قیمت روز آهن اسفنجی در ایران

قیمت آهن اسفنجی در ایران مشابه تمامی محصولات بالادستی فولاد همچنین آهن آلات دیگر به روز می باشد و هر لحظه احتمال نوسان را دارد. این نوسان معمولا تحت تاثیر بازار خارجی، یا به دلایلی همچون تعطیلی و یا اصطلاحا ” shut down ” یکی از کارخانه های اصلی تولید کننده و یا کمبود آهن قراضه در وهله ای از زمان رخ می دهد.

 

 

گاه ممکن است این نوسان در طول یک تا دو هفته حتی به بیست دلار در قیمت هر تن آهن اسفنجی (قیمت روز آهن اسفنجی) و یا بیشتر نیز برسد. و از آنجا که درخواست های مربوط به آهن اسفنجی برای کارخانه های داخلی و یا صادرات به صورت تناژ بالا و سیکل های مرتبی از زمانبندی تحویل می باشد، دقت هرچه بیشتر در بستن این گونه قراردادها و استفاده از کارشناسان رسمی تجارت احساس می گردد.

تاثیر قیمت آهن اسفنجی از بازار خارجی همانطور که می دانید میزان تولید آهن اسفنجی در ایران بسیار بالاست. ایران از نظر حجم تولید سالانه آهن اسفنجی هم ردیف با کشور هند به عنوان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی به شمار می آید. میزان تولید سالانه آهن اسفنجی در کشورمان همچنان رو به بالاست. ایران هم اکنون از قطب های بسیار مهم در تولید و صادرات آهن اسفنجی در جهان به شمار می آید.

آهن اسفنجی جزء محصولات بالادستی زنجیره فولادسازی است که به طور مستقیم برای ذوب و تولید محصولا فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. لذا هر تغییر در شرایط بازار این صنعت، نرخ قیمت آهن اسفنجی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. قیمت آهن اسفنجی در ایران به دلیل صادرات آهن اسفنجی در حجم بالا از این کشور، تحت تاثیر شرایط و نوسانات بازار جهانی میباشد. به عبارتی دیگر نرخ قیمت آهن اسفنجی تحویل fob بنادر کشورمان متاثر از بازار بین المللی است. همانطور که می دانید آخرین تغییرات قیمت محصولات بالادستی فولاد روند صعودی داشته است. قیمت آهن اسفنجی نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

تولید آهن اسفنجی در ایران آخرین آمار گزارش شده از میزان تولید آهن اسفنجی ایران که توسط انجمن جهانی فولاد world steel اعلام شده است در حدود 2/395 میلیون تن است که رشد متوسط ماهیانه +7.6% درصدی را برای ماه گذشته یعنی آوریل 2019 نشان می دهد. متوسط افزایش تولید در پنج ماهه نخست سال 2019 نیز حدود +17.7% تخمین زده است.

روند رو به رشد تولید آهن اسفنجی در کشورمان و ظرفیت مازاد تولید این امکان را برای ایران فراهم می کند که در کنار تامین نیاز واحدهای فولادسازی داخلی، اقدام به صادرات آهن اسفنجی نمایند. خوشبختانه زیرساخت های صادرات آهن اسفنجی فراهم بوده و تولیدکنندگان و صادرکنندگان آهن اسفنجی با شناخت دقیق و خوب بازارهای هدف این محصول، استارت صادرات آهن اسفنجی را در سطح وسیع آغاز نموده اند. از مهمترین مقاصد صادرات آهن اسفنجی ایران که هم اکنون سالانه چندین صد هزار تن آهن اسفنجی از ایران خریداری می کند کشورهایی نظیر عراق و ترکیه دو کشور همسایه ایران هستند.

تولید آهن اسفنجی به روش پرد – تکنولوژی پرد در ایران آهن اسفنجی عمدتا به دو شیوه میدرکس و پرد تولید می شود.

فرآیند میدرکس فرآیند میدرکس را برای تولید آهن اسفنجی در ویدئو قرار داده شده در بخش نخست مقاله، مشاهده نمودید. فرآیند میدرکس هم اکنون متداول ترین و رایج ترین شیوه و تکنولوژی در جهان است که برای تولید آهن اسفنجی مورد استفاده قرار گرفته است. ولی شیوه دیگری علاوه یر این تکنولوژی در کشورمان ایران برای تولید آهن اسفنجی مورد استفاده است، و آن تکنولوژی بومی پرد می باشد.

فرآیند پرد (PERRED) فرآیند پرد (PERRED) که مخفف عبارت Persian Reduction است، تکنولوژی بومی است که به همت متخصصین ایرانی طراحی و در بعد صنعتی با موفقیت به بهره برداری رسیده است. هم اکنون تعدادی از کارخانه های تولیدکننده آهن اسفنجی در کشورمان ایران با استفاده از تکنولوژی پرد به تولید عمده آهن اسفنجی اقدام کرده و با موفقیت در حال عرضه محصول هستند.

از جمله کارخانجاتی که به شیوه پرد آهن اسفنجی را فرآوری و تولید می کنند می توانیم به شرکت فولاد میانه همچنین شرکت فولاد غدیر نی ریز اشاره کنیم. آهن اسفنجی میانه به شیوه پرد تولید می شود. همانطور که می دانید محصول این کارخانه جزء بهترین نوع آهن اسفنجی تولیدی در کشورمان ایران می باشد که علاوه بر استفاده گسترذه در کارخانه های فولادسازی داخلی، صادرات آن به کشورهای مختلفی نیز توسط صادرکنندگان صنعت آهن و فولاد در حال انجام است.

صادرات آهن اسفنجی ایران صادرات آهن اسفنجی با کد تعرفه 72031000 به کشورهای مختلفی نظیر کویت، عمان، عراق، ترکیه، مالزی، اندونزی، هند، امارات، سوریه، چین، پاکستان و گرجستان انجام می گیرد. صادرات این محصول به شکل هم گلوله های آهن اسفنجی بصورت فله و جامبو بگ شده همچنین بصورت بریکت شده انجام می شود. صادرات آهن اسفنجی ایران با افزایش تولید این محصول در کشورمان، در حال توسعه است. پیش بینی میزان تولید مازاد برای امسال سال 1398 بالاست، بنابراین انتظار یک جهش در صادرات آهن اسفجی را خواهیم داشت.

ممنوعیت صادرات آهن اسفنجی همانطور که می دانیم تعداد واحد های فولادسازی مجهزبه کوره های القایی و قوس الکتریکی در کشورمان ایران به دلیل دستری راحت تر به منابع گازی، زیاد بوده و در حال گسترش نیز می باشد. ماده اولیه و خوراک این نوع کوره ها آهن اسفنجی به همراه قراضه است. لذا با توجه به فعال بودن واحدهای فولادسازی در اخل کشورمان، تامین نیاز کارخانه های داخلی باید در اولویت داشته باشد.

لذا در برخی از بازه های زمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف کنترل و تامین نیاز بازار داخلی، محدودیت هایی را بر صادرات آهن اسفنجی اعمال می نماید. این قوانین با تغییر شرایط بازار، به روز رسانی شده و تغییر می کند که در قالب بخشنامه به گمرکات کشور از سمت توازرت صمت ابلاغ می شود. (در سال 1397توسط وزارت صمت اعمال شد.)

مشروط بودن صادرات آهن اسفنجی هم اکنون خوشبختانه صادرات آهن اسفنجی ممنوع نیست. ولی مشروط است. به این صورت که صادرات این محصول تنها توسط کارخانه تولید کننده آهن اسفنجی و یا نماینده قانونی وی می تواند انجام بگیرد.

قیمت آهن اسفنجی در بورس آهن اسفنجی از جمله محصولات بالادستی فولاد است که عرضه آن در بورس کالا نیز انجام می گیرد. گاهی اوقات اختلاف قیمت اعلام شده در بورس و بازار آزاد را شاهد هستیم که با دخالت مستقیم انجمن فولاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف کنترل بازار عرضه آهن اسفنجی، بر نرخ قیمت آهن اسفنجی در بورس اعمال می شود لذا قیمت آن با نرخ بازار آزاد اختلاف پیدا می کند. هم اکنون که در تاریخ 8 خرداد ماه سال 1398 قرار داریم، نرخ قیمت آهن اسفنجی در بورس با قیمت آهن اسفنجی در بازار آزاد بسیار نزدیک و تقریبا برابر است.

بسته بندی جامبو بگ در صادرات آهن اسفنجی آهن اسفنجی گلوله های متخلخل با سایز 6-25 میلی متری هستند که به دلیل داشتن تخلخل، بسیار حساس به فرآیند اکسیداسیون هستند. چنانچه این محصول در معرض گرما و رطوبت قرار بگیرد فرآیند اکسیداسیون با سرعتی بیشتر انجام می گیرد. لذا حتی احتمال اشتعال در آن وجود دارد. در صورتت اکسیداسیون و اشتعال آهن اسفنجی متاسفانه کربن این محصول به طور کامل سوخه و اصطلاحا آهن اسفنجی می پوکد و از درون زرد می شود. این آهن اسفنجی قابلیت استفاده در کوره های قوس الکتریکی و بخصوص کوره القایی که حساسیت بیشتری نسبت به کوره قوس دارد را ندارد.

حساسیت آهن اسفنجی سبب می شود ما به عنوان فروشنده و صادرکننده آهن اسفنجی به مشتریان خود توصیه کنیم این محصول را حتما در بسته بندی های مناسب تحت عنوان جامبوبگ که در سایز یک تنی تولید می شود، خریداری کنند. چنانچه حمل و نقل داخلی بوده و مساف اندک باشد، استفاده از جامبوبگ توجیه اقصادی ندارد، ولی در فروش صادراتی و انتقال بین المللی بخصوص چنانچه حمل دریایی باشد و محموله در معرض رطوبت قرار داشته باشد، استفاده از جامبوبگ اکیدا توصیه می شود.

صادرات بریکت آهن البته نوع بریکت شده آهن اسفنجی خطرات ذکر شده در بخش قبل را ندارد. بریکت آهن اسفنجی محصول بریکت و فشرده شده آهن اسفنجی تحت فرآیند بریکت سازی است. فرآیند بریکت سازی در سه نوع تولید بریکت سرد همچنین تولید بریکت گرم و البته تولید بریکت نرمه آهن اسفنجی تقسیم می شود. فشرده سازی و کاهش درصد تخلخل محصول از احتمال اکسیداسیون و اشتعال آن می کاهد. بریکت آهن اسفنجی حتی قابلیت حمل فله حتی برای مقاصد دور که بصورت دریایی محموله ارسال می شود را داراست.

در ادامه مقاله به توضیح مختصری در خصوص سه نوع بریکت آهن می پردازیم.

انواع بریکت آهن اسفنجی بریکت سرد آهن اسفنجی خوراک ورودی دستگاه بریکت زنی در تولید این نوع بریکت، دارای درجه حرارت محیط است. لذا این محصول تحت عنوان بریکت سرد معرفی و شناخته شده است. میزان تولید این نوع بریکت آهن اسفنجی در ایران در حال افزایش است. خوشبختانه با توجه به مزیت های استفاده و به کارگیری آن، استقبال خوبی از آن بین واحدهای فولادسازی داخلی وجود داشته، بنابراین بازارسازی و بازار هدف برای این محصول قبل از افزایش تولید فراهم شده است. آنالیز بریکت سرد درجه یک و درجه دو مورد عرضه شرکت آهن و فولاد سیمرغ آذربایجان را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Cold briquetted iron – Simurgh Iron Company
Grade 1
Detail Item
88-90 % Fetotal
78-80 % Fematal
90 % Metallization
1.5 % Carbon
0.03% max Phosphorous (P)
0.04 % max Sulphur (S)
8.5 % max (MgO is adjustable due to customer demand) Total gangue (CaO+MgO+Al2O3+…)
3.7-4 Apparent density (tons/m3)
25-45-35 Size (mm)
4 % max Under size at loading port
450-500 Compressive strength (kg/piece)
3.9 Density

 

Cold briquetted iron – Simurgh Iron Company
Grade 2
Detail Item
% 86 Fetotal
%70-72 Fematal
% 90 Metallization
% 1.5 Carbon
0.03% max Phosphorous (P)
0.04 % max Sulphur (S)
8.5 % max (MgO is adjustable due to customer demand) Total gangue (CaO+MgO+Al2O3+…)
3.7-4 Apparent density (tons/m3)
25-45-35 Size (mm)
4 % max Under size at loading port
450-500 Compressive strength (kg/piece)
3.9 Density

بریکت گرم آهن اسفنجی خوراک ورودی دستگاه بریکت زنی در تولید بریکت گرم آهن اسفنجی، دارای درجه حرارت بالا حدود 650 درجه سانتی گراد است. در حقیقت شارژ ورودی دستگاه بریکت زنی در تولید بریکت گرم آهن اسفنجی با درجه حرارت 650 درجه سانتی گراد می باشد. این درجه حرارت دقیقا برابر با درجه حرارت آهن اسفنجی در مرحله خروج از واحد احیاء مستقیم می باشد. ایران یکی از چند کشور منحصر در جهان و البته در خاورمیانه است که به تکنولوژی تولید بریکت گرم آهن اسفنجی دست یافته است. این محصول سالانه در حجم بالا از بندرعباس (بندر شهید رجایی) به کشورهای مختلف جهان منجمله سوریه، صادرات می شود. آنالیز بریکت گرم آهن اسفنجی تولید شده در کشورمان را که مورد عرضه شرکت آهن و فولاد سیمرغ نیز است را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

Hot briquetted iron – Simurgh iron co
Total Fe 88-89%
Metallic Fe 81-82%
Metallization 91-92%
Carbon 0.95% (+-0.1%)
Sulphur 0.007% (+-0.001%)

بریکت نرمه آهن اسفنجی بریکت نرمه آهن اسفنجی از شکسته ها و اصطلاحا نرمه آهن اسفنجی که در مرحله سرند محصول در حین انتقال از واحد احیاء مستقیم به خط فولادسازی از محصول اصلی جدا می شود، تولید می گردد. در تولید بریکت نرمه آهن اسفنجی از چسب سیلیکات و آهن نیز برای آگلومره کردن به همراه نرمه های آهن اسفنجی استفاده می شود. عیار و آنالیز نرمه آهن اسفنجی مورد استفاده برای تولید بریکت، تعیین کننده کیفیت نهایی بریکت آهن اسفنجی است.

خوشبختانه امکان بریکت زنی آهن اسفنجی و عرضه به این شکل مشکل حمل و نقل و دپو کردن (منظور از کله دپو ذخیره سازی آهن اسفنجی در کارخانه تولید و یا کارخانه فولادسازی پس از تولید است) تا حدودی برطرف شده است. لذا دیگر الزامی به استفاده از کیسه های جامبو بگ در صادرات آن وجود ندارد مگر اینکه خود خریدار درخواست استفاده از این کیسه ها را به ما اعلام نماید.

کارخانه تولید بریکت آهن هم اکنون چند کارخانه تولید بریکت آهن که به شیوه گرم و سرد اقدام به تولید بریکت آهن می کنند، در کشورمان ایران مشغول به کار هستند. ایران جزء کشورهای معدود در جهان و خاورمیانه است که به تکنولوژی تولید بریکت گرم دست یافته است و هم اکنون صادرات گشترده آن را نیز انجام می دهد. بیش از 90 درصد بریکت گرم آهن اسفنجی تولیدی کشورمان صادرات می شود. کشورهایی نظیر سوریه، عمان و … از خریداران اصلی بریکت گرم آهن اسفنجی از کشورمان هستند.

بریکت سرد نیز توسط چند کارخانه در حجم گسترده تولید می شود و علاوه بر عرضه در بخش صادرات، در بازار داخل نیز به فروش می رسد. خوشبختانه استفاده از بریکت سرد آهن اسفنجی در بین کارخانه های فولادسازی داخلی حتی واحدها و کارگاه های کوچک نیز رو به گسترش است. استفاده از بریکت آهن اسفنجی مزیت های بسیاری برای واحد تولیدی فولاد دارد البته به ظرطیکه آموزش کافی و کامل را از واحد عرضه کننده این محصول دریافت نماید و آشنایی کامل به تکنولوژی و متد استفده از محصول را به دست آورد.

قیمت بریکت آهن سفنجی قیمت فروش بریکت آهن اسفنجی اغلب به دلیل فرآیند فرآوری ثانویه ای که برای تولید این محصول بر روی آهن اسفنجی اعمال می شود، بالاتر است. ولی اغلب به دلیل مزیت هایی که نسبت به آهن اسفنجی دارد، چه از نظر حمل و نقل و دپو کردن محصول یا مزیت هایی که در استفاده در واحد ذوب دارد، مورد استقبال و انخاب خریداران که کارخانه های فولادسازی مجهز به کوره های الاقیی و قوس الکتریکی هستند، می باشد. یکی از عمده مزیت های استفاده از بریکت آهن اسفنجی در مقایسه با خود آهن اسفنجی در فرآیند ذوب، امکان استفاده از آن با درصد ترکیبی بیشتر با قراضه آهن می باشد. این موضوع صرفه اقتصادی قابل تتوجهی را برای کارخانه فولادسازی فراهم می کند. حتی نرخ قیمت بالاتر خود محصول را که کارخانه فولادسازی در مرحله خرید مجبور به قبول و پرداخت آن شده است را می توانیم بگوییم جبران می کند.

همانطور که می دانید نرخ قیمت قراضه آهن بالاست. استفاده صد درصدی از قراضه آهن برای ذوب مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل نیز آهن اسفنجی به صورت تلفیقی برای ذوب مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر بتوانیم این نسبت قراضه به آهن اسفنجی یا بریکت اهن را افزایش دهیم، بالتبع توانسته ایم در هزینه های ورودی کارخانه فولاد سازی مان صرفه جویی کنیم.

قیمت قراضه آهن به روز قیمت قراضه آهن همراستا با نرخ قیمت خود محصولا بالادستی فولاد که شامل سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، گندله سنگ، آهن اسفنجی و بریکت آهن می باشد و البته بدلیل افزایش نرخ قیمت فولاد در بازارجهانی، افزایش یافته است. همانطور که می دانیم دسترسی به ضایعات آهن با توجه به محدودیت تامین آن اندکی دشوار است. نرخ قیمت آن نیز بالاست. لذا جبران کمبود و هزینه آن می تواند با استفاده از مصرف محصولات بالادستی انجام گیرد. سنگ آهن و گندله سنگ آهن قابلی استفاده در کوره بلند و کنورتور را دارند ولی برای کوره القایی و قوس الکتریکی مناسب نیستند. محصولی که واسطه میان معدن و فولادسازی است و می تواند برای این دو نوع کوره بیان شده یعنی کوره قوس الکتریکی و کوره القایی مناسب باشد، آهن اسفنجی و بریکت آهن است که به طور مفصل در مقاله فوق با جزئیات معرفی و بازار ان تجزیه و تحلیل شد.

شرکت آهن و فولاد سیمرغ تامین کننده و صادرکننده محصولات بالادستی نظیر سنگ آهن دانه بندی شده، کنسانتره سنگ آهن، گندله آهن، آهن اسفنجی و بریکت همچنین محصولات میانی فولاد نظیر شمش، بیلت، بلوم و اسلب همچنین از میان محصولات نهایی فولاد عرضه کننده میلگرد در سایز های مختلف در چهار نوع میلگرد a1، میلگرد نوع a2، a3 همچنین میلگرد نوع a4 می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست موجودی و ثبت سفارش می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر با شرکت تماس بگیرید.

قیمت روز آهن اسفنجی در ایران بسته به شرایط اقتصادی مردم و دولت است ولی قیمت آن در مقایسه با کیفیت و مرغوبیت آن خیلی ناچیز و کم می باشد و خریداران واقعی و آشنا با ویژگی های آهن اسفنجی این موضوع را تایید می کنند.

آهن اسفنجی در ایران هزینه اش با صادراتش به خارج از کشور تفاوت چندانی ندارد. 

قیمت روز آهن اسفنجی در ایران

توضیحات مفصل پیرامون آهن اسفنجی

توضیحات مفصل پیرامون آهن اسفنجی آهن اسفنجی در زنده کردن مستقیم سنگ آهن  و بدون دخالت ماده ای دیگر به 

وجود می آید و در طی این عملیات زنده کردن مستقیم سنگ آهن اکسیژن موجود در آن بدون ذوب کردن سنگ آهن از بین می رود بعد از اینکه آهن اسفنجی تشکیل می شود در عملیات ریخته گری  به شکل محصولات مورد نظر در می آید. 

این روزها در داخل و خارج کشور به علت کم بودن و نبودن ضایعات آهن و افزایش قیمت آن بسیاری از تولید کنندگان برای حرفه ی خود از آهن اسفنجی استفاده می کنند. 

یکی از مشخصات آهن اسفنجی این است در تولید فولاد نقش به سزایی دارد و به همین خاطر تولید کنندگان فولاد از آن استفاده ی زیادی می کنند و بخاطر این که این روزها سنگ آهن بسیار کم شده است برای تولید آهن اسفنجی سنگ آهن را ذوب نمی کنند. 

از آهن اسفنجی برای جایگزین کردن قراضه می شود استفاده کردو بخاطر ترکیبات یکنواختی که دارد برای کاهش غلظت عناصر ناخالصی بسیار مناسب است. 

آهن اسفنجی خودش به طور مستقیم قابل استفاده نیست بلکه می توان از آن برای تولید آهن گداخته استفاده کرد این محصول خطرات بسیار جدی و سختی برای محیط زیست آدمی دارد.

جایگزین کردن آهن اسفنجی به جای قراضه باعث می‌شود که عناصر مضر مثل مس، روی و… در فولاد کاهش یابد و با از بین برود واین کار موجب می شود که کیفیت و مرغوبیت محصولات افزایش یابد. 

در کارخانجات فولاد برای خنک کردن مبدل های خود از آهن اسفنجی استفادهٔ زیادی می کنند و همین امر باعث می شود که کاربرد و اهمیت این محصول بیش تر شود. 

از این محصول بخاطر عیار بالایی که دارد و این که نسبت به قراضه آهن استفاده از آن سریع تر  و کم مصرف تر است و بیش ترین بازده را دارد استفادهٔ زیادی می شود. 

قیمت روز آهن اسفنجی در مقایسه با ویژگی ها و کاربرد هایش خیلی ناچیز است و توانسته با ویژگی های خوب و مفید اعتماد همهٔ خریداران را به دست آورد. 

مواد اولیه تولید آهن اسفنجی چیست؟

مواد اولیه تولید آهن اسفنجی چیست؟ آهن اسفنجی از سنگ آهن به عمل می آید و مورد استفاده کارخانجات ها و 

تولید کنندگان قرار می گیرد و از اهمیت به سزایی برخوردار است مواد اولیه برای تولید آهن اسفنجی بسیار اندک می باشد این محصول از سنگ آهن بدون ذوب کردن آن به وجود می آید. 

تفاوت تولید آهن اسفنجی با محصولات دیگر مثل آهن چدن خیلی زیاد است اختلاف مهم این دو در حالت آنها می باشد که آهن چدن به صورت جامد در فرایند تولید به وجود می آید و آهن اسفنجی به صورت مایع تولید می شود. 

آهن اسفنجی در طول یک غرابت شیمیایی خاصی به وجود می آید که تولید کنندگان با تجربه اش به آن آشنایی کامل دارند و با تلاش خود محصولی با کیفیت تولید می کنند. 

آهن اسفنجی به دلیل ویژگی های مهمی  که دارد در کوره های القائی 50 درصد جایگزین قراضه آهن ها می‌شود و نقش مهمی را ایفا می کند در تولید این محصول به صرفه از گازهای طبیعی نیز استفاده می‌شود. 

مواد اولیه که در آهن اسفنجی استفاده شده بسیار با کیفیت و مرغوبیت است به همی خاطر محصولی با کیفیت و سطح فنی بالا تولید شده است. 

مشخصات فنی آهن اسفنجی چیست؟

مشخصات فنی آهن اسفنجی چیست؟ نزدیک به نیمی از فولاد جهان با استفاده از آهن اسفنجی تولید می شود و این 

محصول در بسیاری از تولیدات نقش مهمی دارد و توانسته با کیفیت و مرغوبیت خود اعتماد همهٔ خریداران را در عرصه حرفه های فنی و دیگر به دست آورد. 

از مشخصات فنی آهن اسفنجی  این است که می توان به کاربرد درست آن در کارخانجات های فولاد سازی و تجهیزات استفاده کرد بخاطر کیفیتی که دارد می‌توان اطمینان حاصل کرد که از نظر فنی در سطح بالایی است. 

آهن اسفنجی با کاربرد درست و مطمئنی که دارد در تمام زمینه های لازم با اعتماد کامل استفاده می شود و توانسته با سیستم فنی سالمی که دارد در تمام کشور ها خریدار پیدا کند. 

صادرات آهن اسفنجی از ایران

صادرات آهن اسفنجی از ایران  هر چه صادرات یک کشور و ملت بیشتر و موفق تر باشد وضع اقتصادی مردم 

کشور هم بهتر و با رونق تر می شود و جامعه در شرایط آرام تر ی قرار می گیرد. 

صادرات آهن اسفنجی از ایران به تمام کشور های خریدار صورت می گیرد و توانسته با تولیدات مرغوب و با کیفیت خود اعتماد همهٔ خریداران را به دست بیاورد.

آهن اسفنجی با کیفیت بالا و سطح فنی مناسب این اطمینان را برای کسانی که  قصد تهیه این محصول را دارند حاصل می کند و آنها می توانند با خیالی آسوده از این آهن اسفنجی صادر شده از ایران استفاده کنند. 

خریداران با به کار بردن آهن اسفنجی در زمینه های مختلف به این نکته مطمئن می شوند که تولید کنندگان ایرانی رضایت مشتری را هدف خود قرار داده اند صادرات آهن اسفنجی از ایران به کشور های خریدار نقش به سزایی در رابطه بین دولت ها دارد و با برقراری روابط بهتر بین آنها باعث رونق اقتصادی بین ملت ها می‌شود.

تولید کنندگان ایرانی همهٔ تلاش خود را می کنند تا بهترین محصول را به خریداران تحویل دهند و به دست آوردن اعتماد و اطمینان آنها برایشان اهمیت بسیاری دارد. 

صادرات آهن اسفنجی از ایران به کشورهای دیگر و رضایت روز افزون آنها باعث می‌شود که تولید کنندگان و کارگرانی که در کارخانجات آهن مشغول به کار هستند انگیزه بیش تری برای تولید محصول داشته باشند. 

یکی از اهداف صادر کنندگان ایرانی رسیدن دولت و ملت به رفاه کامل است زیرا هرچه خریداران افزایش یابند و رضایتشان نسبت به محصول ایرانی بیش تر شود وضع اقتصادی کشور مرفه تر می شود. 

هر روزه تولید کنندگان تلاش های خود را افزایش می دهند و سعی می کنند که کیفیت آهن اسفنجی را روز به روز بیش تر کنند و رضایت خریدار بیش تر از قبل به دست آورند و این از ویژگی مهم و خوب تولید کنندگان ایرانی است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما