قیمت روز آهن اسفنجی در بازار ایران

قیمت روز آهن اسفنجی در ایران تحت تاثیر نوسانات ارز و همچنین دیگر شرایط حاکم بر بازار آهن، نسبت به روز قبل دچار تغییر و نوسان می شود. این نوسان ممکن است کاهش و یا افزایش قیمت روز آهن اسفنجی در ایران نسبت به روز قبل باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رخداد نوسان بر قیمت روز آهن اسفنجی در ایران، در اغلب روزها رخ می دهد. این نوسان گاهی اوقات همراه با افزایش و گاهی اوقات توام با کاهش است. به عنوان مثال در طی دو ماه اخیر یعنی تیر و مرداد 1397، قیمت آهن اسفنجی از نرخ 1300 تا 1650 افزایش داشته است.

دلایل نوسان قیمت روز آهن اسفنجی در ایران

این کاهش و افزایش در محصولات تمامی کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی نظیر نی ریز، غدیر ایرانیان، جهان فولاد، میانه و …، رخ می دهد. یکی از دلایل تغییر نوسانات قیمت روز آهن اسفنجی در ایران، مربوط به نوسان نرخ ارز دلار است. اگرچه مواد خام و اولیه مورد استفاده کارخانه های تولید آهن اسفنجی نظیر گندله آهن، و به همین ترتیب مواد خام نظیر سنگ آهن در داخل تولید و استخراج می شود و نیازی به واردات آن نیست، با این وجود تغییر نرخ ارز باعث نوسان قیمت آهن نیز می شود.

البته نوسان قیمت آهن اسفنجی همیشه افزایشی نیست، گاهی اوقات همراه با کاهش نیز هست. به عنوان مثال در هفته اخیر یعنی روزهای آخر مرداد و اوایل شهریور ماه 1397 (هفته اول شهریور ماه 1397)، شاهد کاهش قیمت آهن آلات بودیم.

همانطور که از این توضیحات، می توان نیاز به آپدیت کردن قیمت و موجودی را درک نمود. هر کدام از مشتریان عزیز که به دنبال استعلام قیمت و موجودی جهت خرید آهن اسفنجی هستند، نیاز است با استعلام به قیمت روز آهن اسفنجی در ایران برای محصول مورد نظرسان دست یابند و به موقع قبل از نوسان قیمت، اقدام به خرید نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما