قیمت روز ته تاندیش فولاد در تهران

ته تاندیش فولاد یا همان خرسک به ضایعات فلز فولاد گفته می شود که با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسد. قیمت روز ته تاندیش فولاد در تهران با توجه به عوامل مختلفی معین می شود، اگر ته تاندیش از فولاد خالص به دست آمده باشد مسلما قیمت‌ بالاتری خواهد داشت. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

قیمت روز ته تاندیش فولاد در تهران

کاربرد ته تاندیش فولادسازی

کاربرد ته تاندیش فولادسازی ته تاندیش فولاد سازی از جمله ضایعاتی است که‌ کاربرد های فراوانی دارد و از آن در تولید صنایع مختلف استفاده می شود. ته تاندیش خالص فولاد کیفیت بسیار خوبی دارد و همین دلیل باعث شده است که به عنوان پرمصرف ترین نوع ضایعات به شمار رود.

در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از کاربرد های ته تاندیش فولاد را برایتان بیان نماییم و شما را با این نوع ضایعات بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید. 

تولید هواپیما

از مهم ترین کاربرد های ته تاندیش فولاد تولید هواپیما می باشد. برای تولید هواپیما به فلزی نیاز است که بسیار سبک باشد و با وجود سبک بودن استحکام زیادی داشته باشد. ته تاندیش فولاد مناسب ترین گزینه برای ساخت هواپیما به شمار می رود.

برای این کار ابتدا ته تاندیش فولاد را با استفاده از حرارت ذوب کرده و درون قالب می ریزند تا به شکل ورقه های محکم فولادی در بیاید و برای ساخت هواپیما آماده شود.

تولید میلگرد

مناسب ترین گزینه برای تولید میلگرد ته تاندیش فولاد می باشد، برای ساخت میلگرد می بایست از فلز محکمی استفاده کرد تا بتواند به راحتی وزن کل ساختمان را تحمل کند و خم نشود. برای تولید میلگرد ته تاندیش فولاد را فرآوری می کنند وآنقدر به آن حرارت می دهند تا استحکام آن بیشتر شود و برای ساخت میلگرد آماده شود.

ساخت قاشق و چنگال 

برای ساخت قاشق و چنگال نیز از ته تاندیش فولاد استفاده می کنند. برای ساخت این دو مورد نیاز نیست که ته تاندیش را فرآوری کنند و این نوع ضایعات را پس از ذوب کردن قالب گیری می کنند و به شکل دلخواه در می آورند. 

فروشنده ته تاندیش خرسک فولاد هرمزگان

فروشنده ته تاندیش خرسک فولاد هرمزگان فروشنده ته تاندیش خرسک فولاد هرمزگان همین شرکت‌ می باشد، این‌ شرکت‌ این نوع ضایعات را با کیفیت بالا‌ و فیمت‌ ارزان‌ به دست خریداران می رساند.

فروش ته تاندیش فولاد امروزه بسیار بیشتر از قبل شده است و این به این‌ علت است که از این نوع ضایعات در صنایع مختلف استفاده می شود. قیمت ته تاندیش فولاد نیز مناسب است و همین‌ باعث شده است که خریداران زیادی داشته باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما