت عمده خریداری نمود.

قیمت تولیدی شلاکه بالمیل شده و نرخ درب کارخانه را تنها باید از فروشندگان و ارائه دهندگان برتری بخواهید که این محصول را بی واسطه به مشتری عرضه می کنند.

قیمت خرید شلاکه بالمیل شده درب کارخانه

بهترین انواع شلاکه بالمیل شده

بهترین انواع شلاکه بالمیل شده شلاکه انواع مختلفی دارد از جمله شلاکه ورقه ای و شلاکه کلوخی که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. شلاکه های ورقه ای نسبت به کلوخی از تمیزی بهتری برخوردار می باشند. شلاکه بالمیل شده نیز بهترین نوع این ضایعات می باشد. جهت تمیزکاری کردن بافت شلاکه از روش چکش خواری یا بالمیل استفاده می کنند. روش بالمیل در واقع توسط دستگاه صورت می گیرد.

از لحاظ درجه بندی و تقسیم بندی این ضایعات بایستی گفت که هر کدام که زودتر در دمای کوره ذوب شوند و وارد چرخه گردند از کیفیت و درصد خلوص بالاتری برخوردار می باشند. شلاکه های ورقه ای و بالمیل شده زودتر ذوب می گردند زیرا توسط دستگاه تمیزکاری و یکدست گردیده اند. در واقع در یک بار ضایعاتی هرچقدر که میزان شلاکه ورقه ای بیشتر باشد ارزش آن بار از همه نظر افزایش می یابد. زیرا باعث تسریع در روند انجام ذوب کاری و تسریع در انجام پروژه های فولاد سازی می گردد.

از شلاکه بازیافتی در قالب گیرب بدنه های ماشین، ریل های قطار، ساختمان سازی، وسایل و ابزار های فلزی خانگی، صنعت ریخته گری و بسیاری صنایع دیگر استفاده می گردد.

بنابراین بهترین نوع شلاکه محصولی است که از درجه خلوص بالاتری برخوردار باشد و راحت تر وارد چرخه تولید شود که بالاترین نوع آن را می توان از مراکز فروش معتبر خریداری کرد که مسئول پخش مستقیم آن می باشند.

این مراکز فروش معتبر ترین عرضه کننده آن می باشند و بالاترین نوع آن را در اختیار دارند بخصوص کسانی که نمی توانند میزان مرغوبیت آن را تشخیص دهند خرید از ارائه دهندگان اصلی بهترین انتخاب می باشد.

مراکز اصلی خرید شلاکه بالمیل شده ارزان قیمت

مراکز اصلی خرید شلاکه بالمیل شده ارزان قیمت خرید شلاکه بالمیل شده با قیمت ارزان و بسیار مناسب در مراکز فروش انواع مواد ضایعاتی امکان پذیر می باشد. در شرکت های تولیدی انبارهای پر از مواد ضایعاتی تکه تکه در انواع مختلف ورقه ای و کلوخی به فروش می رسند. بهترین نوع مواد بازیافتی شلاکه بالمیل شده می باشد. این ماده ضایعاتی از فروش بالایی توسط صنایع مختلف برخوردار می باشد و جهت تولید مواد پر کاربرد و پراستفاده مصرف می شود.

بسیاری از ابزارهایی که امروزه در هر خانه پیدا می شود و از کارآیی متنوعی برخوردار می باشند از این مواد بازیافتی تهیه شده اند. بنابراین این مواد نقش مهمی در تولید را به خود اختصاص می دهند و دارای ارزش اقتصادی بالایی در کشور هستند.

انواع شلاکه بالمیل شده درجه یک با کیفیت عالی به صورت مستقیم ارائه می گردد. قیمت هر نوع شلاکه با توجه به درصد خلوص و کیفیت آن تعیین می گردد. قیمت ها کاملا واقعی و تحت نظارت بوده و براساس کاربرد شلاکه تعیین خواهند شد.

مراکز اصلی و معتبر ارائه شلاکه بالمیل شده هم بهترین کیفیت و برترین نوع آن را در اختیار دارند و هم آن را با ارزان ترین قیمت به فروش می رسانند.

پس مشتریانی که متقاضی بهترین کیفیت با قیمت تولیدی هستند به راحتی می توانند از طریق مراکز فروش معتبر که بی واسطه به مشتری خدمات رسانی می کنند بهترین و ارزان ترین خرید خود را داشته باشد.

مراکز اصلی خرید شلاکه بالمیل شده ارزان قیمت

مراکز اصلی خرید شلاکه بالمیل شده ارزان قیمت

این شلاکه ها برای تولید ابزارهای کاربردی تولید می شوند و در نمایندگی های مخصوص این محصول عرضه می شود و به عنوان بهترین نوع از شلاکه ها بفروش می رسد. کیفیت واستاندارد این شلاکه های بالمیل شده با استانداردهای جهانی برابری می کند.

منظور از شلاکه بالمیل چیست؟

منظور از شلاکه بالمیل چیست؟

شلاکه بالمیل چیست؟ شلاکه بالمیل در واقع سنگ آهن و قطعاتی هستند که وجود آهن در آن ها باعث شده است در خط تولید از آن های استفاده های زیادی شود.

این قطعات وقتی به وسیله دستگاه بالمیل کاملا خرد می شوند و در واقع به قطعات ریز و به پودر تبدیل می شوند راحت تر وارد چرخه تولید می شوند و ذوب کردن آن ها و جداسازی خالصی و ناخالصی در آن ها بهتر و راحت تر انجام می گیرد.

این شلاکه ها و یا سنگ های معدنی و خرد های ریز شده دارای کارایی بسیار عالی می باشند و با ذوب کردن آهن خالص آن ها را جدا می نمایند و در تولید محصولات مختلف به کار می گیرند.

در واقع این محصول را می توان محصولی پر کاربرد دانست که در تولید محصولات کوچک و بزرگ با استحکام و مقاومی به کار گرفته می شود و یکی از مواد اولیه در بسیاری از کارخانه های فولادسازی و آهن به شمار می رود.

شلاکه یا همان سرباره از مخلوط اکسید فلز و دی اکسید سیلیکون بوجود می آید که ناخالصیهای فلز را شامل می شود مراحل مختلفی از یک فلز طی می شود تا در نهایت به شلاکه برسد به این صورت که سنگ های معدنی موجود در کوه ها برای ذوب به کارخانه برده می شوند و بصورت مذاب در می آیند.

در لحظه ذوب مواد خالص به دلیل سنگینی ته نشین می شوند و در پایین قرار می گیرند و مواد ناخالصی که سبک هم هستند از سمت بالای کوره ها به بیرون سرازیر می شوند و در استخرهایی که پر از آب است ریخته می شوند تا خنک شوند. به این مواد که در استخر در حال سرد شدن است شلاله می گویند.

آشنایی با انواع شلاکه

آشنایی با انواع شلاکه

شلاکه ها انواع مختلفی دارد که هر کدام از نظر شکل و درجه آهنی که در آن ها وجود دارد با هم تفاوت دارند:

یک نوع آن کلوخی و یا سنگ های معدنی است که دارای مقدار زیادی آهن هستند و با خرد کردن و جدا سازی آهن و مواد زائد به راحتی می توان آن ها را وارد چرخه تولید نمود و از آن ها در تولید محصولات مختلف و با استحکام استفاده می گردد.

شلاکه ورقه ای نیز یک نوع دیگر است که به‌ صورت‌ ورقه های کوچک و بزرگی ارائه می شوند، شلاکه های ورقه ای ورقه ای راحت تر مذاب می شوند و استفاده از آنها به صرفه است و انرژی کمتری برای ذوب کردن آن لازم است.

انواع شلاکه را برای این که راحت تر ذوب شوند و راحت تر قسمت های خالص از نا خالصی جدا گردد را با دستگاه های مخصوص خرد می کنند که در این صورت به راحتی ذوب می شوند و به صورت شمش های آهن که از نظر درجه آهنی که در آن ها قرار دارد در می آیند و در تولید محصولات مختلف به کار گرفته می شوند.

شلاکه انواع مختلف دیگری نیز دارد، شلاکه کوره بلند که به نوعی شلاکه گفته می شود که در کوره های بلند تولید می شود و شامل قسمت های غیر آهنی سنگ آهن است که با سنگ آهک ترکیب می شود و زمانی که از همان کوره بلند به بیرون سرریز می شود به یک منطقه خنک هدایت می شود.

شلاکه فولاد سازی که شامل شلاکه مبدل و شلاکه کوره قوس الکتریکی است تولید می شود، شلاکه مبدل خیلی آرامی خنک می شود و مثل نوع قبلی با سرعت سرد نمی شود.

موارد استفاده از شلاکه بالمیل شده

موارد استفاده از شلاکه بالمیل شده

شلاکه بالمیل شده همانطور که گفته شد همان ضایعات آهن و سنگ های آهن خرد شده می باشند که به دلیل خرد شدن راحت تر برای تولیدات مختلف به کار می روند و مواد اولیه بسیاری از کارخانه های می باشد.

این محصول دارای کاربرد مختلفی است و از آن در موارد مختلفی استفاده می گردد و در کارخانه فولاد سازی و آهن به عنوان مواد اولیه به کار می رود و از آن مصالح ساختمانی و ابزار های مختلف و با استحکامی تولید می شود.

از کاربرد ها و موارد استفاده آن می توان به ساخت ابزار و محصولات و مصالح مختلف ساختمان سازی و کشاورزی و حتی ابزار های مختلفی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد اشاره نمود.

از شلاکه بالمیل شده آهن در ساخت میلگرد بهره می گیرند و حتی برای تهیه سیمان های پرتلند از آن استفاده می کنند که کارایی فوق العاده ای دارد.

البته درجه آهنی که در این شلاکه ها وجود دارد تعیین کننده موارد استفاده از آن می باشد اگر درجه آهن آن ها بالا باشد در ساخت محصولات و ابزار های محکم تر و با استحکام تر استفاده می گرد و اگر درجه آهن خالص آن کم باشد برای ساخت محصولات ظریف تر و منعطف تر مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین می توان گفت شلاکه بالمیل شده یکی از مواد اولیه برتر و ضروری بسیاری از کارخانه هایی محسوب می شود که کار آن ها در حیطه آهن می باشد که آن را با توجه به درجه کیفیت آهنی که در شلاکه وجود دارد مورد استفاده قرار می دهند.

خرید عمده شلاکه بالمیل از درب کارخانه

خرید عمده شلاکه بالمیل از درب کارخانه

مراکز خرید عمده شلاکه بالمیل با کیفیت به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه و ارزان بالاترین نوع این محصول را به راحتی به دست مشتری می رسانند.

این مراکز برتر و معتبر از آن رو که بی واسطه این محصول را ارائه می دهند بهترین گزینه هستند که مشتری می تواند با خیال راحت با آن ها در ارتباط باشد و خریدی ارزان و مطمئن را تجربه نماید.

بنابراین مشتری با انتخاب خرید مستقیم می تواند انتخابی درست و مطمئن و ارزان قیمت داشته باشد به این دلیل که با انتخاب این روش خرید دیگر واسطه ای در میان نخواهد بود که بر کیفیت و قیمت محصول تاثیر گذار باشد در نتیجه خرید با راحتی بیشتر و بالاتری انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما