قیمت عمده سنگ آهن صادراتی

سنگ آهن صادراتی، از پرکاربردترین مواد معدنی است که موارد مصرف متفاوتی داشته و از کیفیت بسیاربالا و ویژه ای برخوردار است. این سنگ، حاوی کانیهای فراوان، با ویژگیهای مختص خود می باشد. کشور ایران، به عنوان مهد تولید مهمترین و با کیفیت ترین این محصول شناخته شده و جالبتر اینکه، سالانه مقادیر عظیمی از سنگ معدنی با قیمتی بسیار مناسب، به کشورهای متعددی صادر میشود؛ این سنگ توجه بسیاری از تجار را به خود جلب کرده است. قیمت سنگ آهن صادراتی، به شکل عمده مشخص نیست و بروز است و با توجه به متغیر بودن نرخ ارز، تغییر می کند.

قیمت عمده سنگ آهن صادراتی

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ آهن

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ آهن سنگ آهن، یکی از فرآورده های سنگی مهم و با ارزش ایران است که پروسه ی تولید آن نیز از مهمترین فرایندهای صنعتی به شمار می رود. سنگ آهن، یکی از مهمترین مواد معدنی است که تولید و استخراج آن، از معادن آهن، فرآیند پیچیده ای است. تولید سنگ آهن، در طی چند مرحله انجام میشود که در زیر مختصری از آن را توضیح می دهیم:

  • در مرحله اول، سنگ آهن استخراج شده اصولا به شکل خام بوده و به منظور قابل استفاده شدن، باید فرآوری شود. این فرآیند، به شکل کاملا خشک صورت می گیرد؛ بدین معنی که در این مرحله از “آب”، استفاده نمی شود. محول این فرآیند، سنگ آهن دانه ای شده با عیار بالاتر از 50درصد میباشد؛ بدین طریق که کارخانجات تولیدی، سنگ آهن خام را در طی چند مرحله، خرد و به دسته های مختلفی دانه بندی میکنند.
  • در مرحله بعد، سنگ های آهن دانه بندی شده، با عیار بالا، از سنگ های آهن دانه بندی شده با عیار پایین، به روشهای مختلف فیزیکی، تفکیک می شوند؛ شایان ذکر است که سنگ آهن تولید شده و استخراج شده در کوره های بلند، مورد استفاده قرار میگیرد.

پخش سنگ آهن صادراتی به صورت مستقیم

پخش سنگ آهن صادراتی به صورت مستقیم مراکز تولید کننده سنگ آهن صادراتی، به منظور برآورده ساختن نیاز صنایع، در زمینه های مختلف، این محصول را به شکل انبوه و با قیمتهایی استثنایی و باور نکردنی، در اختیار متقاضیان قرار میدهند. سنگ اهن صادراتی، یکی از مهمترین و پرکاربرترین مصالح در کلیه صنایع بوده و کشور ایران، نیز به عنوان یکی از مهمترین و بهترین تولید کنندگان و تامین کنندگان این محصول، در سراسر دنیا شناخته شده است.

پخش سنگ آهن صادراتی در انواع مختلف، اعم از سایز بندی و عیار آن، توسط شرکتهای مختلف معتبر به شکل مستقیم و عمده صورت گرفته و با قیمتی مناسب به دست مشتریان می رسد. لذا، خریداران، جهت تهیه این محصول، می توانند مستقیما محصول را از درب کارخانه تحویل بگیرند و یا اینکه، به شیوه آنلاین، سفارش خود را ثبت و آن را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما