قیمت کلوخه سنگ آهن

قیمت کلوخه سنگ آهن که مورد استفاده در واحد های ذوب در حال فعالیت با کوره بلند کنورتور می باشد، بر اساس عیار آن و البته سایزبندی دانه هایش مشخص می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای قیمت کلوخه سنگ آهن قطعا نیاز است عیار و آنالیز آن بررسی شود. درصد آهن توتال و آهن متال موجود در سنگ بعلاوه ی درصد دیگر عناصر ناخالصی و نوع آنها، ارزش آن را تعیین می کند. مطابق با برگ آنالیز سنگ، توافق بین خریدار و فروشنده بر سر قیمت کلوخه سنگ آهن انجام می گیرد. بالاترین عیاری که برای سنگ آهن دانه بندی شده (کلوخه آهن زیر مجموعه انواع سنگ آهن دانه بندی شده است) اعلام می شود 63 درصد و پایین ترین عیار 54 درصد است.

کلوخه سنگ آهن مگنتیت

البته موضوع مهم دیگری که وجود دارد، در خصوص نوع کانی آهن است. کلوخه سنگ آهن از نظر کانی شناسی در دسته های مختلف قرار می گیرد. دو نوع مگنتیت و هماتیت مهمترین انواع کانی آهن هستند که در زنجیره فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرند. در مشخص کردن قیمت کلوخه سنگ آهن، نوع کانی آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد. کلوخه آهن مگنتیت دارای ارزش و قیمت بالاتری نسبت به کلوخه سنگ آهن هماتیت است. بنابراین در تعیین قیمت کلوخه سنگ آهن نیاز است نوع کانی آن نیز تعیین گردد.

جهت استعلام قیمت روز سنگ آهن دانه بندی شده در انواع iron ore lumps و یا fine iron ore می توانید از راه های تماس درج شده در انهای مقاله، ما با ارتباط برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما