قیمت میلگرد ساده درب کارخانه

قیمت میلگرد ساده درب کارخانه با توجه به کیفیت و مرغوبیت و همچنین سایزبندی و ابعاد آن متفاوت است. میلگرد ها مدل های مختلفی دارند و اما نمونه های ساده برای ساخت خانه ها و یا ساخت سوله به کار می رود. قیمت انواع میلگرد با توجه به نوع و نیز ضخامت میلگرد و این که چه میزان فولاد در تولید آن استفاده شده است وضع می شود. هر چه ضخامت بیشتر قدرت و استحکام آن هم بیشتر خواهد شد. 

قیمت میلگرد ساده درب کارخانه

تفاوت میلگرد ساده و آجدار

تفاوت میلگرد ساده و آجدار تفاوت میلگرد ساده و اجدار از این قرار است:

میلگرد ساده در صنایع صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات این نوع میلگرد ساه می باشد یعنی بدون آج می باشد. به میگرد های ساده نمونه های نرم هم گفته می شود. که مصر زیادی در صنایع تولیدی از جمله ساخت پل و کشتی و غیره دارند. این محصولات به خاطر این که در ساخت آن فولاد کمی به کار رفته است قیمت پایین تری دارد. 

میلگرد آجدار بیشتر در ساختمان سازی استفاده می شود. این محصولات با توجه به ضخامت آن در مقابل انواع فشار و ضربه مقاوم می باشند و به خاطر این که فولاد زیادی در تولید آن به کار رفته است قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ساده دارند. 

فروش میلگرد ساده در کشور

فروش میلگرد ساده در کشور فروش میلگرد ساده در کشور به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. فروش اینترنتی به خاطر مزایای فراوانی که دارد مورد توجه است. در این سایت انواع شرکت های تولید کننده میلگرد در تمام کشور به همراه مشخصات کامل و نیز نوع میلگرد تولیدی به همراه قیمت درج شده است و مشتریان می توانند به آسانی میزان نیاز خود را در این سایت در قسمت ثبت سفارشات بنویسیند و آن را برای ما ارسال کنند. 

میلگردهای ساده به خاطر این که هم در ساختمان سازی و هم در صنایع تولیدی به کار می روند مشتریان زیادی دارند. میزان عرضه و تقاضا در کشور ما یکسان است و امادر فصولی از سال که فصل ساخت و ساز است مانند تابستان و یا بهار میزان نیاز به میلگرد زیاد می شود و در نتیجه قیمت آن هم افزایش می یابد. سازمان صنعت در این موقع پیشنهاد می دهد که باید واردات انجام دهید. پس انواع میلگرد از کشورهای تولید کننده ی فولاد به کمک شرکت های وارداتی در بازارهای ایران راه پیدا می کنند. 

وزن میلگرد ساده تعیین کننده ی قیمت آن است اگر وزن زیاد باشد قیمت ها افزایش می یابند و اگر وزن کم باشد قیمت ها پایین می آیند. البته وزن زیاد نشان دهنده ی قدرت و استقامت این محصول در مقابل ضربه است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما